-28%
Küsi tarneaega
Kampaania
Elektriline hambahari Sonicare DiamondClean, Philips

Elektriline hambahari Sonicare DiamondClean, Philips

Tootekood: HX9332

Tavahind: 209,95 €

Special Price 151,96 €

Säästad: 58€
Kuumakse alates 2.53 €.
Laetav Sonic-hambahari. 5 režiimi. 2 harjapead USB-laadimisümbris.
Järelmaksukalkulaator
Arvestuslik kuutasu!
  • 14 päeva tagastusõigus
  • 24 kuud garantii


Turvaline ostukoht

Eemaldab kuni 7x rohkem kattu kui käsihambahari
Eemaldab raskesti ligipääsetavatest kohtadest kuni 100% rohkem kattu kui käsihambahari. 

Parandab igemete tervist vaid kahe nädalaga 
Philips Sonicare'i elektrilise hambaharja optimaalne puhastus hammaste vahelt ja piki igemeserva parandab igemete tervist vaid kahe nädalaga. Puhastab põhjalikult hammaste vahelt ja eemaldab märgatavalt rohkem kattu kui käsihambahari.

Valgendab hambaid üle 2x paremini kui käsihambahari 
See Philips Sonicare'i hambahari valgendab hambaid enam kui kaks korda paremini kui käsihambahari ja seda juba ühe nädalaga. Eemaldab kuni 100% rohkem plekke, et tagada ühe nädalaga valgemad hambad. 

DiamondCleani hambaharjapea tagab Sonicare'i parima valgendusvõime 
DiamondCleani hambaharjapeadel, mis on Philips Sonicare'i parim valgendav harjapea, on teemandikujulised keskmise jäikusega harjased, mis eemaldavad katu efektiivselt, kuid õrnalt. See Philips Sonicare'i elektriline hambahari on suurepärase puhastusvõimega ja tagab käsihambaharjaga võrreldes valgemad hambad. 

Topelt laadimissüsteem: laadimisklaas ja must reisivutlar 
1) Laadimisklaas - lihtsalt asetage oma Philips Sonicare'i elektriline hambahari klaasi ja see hakkab laadima. Klaasi saab kasutada ka suu loputamiseks. 2) Laadiv reisivutlar - ühendub arvuti USB-porti või seinakontakti. Võimaldab DiamondCleani igale poole kaasa võtta. 

Õrn režiim: hammaste ja igemete õrn puhastus 
Philips Sonicare'i õrna režiimiga hambahari: tundlike igemete õrnaks ja põhjalikuks puhastamiseks 

Quadpaceri intervallitaimer ergutab põhjalikult harjama 
Intervallitaimer annab iga 30 sekundi tagant teile signaaliga märku, millal olete lõpetanud ühe suuveerandi puhastamise ja võite edasi liikuda, ning selle tulemuseks on kogu suu ühtlasem puhastamine 

Kahe minuti taimer aitab kinni pidada soovituslikust harjamisajast
Philips Sonicare'i elektrilise hambaharja kahe minuti taimer aitab kinni pidada hambaarsti soovitatud harjamisajast. 

Philips Sonicare'i hambahari aitab hambaid valgendada 
Philips Sonicare'i parim hammaste valgendustulemus: see hambahari aitab hammastelt plekke eemaldada ja vähendada, et saavutada säravam naeratus. 

Sonicare'i dünaamiline puhastus juhib vedeliku hammaste vahele 
Sonicare'i elektrilise hambaharja unikaalne dünaamiline liikumine puhastab õrnalt ja tõhusalt hambavahed ja igemeservad.

ID577016
Liigutuste arv (min)31000
Komplektismugav laadimisvutlar
TootjaPHILIPS
Otsikute arv2

Küsimused-vastused

Üldised küsimused ja tingimused

  • Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?
    Kui soovite saada täiendavat infot oma tellimuse kohta, siis tuleks suhelda meie klienditeenindusega ning saata kiri info@reset.ee või võtta ühendust telefoni teel.
  • Kas kaupa on võimalik tagastada?
    Juhul kui kaup ei sobi või ei meeldi, on Teil võimalus 14 päeva jooksul toode meile tagastada ning kanname tellimuse summa tagasi. Loe lähemalt SIIT.
  • Kui täpne on veebis Teie toodete saadavus?
    Toodete laoseis veebis uuendab end iga kaheksa tunni aja tagant. Mõndadel juhtudel võib toode suure nõudluse tõttu lõppeda müügilt ka loetud minutite jooksul. Kõige täpsema vastuse saamiseks soovitame suhelda klienditeenindusega.
  • Kas Teiega on võimalik ka otse suhelda?
    Reset.ee klienditeenindus on valmis vastama iga päev 10.00 - 17.00 Teie päringutele ning aitama Teil valida välja sobivaid tooteid. Võta meiega ühendust SIIT.
  • Miks registreeruda püsikliendiks?
    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini.
  • Kuidas lahkuda uudiskirjast?
    Uudiskirja lõpust on võimalik leida link, mille kaudu saab loobuda uudiskirjast. Juhul kui mingil põhjusel lahkumine Teie jaoks ei tööta, saab meie klienditeenindus Teid uudiskirjast eemaldada.

