-13%
NULLKAMPAANIA
Pesumasin Bosch (9kg)

Pesumasin Bosch (9kg)

Tootekood: WAYH2899SN

Tavahind: 1 099,96 €

Special Price 959,95 €

Säästad: 140.01€
Kuumakse alates 27.2 €.

• i-DOS™: tänu vedelate pesuvahendite täisautomaatsele täppisdoseerimisele on täiuslikud pesutulemused vaid sõrmevajutuse kaugusel
• Home Connect: nutika ühenduvusega seadmed hõlbustavad argielu
• Automaatne plekieemaldusfunktsioon: tuvastab ja peseb puhtaks 16 levinumat liiki plekke
• ComfortControl Plus: lihtne kasutada, näitab energia- ja veekulu

Järelmaksukalkulaator
Arvestuslik kuutasu!
  • 14 päeva tagastusõigus
  • 24 kuud garantii

Turvaline ostukoht

ActiveWater Plus – säästlik veekasutus, sõbralik keskkonnale ja rahakotile
Kaks andurit ja spetsiaalne pesutrummel – need on Boschi pesumasinate väikese veekulu saladused. Vooluandur ja veetaseme andur kohandavad veekoguse täpselt riidesordile ja pesukogusele vastavaks. Seda nimetame me sujuvaks koguseautomaatikaks. VarioSoft ja kohandatav pesutrummel võimaldavad pesul optimaalse vee sissevõtu juures kiiresti ja ühtlaselt märguda. Iga veetilk kasutatakse efektiivselt.

Rohkem paindlikkust tänu algusaja viitstardi võimalusele
Koge vabadust programmi 24-tunnise viitstardi võimalusega. Saad edasi lükata aja, mil pesumasin programmi alustab. Saad ise otsustada, millal pesu lõppeb.

Plekieemaldusprogramm eemaldab inetud plekid
Meie plekieemaldusprogrammiga pesumasinad suudavad olenevalt mudelis tuvastada ja eemaldada kuni 16 enamlevinud liiki plekke – näiteks šokolaadi-, rohu- ja punaveiniplekid. Pesumasin valib enne programmi algust automaatselt iga pleki jaoks sobiva temperatuuri, trumli liikumisskeemi ja loputusaja.

Süsteemiga VarioPerfectTM valid ise, kas soovid pesta eriti kiiresti või eriti energiasäästlikult
VarioPerfectTM pakub suurepärast pesutulemust kõigi riideesemete ja pesukoguste juures. Süsteem VarioPerfectTM võimaldab seada enamikku programme pesema kiiresti või energiasäästlikult funktsioonidega SpeedPerfect või EcoPerfect – mis teevad programmi kas eriti kiireks või eriti energiasäästlikuks. Saad säästa kuni 65% aega või kuni 50% energiat.
AntiVibration-designTM: Rohkem stabiilsust ja vähem vibratsiooni
Seadme külgede uus disain ei ole mitte ainult mugav. Struktuur hoiab stabiilsust ja tekitab vähem vibratsiooni. Peale selle on kõigil meie pesumasinate ja trummelkuivatitel optimaalne mürasummutus –isegi tsentrifuugimine toimub väga vaikselt.

Nutikas doseerimisautomaatika i-DOS – doseerib ideaalselt pesuvahendit, optimeerib veekulu
Käsitsi doseerida ei ole vaja – i-DOS doseerib automaatselt vedelat pesuvahendit ja loputusvahendit ja valib õige koguse. Vaja on vaid mahuti täita ja seejärel doseerib seade ise 20 pesukorral. Nutikad andurid tuvastavad pesukoguse, riideliigi ja määrdumusastme. Täppispumbad jaotavad seejärel pesu hulka täpse koguse pesuvahendit. Suurepärane pesu jaoks, mida pestakse optimaalselt ja säästlikult. Suurepärane keskkonnale – täpne doseerimine säästab kuni 7062 liitrit vett aastas*. Ja suur kogus pesuvahendit. (*Võimalik säästa ligikaudu 220 pesukorda aastas; allikas: wfk, rakendusuuringute instituut, uurimisaruanne WL 5132/10. Võib esineda üksikuid kõrvalekaldeid.)

