Elektriline hambahari Philips Sonicare ProtectiveClean 6100

Tootekood: HX6871/47

Tavahind: 179,95 €

Special Price 147,95 €

Säästad: 32€
Kuumakse alates 4.69 €.
Tunneta õrna puhastamise erinevust tänu surveandurile ja muuda oma hambad valgemaks vaid 1 nädalaga.
Järelmaksukalkulaator
Arvestuslik kuutasu!
  • 14 päeva tagastusõigus
  • 24 kuud garantii


Turvaline ostukoht

Valgemad hambad. Õrn puhastamine.
Muudab hambad valgemaks vaid 1 nädalaga.

Tunnetage õrna puhastamise erinevust tänu surveandurile ja muutke oma hambad valgemaks vaid 1 nädalaga.

  • Sisseehitatud surveandur
  • Kolm režiimi, kolm tugevust
  • 2 × BrushSynci funktsiooni
  • Reisivutlar
 
  • Pildigalerii
 
 
 
 
Muudab hambad valgemaks vaid 1 nädalaga

Plekkide eemaldamiseks ja valgema naeratuse saavutamiseks klõpsake külge W2 Optimal White’i harjapea. On kliiniliselt tõestatud, et selle keskosas tihedalt paiknevad harjased muudavad hambad valgemaks vaid 1 nädalaga.

Ohutu ja õrn tundlikes piirkondades; sobib kasutamiseks ortodontilise ravi ja hambaravi korral

Ohutu harjamiskogemus on tagatud: meie Sonic-tehnoloogia sobib kasutamiseks hambaklambrite, täidiste, kroonide ja laminaatidega ning aitab ennetada hambaaukude teket ja parandab igemete tervist.

Kolm režiimi, kolm intensiivsuse seadistust

Selle hambaharjaga saate harjamist vastavalt oma soovile kohandada, kombineerides kolme režiimi ja kolme intensiivsust. Puhastusrežiim Clean on standardrežiim ülima puhtuse tagamiseks. Režiim White sobib ideaalselt pinnaplekkide eemaldamiseks. Ja igemete eest hoolitsemise režiimis Gum Care harjatakse hambaid üks minut väiksema võimsusega, et saaksite oma igemeid õrnalt masseerida. Kolm intensiivsuse taset võimaldavad lülituda ülemiselt hambakaarelt alumisele ning muuta intensiivsust vasakul ja paremal poolel.

Harjapea valib optimaalse režiimi ja intensiivsuse

Mõtlete, millist režiimi ja intensiivsust peaksite kasutama? Enam ei ole vaja pead vaevata. BrushSynci režiimi ühildumine edastab nutikale käepidemele teie kasutatava nutika harjapea andmed. Seega kui klõpsate külge näiteks igemete eest hoolitsemise harjapea, oskab teie hambahari valida optimaalse režiimi ja intensiivsuse, et teie igemete eest õrnalt, kuid tõhusalt hoolitseda. Teil tuleb ainult toitenuppu vajutada.

Dünaamiline puhastus juhib vedeliku hammaste vahele

Sonicare’i harjapea ja käepide toimivad koos hästi. Meie Sonic-tehnoloogiat täiustades tagavad need ülima puhtuse. Hambaharja kiire vibreerimine kiirusel kuni 62 000 harjaliigutust minutis muudab hambapasta kattu lõhustavaks vahuks, suunates pehmed vahumullid ülima puhtuse tagamiseks sügavale hammaste vahele ja igemepiirile.

Annab teile märku, kui vajutate liiga tugevalt

Te ei pruugi liiga tugevat harjamist ise tähele panna, kuid teie hambahari märkab seda. Kui harjate igemetele liiga tugevat survet avaldades, hakkab hambahari tegema pulseerivat heli, andes märku vajadusest õrnemalt harjata.