Tellimused, hinnad ja maksmine

  • Kas saadate mulle tellimuse kinnituse?
    Peale tellimuse vormistamist saadetakse Teile automaatselt tellimuse kinnituse info meilile.
  • Kas tehtud tellimust on võimalik muuta või lisada tooteid?
    Tellimused täidetakse väga kiiresti ning seetõttu soovitame teha eraldi tellimuse teistele toodetele.
  • Ma ei leia tellimuse arvet. Kas Teil on võimalik see mulle uuesti saata?
    Loomulikult. Kõige lihtsam viis saada tellimuse arvet on logida sisse oma Reset.ee kontole ning salvestada arve "Minu tellimused" alt. Teine võimalus on suhelda klienditeenindusega.
  • Miks Teie hinnad nii odavad on?
    Reset.ee ei oma suurt poepinda ning hulka klienditeenindajaid, mistõttu on võimalik pakkuda klientidele parimat hinda.
  • Kuidas ma saan muuta nime, telefoninumbrit või aadressi oma tellimuses?
    Sellisel juhul palume võtta ühendust meie klienditeenindusega ning saame vastavad andmed ära muuta.
  • Kas kannate mulle raha tagasi kui toote hind langeb enne kauba kohale jõudmist?
    Jah. Sellises olukorras võite meiega ühendust võtta ning kanname Teile tellimuse summa vahe tagasi.

Kohaletoimetamine ja tagastused

  • Kui palju maksab transport?
    Meie erinevate transpordiviiside ning hindadega on võimalik tutvuda SIIT.
  • Kas on võimalik kokku leppida täpne kellaaeg kauba saabumiseks?
    Tellimust vormistades on võimalik valida soovitud ajavahemik, mil kuller kaubaga jõuab.
  • Kas kuller helistab ette kui on tellimusega saabumas?
    Meie kullerid teavitavad Teid 1-2 tundi ette kui on kaubaga saabumas.
  • Kuidas ma saan muuta nime, telefoninumbrit või aadressi oma tellimuses?
    Sellisel juhul palume võtta ühendust meie klienditeenindusega.
  • Kõik minu tellitud tooted ei jõudnud kohale. Mida teha?
    Palun võtke ühendust meie klienditeenindusega. Meie klienditeenindus kontrollib Teie tellimust ning teeb kindlaks, et puuduvad tooted Teieni jõuaks.
  • Tagastasin Teile toote. Kui kiiresti jõuab tagasikanne minu kontole?
    Tagastame Teile taganemisavalduse kättesaamisel viivitamatult kõik lepingu alusel saadud tasud ning muu hulgas asja kättetoimetamise kulud, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel.

Pretensioonide esitamise õigus ja hooldus

  • Kui kaua kehtib kaupadele pretensioonide esitamise õigus?
    Pretensioonide esitamise aeg eraisikule on 2 aastat alates toote kättesaamisest. Juriidiliste isikute puhul lähtutakse tootja poolt ette nähtud ajast.
  • Toode lõpetas töötamise. Mis edasi saab?
    Sellisel juhul tuleks ühendust võtta Teie toote ametliku garantiipartneriga, et toimetada toode remonti. Nimekirja garantiipartnerist leiate siit: https://www.reset.ee/ee/garantii. Suurte kodumasinate hooldus toimub üldiselt kliendi kodus. Väiksemad tooted tuleb toimetada hoolduskeskusesse.
  • Kui kaua võtab garantiiremont aega?
    Garantiiremont võtab keskmiselt aega 2-3 nädalat. Hoolduspartner teavitab Teid, kui toode on saanud garantiiremondis valmis.

Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Täpsemad tingimused leiab siit.

Kohaletoimetamine

Tasuta kauba kättesaamine väljastuspunktist

Kaubad saad kätte meie väljastuspunktist aadressil Laki 12 / Värvi 5, Tallinn. Meie kontor asub maja A-korpuses, 3. korrusel.

Loe lähemalt

DPD Pick-Up (1.80€), Itella pakiautomaat (1.90€) või Omniva pakiautomaati (2.40€) 

Kui kaup on jõudnud ettenähtud pakiautomaati, saadetakse Teile SMS, milles on kõik vajalik informatsioon kauba kättesaamiseks.

Loe lähemalt

Mugav kohaletoimetamine kulleriga ukseni (4.99€)

Mööblitellimustele kojuvedu ukseni tasuta. Suurte kodumasinate kojuvedu ukseni 9.90€ ja tuppa toomise hinnaks Tallinnas 14.90€, sõltumata korrusest.

Loe lähemalt

Telli kaubad kiirelt ja soodsalt otse pick-up punkti, pakiautomaati või kulleriga tööle, koju või ükskõik millisele aadressile.

Kättetoimetamise aeg kõikidel transpordiviisidel: tellitud tooted toimetatakse Sinuni 1-7 päeva jooksul pärast tellimuse fikseerimist Reseti poolt. Osadele toodetele kehtib pikem kättetoimetamise aeg, mis on kirjas vastava toote juures.

Kui tellimus on vormistatud, informeerime Sind tellimuse liikumisest meili teel kuni Sinu tellimus on kullerfirmale üle antud.

Samas tellimuses olevad erinevate tarneaegadega tooted saavad tellimuse kinnitamisel lõpliku tarneaja just kõige pikema ooteajaga toote järgi. 

Mitut toodet sisaldavatele tellimustele võib tulla ka mitu erinevat saadetist - vastavalt Teie tellitud kaupade laost välja saatmise ajale võivad pakid saabuda teile ka erinevatel päevadel.