-30%
Tarne 1-3 tp
Nullkampaania
Elektriline hambahari Philips Sonicare DiamondClean

Elektriline hambahari Philips Sonicare DiamondClean

Tootekood: HX9334/41

Tavahind: 299,95 €

Special Price 209,95 €

Säästad: 90€
Kuumakse alates 3.5 €.
Philips Sonicare'i parim valgendav toime meie kõige elegantsemas elektroonilises Sonic-hambaharjas. Võtke kasutusele Philis Sonicare.
Järelmaksukalkulaator
Arvestuslik kuutasu!
  • 14 päeva tagastusõigus
  • 24 kuud garantii


Turvaline ostukoht

Eemaldab kuni 7x rohkem kattu kui käsihambahari

Tihedalt paiknevad kvaliteetsed harjased eemaldavad kuni 7x rohkem kattu kui käsihambahari

 

Meie DiamondCleani harjapeaga* saavutate valgema naeratuse 1 nädalaga

Klõpsake külge meie DiamondCleani harjapea, et eemaldada pindmised laigud õrnalt, kuid efektiivselt. Tihedalt koos asuvad keskmised laikude eemaldamiseks mõeldud harjased toimivad tõhusalt, et teie naeratus kõigest 7 päevaga 2× valgemaks muuta.*

 

Parandab igemete tervist vaid kahe nädalaga*

Meie DiamondCleani optimaalse puhastamise tulemusena muutuvad igemed 2 nädalaga* tervemaks. Kuna igemepiirilt eemaldatakse käsihambaharjaga* võrreldes kuni seitse korda rohkem kattu, muutub teie naeratus ilusamaks.

Valige 5 režiimi seast, sh poleerimisrežiim ja tundlik režiim

DiamondClean tagab iga päev värskuse ja puhtuse. Meie 5 režiimi tagavad põhjaliku harjamise: puhastusrežiim – erakordse igapäevase puhtuse tagamiseks; igemete hoolitsusrežiim – igemete õrnaks masseerimiseks; poleerimisrežiim – naeratuse säravamaks muutmiseks; tundlik režiim – igemete tundlike piirkondade õrnaks, kuid tõhusaks puhastamiseks; ja valgendusrežiim – ideaalne võimalus hambapinnalt laikude eemaldamiseks.

 

Meie ainulaadne tehnoloogia võimaldab teil korralikult, kuid õrnalt puhastada

Võimsad ultrahelivibratsioonid vahustavad hambapasta katuga võitlevateks mullideks ning suunavad mullid hammaste vahele ja igemepiirile. Samal ajal harjatakse hambaid 31 000 harjatõmbega õrnalt, kuid tõhusalt. Saavutate kõigest 2 minutiga tulemuse, mis sarnaneb käsitsi harjamise tulemusega.

 

Taimerid tagavad 2 minutiga põhjaliku harjamise

Hammaste põhjalikuks harjamiseks kulub kõigest 2 minutit. Meie QuadPacer annab teile teda, kui olete iga suuosa puhastamiseks optimaalselt aega kulutanud, ja Smartimer annab helisignaaliga märku kui hambapesu aeg täis saab. Koos aitavad need teil iga kord soovitatud aja hambaid harjata.

 

Nurga all olev varreosa raskesti ligipääsetavate kohtade puhastamiseks

DiamondCleani hambaharja ainulaadne kuju ja meie harjapead tagavad isegi raskesti ligipääsetavate kohtade (nt tagahammaste) põhjaliku puhtuse.

Lihtne alustamisprogramm aitab luua enda Philips Sonicare’i rutiini

Uue harjumuse omaksvõtmine võib aega võtta. Meie lihtsad alustamisprogrammid aitavad teil uue hambaharjaga järk-järgult harjuda – suurendage harjamisvõimsust aeglaselt esimese 14 kasutuskorra jooksul.