Ühendab hambaharja nutika käepideme ja nutikad harjapead

Mikrokiibi ühilduvusega tehnoloogia, mis tuvastab nutika harjapea ja sünkroonib selle nutika käepidemega. Nutikas käepide ja nutikas harjapea moodustavad võimsa kombinatsiooni, võimaldades nutika režiimi ühildumist ning edastades teile nutikaid vahetamise meeletuletusi.

Teadke alati, millal on vaja harjapead vahetada

Ükski harjapea ei ole igavene. Meie BrushSynci tehnoloogia peab arvestust harjapea kasutusaja ja selle üle, kui tugevalt olete harjanud. Kui vahetamisaeg on käes, süttib käepidemel märgutuli ja kostub lühike piiks. Nii saate olla kindel, et harjapea töötab tõhusalt.

Julgustab põhjalikult harjama

Meie QuadPacer teavitab teid, kui olete kulutanud piisavalt aega iga suupiirkonna puhastamiseks, ja nutikas taimer annab märku, kui olete harjanud soovitatavad kaks minutit.

Muudab reisimise lihtsamaks

Meie kvaliteetse reisivutlariga saate oma hambaharja hügieeniliselt kaasa pakkida ja meie kompaktne laadimisalus tagab liikvel olles laetud aku. Ühe täieliku laadimiskorraga saate hambaharja kaks nädalat tavapäraselt kasutada. Pikematele reisidele soovitame kaasa võtta laadija.

 
Spetsifikatsioonid
Režiimid
Puhastamine
  • Igapäevaseks tipptasemel puhastamiseks,
Igemehooldus
  • Igemete õrnaks masseerimiseks,
Valge
  • Eemaldab plekid hammaste pinnalt,
Kolm tugevust
  • Madal, Keskmine, Kõrge,
Kaasasolevad tarvikud
Käepide
  • 1 ProtectiveClean,
Harjapead
  • 2 W2 Optimal White, standardne,
Reisivutlar
  • 1,
Laadija
  • 1,
BrushSync-režiimi ühildumine
G2 Optimal Gum Care
  • Ühildumine režiimiga Gum Care,
C2 Optimal Plaque Control
  • Ühildumine puhastusrežiimiga,
W2 Optimal White
  • Ühildumine režiimiga White,
Disain ja viimistlus
Värvus
  • Meresinine,
Puhastusjõudlus
Kiirus
  • Kuni 62 000 harjaliigutust minutis,
Kasu tervisele
  • Parandab igemete tervist vaid kahe nädalaga, Aitab vähendada hambaaukude teket,
Tagasiside jõulise harjamise kohta
  • Kasutaja hoiatamiseks hakkab käepide vibreerima,
Taimer
  • Smartimer ja Quadpacer,
Nutikate anduritega tehnoloogia
Surveandur
  • Annab liiga tugevast harjamisest märku,
BrushSynci vahetamise meeldetuletus
  • Teadke alati, millal tuleb, harjapead vahetada,
BrushSynci tehnoloogia
  • Ühendab nutika käepideme ja, nutika harjapeaga,
Kergesti kasutatav
Käepideme ühilduvus
  • Lihtsa klõpskinnitusega harjapead,
Akunäidik
  • Märgutuli aku laetuse kohta,
Käepide
  • Peenike, ergonoomiline disain,
Harjamisaeg
  • Kuni kaks nädalat,
Tehnilised andmed
Aku
  • Laetav,
Aku tüüp
  • Liitiumioon,
Kasutamisaeg (täislaetust kuni tühjani)
  • Kuni kaks nädalat,
Võimsus
Pinge
  • 110-220 V,
Hooldus
Garantii
  • Kaheaastane piiratud garantii,

ID553791
Liigutuste arv (min)62000
Komplektis1 ProtectiveClean käepide, 2 W2 Optimal White, standardne harjapea, reisivutlar, laadija
Eriomadusedeemaldab plekid hamamste pinnalt, surveandur annab liiga tugevast harjamisest märku, BrushSynci vahetamise meeldetuletus, parandab igemete tervist vaid 2 nädalaga, aitab vähendada hamaaukude teket, BrushSync-režiimi ühildumine, ergonoomiline disain
TootjaPHILIPS
Toideaku
Otsikute arv2
kiiruste arv3
Hambaharikiiruste reguleerimine, taimer
Otsikud3D White