Push Notifications
Kui soovid, saadetakse Sinu mobiilile tõuketeatised, et oleksid alati asjdega kursis. Rakenduses Home Connect leiad kohe oma seadmete praeguse oleku ning muu vajaliku teabe.

Easy Start
Easy Start soovitab Sinu pesumasina ja kuivati jaoks sobivat programmi. Sa pead vaid sisestama pesu värvi, mustuse astme ning materjali. Enam ei ole vaja nuputada, milline programm Sinu vajadustega sobib.

Lihtne sisendvooliku kaitse
Lihtne AquaStop-voolik koosneb topeltseinaga sisendvoolikust, mehaanilisest klapist voolikus ning visuaalsest kuvast. Välja jooksev vesi koguneb vooliku sisse ja põhjustab käsna paisumist, mis seejärel mehaaniliselt veevoolu peatab.

ID502785
Sügavus (cm)59
Kõrgus (cm)85
Maksimaalne pesukogus (kg)9
Aastane energiakulu (kWh)152
Trumli maht (L)65
Aastane veekulu (L)11200
EnergiaklassA+++-30%
Tsentrifuugimise tulemusA
Tsentrifuugimiskiirus (p/m)1600
PesutulemusklassA
Tavapesuprogrammidlisaloputus/tärgeldus, udusulgedest esmete pesuprogramm, erinevast materjalist esemete kiirpesuprogramm, automaatne õrnpesu, 15 ja 30 minutiline kiirpesuprogramm
Eripesuprogrammidhügieeniline pesu, puuvill, spordirõivad, särgid / pluusid, sünteetika, tsentrifuugimine, tumepesu, vill, tühjendamine
Müratase (pesemisel / kuivatamisel)47 / 73 dB
VahukontrollJah
DispleiTFT displei
EriomadusedVarioPerfect: optimeeritud aja ja energiaga programmid, mis tagavad suurepärase pesutulemuse, AntiVibration disain: stabiilsem ja vaiksem
Laius (cm)60
TootjaBosch

Küsimused-vastused

Üldised küsimused ja tingimused

  • Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?
    Kui soovite saada täiendavat infot oma tellimuse kohta, siis tuleks suhelda meie klienditeenindusega vestlusaknas või saata kiri info@reset.ee.
  • Kas kaupa on võimalik tagastada?
    Juhul kui kaup ei sobi või ei meeldi, on Teil võimalus 15 päeva jooksul toode meile tagastada ning kanname tellimuse summa tagasi. Loe lähemalt SIIT.
  • Kui täpne on veebis Teie toodete saadavus?
    Toodete laoseis veebis uuendab end iga tunni aja tagant. Mõndadel juhtudel võib toode suure nõudluse tõttu lõppeda müügilt ka loetud minutite jooksul. Kõige täpsema vastuse saamiseks soovitame suhelda klienditeenindusega.
  • Kas Teiega on võimalik ka otse suhelda?
    Reset.ee klienditeenindus on valmis vastama iga päev 10.00 - 17.00 Teie päringutele ning aitama Teil valida välja sobivaid tooteid. Võta meiega ühendust SIIT.
  • Miks registreeruda püsikliendiks?
    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini.
  • Kuidas lahkuda uudiskirjast?
    Uudiskirja lõpust on võimalik leida link, mille kaudu saab loobuda uudiskirjast. Juhul kui mingil põhjusel lahkumine Teie jaoks ei tööta, saab meie klienditeenindus Teid uudiskirjast eemaldada.