Ohutu ja õrn teie suu vastu

Olenemata konkreetsetest vajadustest, saate DiamondCleani kasutades olla kindel harjamise ohutuses. Meie ultrahelitehnoloogia sobib kasutamiseks breketite, täidiste, kroonide ja laminaatide korral ning seda võib kasutada isegi igemehaiguste igapäevase ravi ajal.

ID503880
Liigutuste arv (min)31000
TootjaPHILIPS
Otsikute arv1

Küsimused-vastused

Üldised küsimused ja tingimused

  • Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?
    Kui soovite saada täiendavat infot oma tellimuse kohta, siis tuleks suhelda meie klienditeenindusega ning saata kiri info@reset.ee või võtta ühendust telefoni teel.
  • Kas kaupa on võimalik tagastada?
    Juhul kui kaup ei sobi või ei meeldi, on Teil võimalus 14 päeva jooksul toode meile tagastada ning kanname tellimuse summa tagasi. Loe lähemalt SIIT.
  • Kui täpne on veebis Teie toodete saadavus?
    Toodete laoseis veebis uuendab end iga kaheksa tunni aja tagant. Mõndadel juhtudel võib toode suure nõudluse tõttu lõppeda müügilt ka loetud minutite jooksul. Kõige täpsema vastuse saamiseks soovitame suhelda klienditeenindusega.
  • Kas Teiega on võimalik ka otse suhelda?
    Reset.ee klienditeenindus on valmis vastama iga päev 10.00 - 17.00 Teie päringutele ning aitama Teil valida välja sobivaid tooteid. Võta meiega ühendust SIIT.
  • Miks registreeruda püsikliendiks?
    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini.
  • Kuidas lahkuda uudiskirjast?
    Uudiskirja lõpust on võimalik leida link, mille kaudu saab loobuda uudiskirjast. Juhul kui mingil põhjusel lahkumine Teie jaoks ei tööta, saab meie klienditeenindus Teid uudiskirjast eemaldada.

Tellimused, hinnad ja maksmine

  • Kas saadate mulle tellimuse kinnituse?
    Peale tellimuse vormistamist saadetakse Teile automaatselt tellimuse kinnituse info meilile.
  • Kas tehtud tellimust on võimalik muuta või lisada tooteid?
    Tellimused täidetakse väga kiiresti ning seetõttu soovitame teha eraldi tellimuse teistele toodetele.
  • Ma ei leia tellimuse arvet. Kas Teil on võimalik see mulle uuesti saata?
    Loomulikult. Kõige lihtsam viis saada tellimuse arvet on logida sisse oma Reset.ee kontole ning salvestada arve "Minu tellimused" alt. Teine võimalus on suhelda klienditeenindusega.
  • Miks Teie hinnad nii odavad on?
    Reset.ee ei oma suurt poepinda ning hulka klienditeenindajaid, mistõttu on võimalik pakkuda klientidele parimat hinda.
  • Kuidas ma saan muuta nime, telefoninumbrit või aadressi oma tellimuses?
    Sellisel juhul palume võtta ühendust meie klienditeenindusega ning saame vastavad andmed ära muuta.
  • Kas kannate mulle raha tagasi kui toote hind langeb enne kauba kohale jõudmist?
    Jah. Sellises olukorras võite meiega ühendust võtta ning kanname Teile tellimuse summa vahe tagasi.

Kohaletoimetamine ja tagastused

  • Kui palju maksab transport?
    Meie erinevate transpordiviiside ning hindadega on võimalik tutvuda SIIT.
  • Kas on võimalik kokku leppida täpne kellaaeg kauba saabumiseks?
    Tellimust vormistades on võimalik valida soovitud ajavahemik, mil kuller kaubaga jõuab.
  • Kas kuller helistab ette kui on tellimusega saabumas?
    Meie kullerid teavitavad Teid 1-2 tundi ette kui on kaubaga saabumas.
  • Kuidas ma saan muuta nime, telefoninumbrit või aadressi oma tellimuses?
    Sellisel juhul palume võtta ühendust meie klienditeenindusega.
  • Kõik minu tellitud tooted ei jõudnud kohale. Mida teha?
    Palun võtke ühendust meie klienditeenindusega. Meie klienditeenindus kontrollib Teie tellimust ning teeb kindlaks, et puuduvad tooted Teieni jõuaks.
  • Tagastasin Teile toote. Kui kiiresti jõuab tagasikanne minu kontole?
    Tagastame Teile taganemisavalduse kättesaamisel viivitamatult kõik lepingu alusel saadud tasud ning muu hulgas asja kättetoimetamise kulud, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel.

