-24%
Tarne 2-5 tp
Parima hinna garantii
Elektriiline hambahari Philips Sonicare DiamondClean Smart koos rakendusega

Elektriiline hambahari Philips Sonicare DiamondClean Smart koos rakendusega

Tootekood: HX9903/03

Tavahind: 269,95 €

Special Price 205,96 €

Säästad: 64€
Kuumakse alates 3.43 €.
Elektriiline hambahari Philips Sonicare DiamondClean Smart koos rakendusega.
Järelmaksukalkulaator
Arvestuslik kuutasu!
  • 14 päeva tagastusõigus
  • 24 kuud garantii


Turvaline ostukoht

Põhjaliku puhtuse tagamiseks eemaldab kuni 10x rohkem kattu*
Klõpsa ülima puhtuse kogemiseks külge Premium Plaque Control’iga harjapea. Pehmete ja painduvate külgedega harjased jälgivad iga hamba kuju, et tagada 4x parem pinnakontakt*** ja eemaldada raskesti ligipääsetavatest piirkondadest kuni 10x rohkem kattu*.

Kuni 7× tervemad igemed* kõigest kahe nädalaga
Igemete tervise parandamiseks klõpsa külge Premium Gum Care’i harjapea. Selle väiksem suurus ja igemepiirile suunatud harjased võimaldavad igemehaigusi põhjustavat igemepiiri õrnalt, kuid tõhusalt puhastada. On kliiniliselt tõestatud, et see tagab kuni 100% vähem igemepõletikku* ja kuni 7x tervemad igemed kõigest kahe nädalaga.*

Eemaldab pinnalt kuni 100% rohkem plekke** kõigest kolme päevaga
Plekkide eemaldamiseks ja valgema naeratuse saamiseks klõpsa külge Premium White harjapea. Keskosas tihedalt paiknevad harjased eemaldavad plekke; on kliiniliselt tõestatud, et see eemaldab kuni 100% rohkem plekke kõigest kolme päevaga.**

Jälgib kohti, mida oled harjanud; toob esile kohad, mis on jäänud harjamata
Tänu meie nutikale asukohaandurile tead alati, kust oled harjanud ja kust mitte. Philips Sonicare’i rakenduse reaalajas jälgimine annab teavet, kui oled saavutanud piisava puhtuse, ning juhendab paremini puhastamise osas.

Suunab 100% ulatuse tagamiseks tagasi harjamata piirkondadesse
Kui Sul peaks hambaid harjates mõni koht harjamata jääma, annab rakenduse TouchUp funktsioon sellest märku. Siis saad teist korda pesta ning olla kindel, et Sinu hambad on iga kord täiesti puhtad.

Hakka probleemsete piirkondade eest paremini hoolitsema
Kas hambaarst on pööranud tähelepanu mõnele probleemsele piirkonnale? Toome need esile Sinu rakendusesisesel 3D-suukaardil ning tuletame neid Sulle meelde, et nendele erilist tähelepanu pööraksid.

Annab Sulle märku, kui vajutad liiga tugevalt
Sa ei pruugi liiga tugevasti harjamist ise märgata, kuid DiamondClean Smart märkab seda kindlasti. Liiga tugevasti harjates hakkab käepideme otsas olev valgusrõngas vilkuma. Selle meeldetuletuse eesmärk on avaldatavat jõudu vähendada ja lasta harjapeal töö ära teha. Seitse inimest kümnest leidsid, et see funktsioon aitas neil hambaid paremini harjama õppida.

Juhendab, kuidas vähem hõõruda
Elektroonilise hambaharjaga võid kogu töö harjale usaldada. Oleme käepideme sisse ehitanud hõõrumisanduri, mis tuletab Sulle pidevalt meelde vajadust vähem hõõruda. Seeläbi saad oma tehnikat täiustada ning õrnemalt harjates suurepäraselt puhtad hambad.

Harjapead valivad automaatselt optimaalsed seaded
Mõtled, millist režiimi ja intensiivust peaksid kasutama? Enam ei ole vaja pead vaevata. Harjapeas olev mikrokiip annab DiamondClean Smart’ile teada, millist režiimi kasutad. Seega, kui klõpsad külge näiteks igemete eest hoolitsemise harjapea, oskab Sinu hambahari valida optimaalse režiimi ja intensiivsuse, et Sinu igemete eest õrnalt kuid tõhusalt hoolitseda. Sul tuleb ainult toitenuppu vajutada.

Veendu, et kasutaksid oma harjapead maksimaalselt
Harjapead kuluvad aja jooksul ära, seejärel ei eemalda nad enam tõhusalt kattu. Nutika harjapea tuvastusega ei lähe kunagi meelest, millal tuleb harjapead vahetada. Sinu hambahari jälgib, kui pikalt ja kui tugevalt oled iga harjapeaga harjanud, ning teavitab, millal on aeg vahetada. Saad oma harjapea kasutusiga jälgida ka Philips Sonicare’i rakenduses, kus saad tellida ka asendusosi, et need kunagi otsa ei saaks.