Tellimused, hinnad ja maksmine

  • Kas saadate mulle tellimuse kinnituse?
    Peale tellimuse vormistamist saadetakse Teile automaatselt tellimuse kinnituse info meilile.
  • Kas tehtud tellimust on võimalik muuta või lisada tooteid?
    Tellimused täidetakse väga kiiresti ning seetõttu soovitame teha eraldi tellimuse teistele toodetele.
  • Ma ei leia tellimuse arvet. Kas Teil on võimalik see mulle uuesti saata?
    Loomulikult. Kõige lihtsam viis saada tellimuse arvet on logida sisse oma Reset.ee kontole ning salvestada arve "Minu tellimused" alt. Teine võimalus on suhelda klienditeenindusega.
  • Miks Teie hinnad nii odavad on?
    Reset.ee ei oma suurt poepinda ning hulka klienditeenindajaid, mistõttu on võimalik pakkuda klientidele parimat hinda. Ostame tooteid oma lattu suurtes kogustes, mis võimaldab meil pakkuda ka paremaid allahindlusi.
  • Kuidas ma saan muuta nime, telefoninumbrit või aadressi oma tellimuses?
    Sellisel juhul palume võtta ühendust meie klienditeenindusega ning saame vastavad andmed ära muuta.
  • Kas kannate mulle raha tagasi kui toote hind langeb enne kauba kohale jõudmist?
    Jah. Sellises olukorras võite meiega ühendust võtta ning kanname Teile tellimuse summa vahe tagasi.

Kohaletoimetamine ja tagastused

  • Kui palju maksab transport?
    Meie erinevate transpordiviiside ning hindadega on võimalik tutvuda SIIT.
  • Kas on võimalik kokku leppida täpne kellaaeg kauba saabumiseks?
    Tellimust vormistades on võimalik valida soovitud ajavahemik, mil kuller kaubaga jõuab. Kuller helistab Teile ette 1-2 tundi enne kaubaga saabumist.
  • Kas kuller helistab ette kui on tellimusega saabumas?
    Meie kullerid teavitavad Teid 1-2 tundi ette kui on kaubaga saabumas.
  • Kuidas ma saan muuta nime, telefoninumbrit või aadressi oma tellimuses?
    Sellisel juhul palume võtta ühendust meie klienditeenindusega.
  • Kõik minu tellitud tooted ei jõudnud kohale. Mida teha?
    Palun võtke ühendust meie klienditeenindusega. Meie klienditeenindus kontrollib Teie tellimust ning teeb kindlaks, et puuduvad tooted Teieni jõuaks.
  • Kas on võimalik lattu kaubale järele tulla?
    Kahjuks ei ole võimalik toodetele otse lattu järele tulla, sest saadame kauba välja meie kesklaost Riias, partnerladudest või otse tootja laost.
  • Tagastasin Teile toote. Kui kiiresti jõuab tagasikanne minu kontole?
    Tagastame Teile taganemisavalduse kättesaamisel viivitamatult kõik lepingu alusel saadud tasud ning muu hulgas asja kättetoimetamise kulud, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel.

Pretensioonide esitamise õigus ja hooldus

  • Kui kaua kehtib kaupadele pretensioonide esitamise õigus?
    Pretensioonide esitamise aeg eraisikule on 2 aastat alates toote kättesaamisest. Juriidiliste isikute puhul lähtutakse tootja poolt ette nähtud ajast.
  • Toode lõpetas töötamise. Mis edasi saab?
    Sellisel juhul tuleks ühendust võtta Teie toote ametliku garantiipartneriga, et toimetada toode remonti. Nimekirja garantiipartnerist leiate siit: https://www.reset.ee/ee/garantii. Suurte kodumasinate hooldus toimub üldiselt kliendi kodus. Väiksemad tooted tuleb toimetada hoolduskeskusesse.
  • Kui kaua võtab garantiiremont aega?
    Garantiiremont võtab keskmiselt aega 2-3 nädalat. Hoolduspartner teavitab Teid, kui toode on saanud garantiiremondis valmis.

Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 15-päeva jooksul tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Täpsemad tingimused leiab siit.

