-26%
Tarne 1-4 päeva
Nullkampaania
Aktiivsusmonitor Vivoactive 3 valge, Garmin

Aktiivsusmonitor Vivoactive 3 valge, Garmin

Tootekood: 010-01769-22

Tavahind: 359,95 €

Special Price 264,95 €

Säästad: 95€
Kuumakse alates 4.42 €.
Järelmaksukalkulaator
Arvestuslik kuutasu!
  • 14 päeva tagastusõigus
  • 24 kuud garantii

Turvaline ostukoht

GPS nutikell, sisse-ehitatud spordirežiimidega ja randme pealt pulsi lugemisega

  • Esimene Garmini kell, millel on sisse-ehitatud Garmin Pay funktsioon, et kasutajad saaksid tasuda oma ostude eest otse oma kellast
  • Isiksusta oma kell tuhandete allalaetavate kella piltidega, rakendustega ja teiste vidinatega meie Connect IQ poest
  • Kellal on rohkem kui 15 spordirežiimi, nii GPS kui ka siseruumi omasid. Näiteks: jooga, jooksmine jne.
  • Jälgi oma sportlikkuse taset tänu VO2 Max ja fitness vanusele,  lisaks hoia silma peal enda stressi tasemel
  • Saa osaks ühilduvuse funktsioonidele nagu näiteks, nutiteavitused, automaatsed üleslaadimised Garmin Connect-i, LiveTrack ja veelgi enam
  • Aku kestvus kuni 7 päeva kellarežiimis, 13 tundi GPS-režiimis

Mängimisest maksmiseni, Vivoactive 3 on nutikell, mis on mõeldud sinu aktiivsele eluviisile. Soorita kontaktivabu tasumisi üllatava kergusega otse oma kellast. Tänu 15le installeeritud treeningrežiimidele - saad sa ise valida, kuidas on kõige parem oma tervist korras hoida. Sisse-ehitatud GPS lubab sul jälgida välitegevustel oma distantsi, kiirust, asukohta ja palju muud. 

Garmin Pay

Vivoactive 3 on esimene kell, millel on Garmin Pay juba sisse-ehitatud; ühilduvate pankadega võimaldab see jätta koju oma telefoni  ja isegi rahakoti ning soetada endale peale treeningut meeldiv värskendus otse oma randmelt. Saad seda kasutada igal pool, kus on viipemakse võimalus. Kui sa unustasid oma rahakoti trennikappi või jätsid selle koju, saad siiski oma ostu kellaga mugavalt sooritada. Lihtsalt viipa ja lahku. 

Tee rohkem sporti

Tänu juba olemasolevale 15-le spordirakendusele on uusi viise leida imelihtne hoidmaks end aktiivsena. Mängi golfi, sõida rattaga, tee joogat või proovi oma kätt SUP`iga sõites. Kui sa suundud õue, võimaldab sisse-ehitatud GPS Vivoactive 3-l jälgida sinu valitud tegevuse detaile ilma telefoni ühenduvuseta. Lumelauga sõitmisest kuni ujumiseni ja rohkelt vahepealseid valikuid, vivoactive 3 on sinu ideaalne treeningkaaslane.

Sobib sulle igas olukorras

Tunne ennast vabalt, kui lähed kellaga vihma kätte. vivoactive 3 on veekindel ujumise ja pesemise ajal ja tänu Garmin Chroma ekraanile on nähtavus ka super otsese päiksevalguse käes.Corning Gorilla klaasist kella ekraan on ka vastupidav. Sisaldab endas ka Side Swipe funktsiooni, mis teeb kella menüüs navigeerimise imelihtsaks. Ei oma tähtsust, kas navigeerid oma nimetissõrmega või pöidlaga, Sina saad ise valida, kuidas kella kannad. Mugav, vajalik - Vivofit 3 lihtsalt sobib.

Lae alla ja koosta treeninguid

Hoia oma treeningkava värskena ja kosutavana. Koosta oma isiklik jooksu-, rattasõidu-, cardio- või jõutreeningkava ning lae alla oma kella. Kell ise hoiab silma peal su treeningul.

Päevane fitnessi taseme ja stressi jälgimine

Tänu Elevate randme pealt pulsilugemis tehnoloogiale,  laseb vivoactive 3 sul jälgida tähtsaid aspekte oma tervise ja stressi kohta ning annab tagasisidet, kuidas su keha reageerib erinevatele asjaoludele. Näiteks mõõdab kell su VO2 max-i ja treenituse astet - 2 indikaatorit füüsilises tasemes, mis ajapikku paranevad. Ühtlasi jälgib kell ka sinu südamelöökide erinevust (HRV), mis aitab määrata stressi taset. Vivoactive 3 annab sulle märku, kui füüsilised või emotsionaalsed allikad põhjustavad stressi taseme tõusu, tänu sellele saad otsida kiirelt lahendust, et pingeid maandada.