Vali 4 režiimi ja 3 intensiivsuse seadistuse vahel
DiamondClean Smart tagab täistabamuse. Meie kolm intensiivsuse seadistust võimaldavad tõhusalt puhastada ja neli režiimi katavad kõik harjamisvajadused: puhastusrežiim silmapaistva igapäevase puhtuse tagamiseks, režiim White+ plekkide eemaldamiseks, režiim Deep Clean+ värskendavalt sügava puhtuse tagamiseks ja režiim Gum Health igemepiiri õrnalt puhastamiseks.

Kõrgelt hinnatud laadimisklaas ja reisivutlar
Hambaharja laadimine ei ole kunagi nii lihtne olnud. Lihtsalt aseta hambahari pärast harjamist nägusasse klaashoidikusse ja see hakkab kohe laadima. Laadimisklaas lisab vannitoale stiilsust ja seda saab ka loputusklaasina kasutada. Üks täislaadimine võimaldab seadet kaks nädalat regulaarselt kasutada. Meie kõrgelt hinnatud reisivutlar võimaldab liikvel olles hambaharja hügieeniliselt hoiundada.

ID420462
Liigutuste arv (min)31000
Komplektislaadimisklaas, reisivutlar, DiamondClean Smart käepide, 1 C3 Premium Plaque Control, 1 G3 Premium Gum Care, 1 W3 Premium White harjapead
EriomadusedValgustatud ikoon näitab aku tööiga, Kuni 7× tervemad igemed kõigest kahe nädalaga, Eemaldab pinnalt kuni 100% rohkem plekke kõigest kolme päevaga, Suunab 100% ulatuse tagamiseks tagasi harjamata piirkondadesse, annab märku, kui vajutad liiga tugevalt, ju
TootjaPHILIPS
Toideaku
Otsikute arv3
Hambaharikiiruste reguleerimine, taimer

Küsimused-vastused

Üldised küsimused ja tingimused

  • Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?
    Kui soovite saada täiendavat infot oma tellimuse kohta, siis tuleks suhelda meie klienditeenindusega ning saata kiri info@reset.ee või võtta ühendust telefoni teel.
  • Kas kaupa on võimalik tagastada?
    Juhul kui kaup ei sobi või ei meeldi, on Teil võimalus 14 päeva jooksul toode meile tagastada ning kanname tellimuse summa tagasi. Loe lähemalt SIIT.
  • Kui täpne on veebis Teie toodete saadavus?
    Toodete laoseis veebis uuendab end iga kaheksa tunni aja tagant. Mõndadel juhtudel võib toode suure nõudluse tõttu lõppeda müügilt ka loetud minutite jooksul. Kõige täpsema vastuse saamiseks soovitame suhelda klienditeenindusega.
  • Kas Teiega on võimalik ka otse suhelda?
    Reset.ee klienditeenindus on valmis vastama iga päev 10.00 - 17.00 Teie päringutele ning aitama Teil valida välja sobivaid tooteid. Võta meiega ühendust SIIT.
  • Miks registreeruda püsikliendiks?
    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini.
  • Kuidas lahkuda uudiskirjast?
    Uudiskirja lõpust on võimalik leida link, mille kaudu saab loobuda uudiskirjast. Juhul kui mingil põhjusel lahkumine Teie jaoks ei tööta, saab meie klienditeenindus Teid uudiskirjast eemaldada.

Tellimused, hinnad ja maksmine

  • Kas saadate mulle tellimuse kinnituse?
    Peale tellimuse vormistamist saadetakse Teile automaatselt tellimuse kinnituse info meilile.
  • Kas tehtud tellimust on võimalik muuta või lisada tooteid?
    Tellimused täidetakse väga kiiresti ning seetõttu soovitame teha eraldi tellimuse teistele toodetele.
  • Ma ei leia tellimuse arvet. Kas Teil on võimalik see mulle uuesti saata?
    Loomulikult. Kõige lihtsam viis saada tellimuse arvet on logida sisse oma Reset.ee kontole ning salvestada arve "Minu tellimused" alt. Teine võimalus on suhelda klienditeenindusega.
  • Miks Teie hinnad nii odavad on?
    Reset.ee ei oma suurt poepinda ning hulka klienditeenindajaid, mistõttu on võimalik pakkuda klientidele parimat hinda.
  • Kuidas ma saan muuta nime, telefoninumbrit või aadressi oma tellimuses?
    Sellisel juhul palume võtta ühendust meie klienditeenindusega ning saame vastavad andmed ära muuta.
  • Kas kannate mulle raha tagasi kui toote hind langeb enne kauba kohale jõudmist?
    Jah. Sellises olukorras võite meiega ühendust võtta ning kanname Teile tellimuse summa vahe tagasi.