Kohaletoimetamine

Kättetoimetamise aeg kõikidel transpordiviisidel: tellitud tooted toimetatakse Teieni 2-5 tööpäeva jooksul alates tellimuse fikseerimisest. 

Osadele toodetele kehtib lühem kättetoimetamise aeg 1-3 tööpäeva või pikem kättetoimetamise aeg 3-7 tööpäeva, mis on kirjas vastava toote juures.

Juhul kui tellitud kaupa ei ole võimalik koheselt ühe saadetisena laost väljastada, saadab Reset.ee tellitud kauba mitme saadetisena ehk järeltellimusena. Järeltellimuse eest ei tasu tellija saatekulu. Vastavalt Teie tellitud kaupade laost välja saatmise ajale võivad pakid saabuda teile ka erinevatel päevadel.

Kõikidele mööbli, sisustuse ja mänguasjade tellimustele on transport tasuta.

  • Tasuta kauba kättesaamine väljastuspunktist
    Kaubad saate kätte meie väljastuspunktist aadressil Laki 12 / Värvi 5, Tallinn. Meie kontor asub maja A-korpuses, 3. korrusel. Kaupa väljastatakse tööpäeviti 10:00 kuni 17:00. Kaupade saabumisest kontorisse teavitatakse Teid meilitsi või telefoni teel. Kaubale järele tulles palume kaasa võtta isikut tõendav dokument või väljaprinditud tellimuse koopia. Väljastuspunkti ei toimetata suuremõõdulisi tooteid ning kaupa, mille kaal ületab 30 kg. Külastajate mugavuseks on maja ees olemas tasuta parkla.
  • Kauba kättesaamine DPD Pickup pakiautomaadist või DPD pakiautomaadist (0,00€)
    Tellimust vormistades valige DPD pickup võrgustik. Kui kaup on jõudnud ettenähtud pickup pointi või pakiautomaati, saadetakse Teile SMS, milles on kõik vajalik informatsioon kauba kättesaamiseks.
  • Kauba kättesaamine pakiautomaadist (2,40€)
    Tellimust vormistades valige Itella või Omniva pakiautomaat. Kui kaup on jõudnud ettenähtud pakiautomaati, saadetakse Teile SMS, milles on kõik vajalik informatsioon kauba kättesaamiseks.
  • Mugav kohaletoimetamine kulleriga ukseni - kuni 30 kg (4,99€)
    Peale tellimuse vormistamist võtab kuller Teiega ühendust, et leppida kokku täpne aeg millal kaup ära tuua. Vahetult enne kaubaga jõudmist võtab kuller teiega ühendust telefonikõne teel. Juhul kui teate tellimust tehes juba ette, et ei saa mingil kellaajal / kuupäeval kullerit vastu võtta, siis lisage see info tellimuse kommentaari või teavitage meie klienditeenindust. NB! Kuller võtab tarne osas kliendiga ühendust kauba kättesaamise päeval.
  • Mugav kohaletoimetamine kulleriga ukseni - raskekaalulised tooted (10€)

    Raskekaaluliste kodumasinate transpordil (külmikud, pesumasinad, kuivatid, pliidid, integreeritavad ahjud ja nõudepesumasinad) pakume kõikidele tellimustele üle Eesti kojuvedu ukseni hinnaga 10€.

  • Mugav kohaletoimetamine kulleriga tuppa (18€)

    Tuppa toomise hinnaks on kõikidel kuni 80 kilostel raskekaalulistel tellimustel 18€, sõltumata korrusest. Pakume tuppa transporti Tallinnas, Tartus ja Pärnus. Kui soovite transporti tuppa teistes linnades või piirkondades, siis tuleks täpsustada seda võimalust meie klienditeenindusega.

Peale kella 15:00 aset leidnud makselaekumisega tellimused on käsitletavad kui järgmise päeva tellimused.

Kontrollige üle kauba seisukord väliste vigastuste ja muude mittevastavuste suhtes ning alles seejärel võtke kaup vastu.