Küsimused-vastused

Üldised küsimused ja tingimused

  • Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?
    Kui soovite saada täiendavat infot oma tellimuse kohta, siis tuleks suhelda meie klienditeenindusega ning saata kiri info@reset.ee või võtta ühendust telefoni teel.
  • Kas kaupa on võimalik tagastada?
    Juhul kui kaup ei sobi või ei meeldi, on Teil võimalus 14 päeva jooksul toode meile tagastada ning kanname tellimuse summa tagasi. Loe lähemalt SIIT.
  • Kui täpne on veebis Teie toodete saadavus?
    Toodete laoseis veebis uuendab end iga kaheksa tunni aja tagant. Mõndadel juhtudel võib toode suure nõudluse tõttu lõppeda müügilt ka loetud minutite jooksul. Kõige täpsema vastuse saamiseks soovitame suhelda klienditeenindusega.
  • Kas Teiega on võimalik ka otse suhelda?
    Reset.ee klienditeenindus on valmis vastama iga päev 10.00 - 17.00 Teie päringutele ning aitama Teil valida välja sobivaid tooteid. Võta meiega ühendust SIIT.
  • Miks registreeruda püsikliendiks?
    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini.
  • Kuidas lahkuda uudiskirjast?
    Uudiskirja lõpust on võimalik leida link, mille kaudu saab loobuda uudiskirjast. Juhul kui mingil põhjusel lahkumine Teie jaoks ei tööta, saab meie klienditeenindus Teid uudiskirjast eemaldada.

Tellimused, hinnad ja maksmine

  • Kas saadate mulle tellimuse kinnituse?
    Peale tellimuse vormistamist saadetakse Teile automaatselt tellimuse kinnituse info meilile.
  • Kas tehtud tellimust on võimalik muuta või lisada tooteid?
    Tellimused täidetakse väga kiiresti ning seetõttu soovitame teha eraldi tellimuse teistele toodetele.
  • Ma ei leia tellimuse arvet. Kas Teil on võimalik see mulle uuesti saata?
    Loomulikult. Kõige lihtsam viis saada tellimuse arvet on logida sisse oma Reset.ee kontole ning salvestada arve "Minu tellimused" alt. Teine võimalus on suhelda klienditeenindusega.
  • Miks Teie hinnad nii odavad on?
    Reset.ee ei oma suurt poepinda ning hulka klienditeenindajaid, mistõttu on võimalik pakkuda klientidele parimat hinda.
  • Kuidas ma saan muuta nime, telefoninumbrit või aadressi oma tellimuses?
    Sellisel juhul palume võtta ühendust meie klienditeenindusega ning saame vastavad andmed ära muuta.
  • Kas kannate mulle raha tagasi kui toote hind langeb enne kauba kohale jõudmist?
    Jah. Sellises olukorras võite meiega ühendust võtta ning kanname Teile tellimuse summa vahe tagasi.

Kohaletoimetamine ja tagastused

  • Kui palju maksab transport?
    Meie erinevate transpordiviiside ning hindadega on võimalik tutvuda SIIT.
  • Kas on võimalik kokku leppida täpne kellaaeg kauba saabumiseks?
    Tellimust vormistades on võimalik valida soovitud ajavahemik, mil kuller kaubaga jõuab.
  • Kas kuller helistab ette kui on tellimusega saabumas?
    Meie kullerid teavitavad Teid 1-2 tundi ette kui on kaubaga saabumas.
  • Kuidas ma saan muuta nime, telefoninumbrit või aadressi oma tellimuses?
    Sellisel juhul palume võtta ühendust meie klienditeenindusega.
  • Kõik minu tellitud tooted ei jõudnud kohale. Mida teha?
    Palun võtke ühendust meie klienditeenindusega. Meie klienditeenindus kontrollib Teie tellimust ning teeb kindlaks, et puuduvad tooted Teieni jõuaks.
  • Tagastasin Teile toote. Kui kiiresti jõuab tagasikanne minu kontole?
    Tagastame Teile taganemisavalduse kättesaamisel viivitamatult kõik lepingu alusel saadud tasud ning muu hulgas asja kättetoimetamise kulud, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel.