Kohaletoimetamine ja tagastused

  • Kui palju maksab transport?
    Meie erinevate transpordiviiside ning hindadega on võimalik tutvuda SIIT.
  • Kas on võimalik kokku leppida täpne kellaaeg kauba saabumiseks?
    Tellimust vormistades on võimalik valida soovitud ajavahemik, mil kuller kaubaga jõuab.
  • Kas kuller helistab ette kui on tellimusega saabumas?
    Meie kullerid teavitavad Teid 1-2 tundi ette kui on kaubaga saabumas.
  • Kuidas ma saan muuta nime, telefoninumbrit või aadressi oma tellimuses?
    Sellisel juhul palume võtta ühendust meie klienditeenindusega.
  • Kõik minu tellitud tooted ei jõudnud kohale. Mida teha?
    Palun võtke ühendust meie klienditeenindusega. Meie klienditeenindus kontrollib Teie tellimust ning teeb kindlaks, et puuduvad tooted Teieni jõuaks.
  • Tagastasin Teile toote. Kui kiiresti jõuab tagasikanne minu kontole?
    Tagastame Teile taganemisavalduse kättesaamisel viivitamatult kõik lepingu alusel saadud tasud ning muu hulgas asja kättetoimetamise kulud, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel.

Pretensioonide esitamise õigus ja hooldus

  • Kui kaua kehtib kaupadele pretensioonide esitamise õigus?
    Pretensioonide esitamise aeg eraisikule on 2 aastat alates toote kättesaamisest. Juriidiliste isikute puhul lähtutakse tootja poolt ette nähtud ajast.
  • Toode lõpetas töötamise. Mis edasi saab?
    Sellisel juhul tuleks ühendust võtta Teie toote ametliku garantiipartneriga, et toimetada toode remonti. Nimekirja garantiipartnerist leiate siit: https://www.reset.ee/ee/garantii. Suurte kodumasinate hooldus toimub üldiselt kliendi kodus. Väiksemad tooted tuleb toimetada hoolduskeskusesse.
  • Kui kaua võtab garantiiremont aega?
    Garantiiremont võtab keskmiselt aega 2-3 nädalat. Hoolduspartner teavitab Teid, kui toode on saanud garantiiremondis valmis.

Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Täpsemad tingimused leiab siit.

Kohaletoimetamine

Tasuta kauba kättesaamine väljastuspunktist

Kaubad saad kätte meie väljastuspunktist aadressil Laki 12 / Värvi 5, Tallinn. Meie kontor asub maja A-korpuses, 3. korrusel.

Loe lähemalt

DPD Pick-Up (1.80€), Itella pakiautomaat (1.90€) või Omniva pakiautomaati (2.40€) 

Kui kaup on jõudnud ettenähtud pakiautomaati, saadetakse Teile SMS, milles on kõik vajalik informatsioon kauba kättesaamiseks.

Loe lähemalt

Mugav kohaletoimetamine kulleriga ukseni (4.99€)

Mööblitellimustele kojuvedu ukseni tasuta. Suurte kodumasinate kojuvedu ukseni 9.90€ ja tuppa toomise hinnaks Tallinnas 14.90€, sõltumata korrusest.

Loe lähemalt

Telli kaubad kiirelt ja soodsalt otse pick-up punkti, pakiautomaati või kulleriga tööle, koju või ükskõik millisele aadressile.

Täpsem toote ja tellimuse kättetoimetamise aeg on kirjas vastava toote juures ning kehtib kõikide transpordiviiside puhul:

  • 1-4 tööpäeva. Toode on olemas meie laos või partnerlaos ja saadetakse Teile välja.
  • 3-7 tööpäeva või 5-8 tööpäeva. Toode tellitakse meie lattu ning saadetakse Teile välja kohe, kui toode on jõudnud lattu.
  • Küsi tarneaega. Sellisel juhul tuleks täpsustada klienditeenindusega tarneaja pikkus.
  • Paigaldus ja vana toote äravedu. Lisaks pakume suurte kodumasinate tellimustele Tallinnas ja lähiümbruses paigaldust ja vana toote äravedu. Loe lähemalt SIIT.

Kui tellimus on vormistatud, informeerime Sind tellimuse liikumisest meili teel kuni Sinu tellimus on kullerfirmale üle antud.

Samas tellimuses olevad erinevate tarneaegadega tooted saavad tellimuse kinnitamisel lõpliku tarneaja just kõige pikema ooteajaga toote järgi. 

Mitut toodet sisaldavatele tellimustele võib tulla ka mitu erinevat saadetist - vastavalt Teie tellitud kaupade laost välja saatmise ajale võivad pakid saabuda teile ka erinevatel päevadel.