Pretensioonide esitamise õigus ja hooldus

  • Kui kaua kehtib kaupadele pretensioonide esitamise õigus?
    Pretensioonide esitamise aeg eraisikule on 2 aastat alates toote kättesaamisest. Juriidiliste isikute puhul lähtutakse tootja poolt ette nähtud ajast.
  • Toode lõpetas töötamise. Mis edasi saab?
    Sellisel juhul tuleks ühendust võtta Teie toote ametliku garantiipartneriga, et toimetada toode remonti. Nimekirja garantiipartnerist leiate siit: https://www.reset.ee/ee/garantii. Suurte kodumasinate hooldus toimub üldiselt kliendi kodus. Väiksemad tooted tuleb toimetada hoolduskeskusesse.
  • Kui kaua võtab garantiiremont aega?
    Garantiiremont võtab keskmiselt aega 2-3 nädalat. Hoolduspartner teavitab Teid, kui toode on saanud garantiiremondis valmis.

Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Täpsemad tingimused leiab siit.

Kohaletoimetamine

Tasuta kauba kättesaamine väljastuspunktist

Kaubad saad kätte meie väljastuspunktist aadressil Laki 12 / Värvi 5, Tallinn. Meie kontor asub maja A-korpuses, 3. korrusel.

Loe lähemalt

DPD Pick-Up (1.80€), Itella pakiautomaat (1.90€) või Omniva pakiautomaati (2.40€) 

Kui kaup on jõudnud ettenähtud pakiautomaati, saadetakse Teile SMS, milles on kõik vajalik informatsioon kauba kättesaamiseks.

Loe lähemalt

Mugav kohaletoimetamine kulleriga ukseni (4.99€)

Mööblitellimustele kojuvedu ukseni tasuta. Suurte kodumasinate kojuvedu ukseni tasuta ja tuppa toomise hinnaks Tallinnas 14.90€, sõltumata korrusest.

Loe lähemalt

Telli kaubad kiirelt ja soodsalt otse pick-up punkti, pakiautomaati või kulleriga tööle, koju või ükskõik millisele aadressile.

Täpsem toote ja tellimuse kättetoimetamise aeg on kirjas vastava toote juures ning kehtib kõikide transpordiviiside puhul:

  • 1-5 tööpäeva. Toode on olemas meie laos või partnerlaos ja saadetakse Teile välja.
  • 3-6 tööpäeva või 5-9 tööpäeva. Toode tellitakse meie lattu ning saadetakse Teile välja kohe, kui toode on jõudnud lattu.
  • Küsi tarneaega või tarneaeg puudub. Eraldi tellimisel tooted. Sellisel juhul tuleks täpsustada klienditeenindusega tarneaja pikkus.
  • Paigaldus ja vana toote äravedu. Lisaks pakume suurte kodumasinate tellimustele Tallinnas ja lähiümbruses paigaldust ja vana toote äravedu. Loe lähemalt SIIT.

Kui tellimus on vormistatud, informeerime Sind tellimuse liikumisest meili teel kuni Sinu tellimus on kullerfirmale üle antud.

Samas tellimuses olevad erinevate tarneaegadega tooted saavad tellimuse kinnitamisel lõpliku tarneaja just kõige pikema ooteajaga toote järgi. 

Mitut toodet sisaldavatele tellimustele võib tulla ka mitu erinevat saadetist - vastavalt Teie tellitud kaupade laost välja saatmise ajale võivad pakid saabuda teile ka erinevatel päevadel.