Pretensioonide esitamise õigus ja hooldus

  • Kui kaua kehtib kaupadele pretensioonide esitamise õigus?
    Pretensioonide esitamise aeg eraisikule on 2 aastat alates toote kättesaamisest. Juriidiliste isikute puhul lähtutakse tootja poolt ette nähtud ajast.
  • Toode lõpetas töötamise. Mis edasi saab?
    Sellisel juhul tuleks ühendust võtta Teie toote ametliku garantiipartneriga, et toimetada toode remonti. Nimekirja garantiipartnerist leiate siit: https://www.reset.ee/ee/garantii. Suurte kodumasinate hooldus toimub üldiselt kliendi kodus. Väiksemad tooted tuleb toimetada hoolduskeskusesse.
  • Kui kaua võtab garantiiremont aega?
    Garantiiremont võtab keskmiselt aega 2-3 nädalat. Hoolduspartner teavitab Teid, kui toode on saanud garantiiremondis valmis.

Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Täpsemad tingimused leiab siit.

Kohaletoimetamine

Tasuta kauba kättesaamine väljastuspunktist

Kaubad saad kätte meie väljastuspunktist aadressil Laki 12 / Värvi 5, Tallinn. Meie kontor asub maja A-korpuses, 3. korrusel.

Loe lähemalt

DPD Pick-Up (1.80€), Itella pakiautomaat (1.90€) või Omniva pakiautomaati (2.40€) 

Kui kaup on jõudnud ettenähtud pakiautomaati, saadetakse Teile SMS, milles on kõik vajalik informatsioon kauba kättesaamiseks.

Loe lähemalt

Mugav kohaletoimetamine kulleriga ukseni (4.99€)

Mööblitellimustele kojuvedu ukseni tasuta. Suurte kodumasinate kojuvedu ukseni tasuta ja tuppa toomise hinnaks Tallinnas 14.90€, sõltumata korrusest.

Loe lähemalt

Telli kaubad kiirelt ja soodsalt otse pick-up punkti, pakiautomaati või kulleriga tööle, koju või ükskõik millisele aadressile.

Täpsem toote ja tellimuse kättetoimetamise aeg on kirjas vastava toote juures ning kehtib kõikide transpordiviiside puhul:

  • 1-5 tööpäeva. Toode on olemas meie laos või partnerlaos ja saadetakse Teile välja.
  • 3-6 tööpäeva või 5-9 tööpäeva. Toode tellitakse meie lattu ning saadetakse Teile välja kohe, kui toode on jõudnud lattu.
  • Küsi tarneaega või tarneaeg puudub. Eraldi tellimisel tooted. Sellisel juhul tuleks täpsustada klienditeenindusega tarneaja pikkus.
  • Paigaldus ja vana toote äravedu. Lisaks pakume suurte kodumasinate tellimustele Tallinnas ja lähiümbruses paigaldust ja vana toote äravedu. Loe lähemalt SIIT.

Kui tellimus on vormistatud, informeerime Sind tellimuse liikumisest meili teel kuni Sinu tellimus on kullerfirmale üle antud.

Samas tellimuses olevad erinevate tarneaegadega tooted saavad tellimuse kinnitamisel lõpliku tarneaja just kõige pikema ooteajaga toote järgi. 

Mitut toodet sisaldavatele tellimustele võib tulla ka mitu erinevat saadetist - vastavalt Teie tellitud kaupade laost välja saatmise ajale võivad pakid saabuda teile ka erinevatel päevadel.