Alati ühenduses

Elul puudub pausi nupp, tänu vivoactive 3 kellale saad sa olla ühenduses nii treeningut tehes kui ka vabal ajal. Kui seade on ühildatud nutitelefoniga, kuvatakse kõik nutiteavitused otse kella peal, ühtlasi saad ka neile vastata ning vaadata sotsiaalmeedia uuendusi, e-maile ja veelgi enam otse oma randmelt. Leia oma telefon, kontrolli muusikat ja lase sõpradel reaalajas vaadata su treeningut. Lõpetatud tegevused laetakse automaatselt sinu Garmin Connect online kontole.

Jaga ja võistle

Tegevusi sünkroniseerides Garmin Connect keskkonda on rohkemat, kui lihtsalt oma andmete varustamine. Garmin Connect on edasipüüdlev online keskkond, kus inimesed saavad võistelda või ühineda väljakutsetega, julgustada teisi edasi pürgima ja isegi jagada oma võite sotsiaalmeedias. Garmin Connect on tasuta ja saadaval nii internetis, kui ka nutitelefonis läbi Garmin Connect rakenduse.

NB! Nutiseadmete sobivuse kohta leiab info siit: LINK!

*Sammude lugemine on ligikaudne ja ei pruugi olla täpne. Selle alla kuulub ka distantsi arvutamine sammude põhjal.

*Aktiivsemate spordialade jaoks soovitab Garmin kasutada eraldi pulsivööd, et saavutada täpsem ja kindlam pulsi arvestus.

1Available for supported cards from participating banks; contact your bank for more information. Only available at NFC-enabled terminals. View current supported country, payment network and issuing bank information
2Activity tracking accuracy
3When paired with a compatible smartphone
4Under typical use; battery life may vary depending on usage and selected performance mode
5Responding capability available for Android customers only. Android is a trademark of Google Inc.
6See Water Rating

VISA is a registered trademark owned by Visa International Service Association.

ID503163
Värvvalge
Pulsi mõõtminerandmelt
Eriomadusviipemakse võimalusega, üle 15 eellaetus sportimise äppi, side swipe (kella küljel sõrmega libistamine, ka kindaga), Face It™ ekraani taustpildid, GLONASS andur, baromeetriline kõrgusemõõtja, kompass, akseleromeeter, termomeeter, kõnedele vastamine/keeldu
TootjaGARMIN
Keskmise ja maksimaalse südamelöögi sageduse näitJah
Kalorite kulu näit (kcal)Jah
Kella funktsioonidkellaaeg, kuupäev, ringiajad, stopper, äratuskell
SammulugejaJah
DistantsimõõtjaJah
Maksimaalse hapnikutarbimise mõõtmine (VO2 max)Jah

Küsimused-vastused

Üldised küsimused ja tingimused

  • Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?
    Kui soovite saada täiendavat infot oma tellimuse kohta, siis tuleks suhelda meie klienditeenindusega vestlusaknas või saata kiri info@reset.ee.
  • Kas kaupa on võimalik tagastada?
    Juhul kui kaup ei sobi või ei meeldi, on Teil võimalus 15 päeva jooksul toode meile tagastada ning kanname tellimuse summa tagasi. Loe lähemalt SIIT.
  • Kui täpne on veebis Teie toodete saadavus?
    Toodete laoseis veebis uuendab end iga tunni aja tagant. Mõndadel juhtudel võib toode suure nõudluse tõttu lõppeda müügilt ka loetud minutite jooksul. Kõige täpsema vastuse saamiseks soovitame suhelda klienditeenindusega.
  • Kas Teiega on võimalik ka otse suhelda?
    Reset.ee klienditeenindus on valmis vastama iga päev 8.00 - 16.00 Teie päringutele ning aitama Teil valida välja sobivaid tooteid. Võta meiega ühendust SIIT.
  • Miks registreeruda püsikliendiks?
    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini.
  • Kuidas lahkuda uudiskirjast?
    Uudiskirja lõpust on võimalik leida link, mille kaudu saab loobuda uudiskirjast. Juhul kui mingil põhjusel lahkumine Teie jaoks ei tööta, saab meie klienditeenindus Teid uudiskirjast eemaldada.

Tellimused, hinnad ja maksmine

  • Kas saadate mulle tellimuse kinnituse?
    Peale tellimuse vormistamist saadetakse Teile automaatselt tellimuse kinnituse info meilile.
  • Kas tehtud tellimust on võimalik muuta või lisada tooteid?
    Tellimused täidetakse väga kiiresti ning seetõttu soovitame teha eraldi tellimuse teistele toodetele.
  • Ma ei leia tellimuse arvet. Kas Teil on võimalik see mulle uuesti saata?
    Loomulikult. Kõige lihtsam viis saada tellimuse arvet on logida sisse oma Reset.ee kontole ning salvestada arve "Minu tellimused" alt. Teine võimalus on suhelda klienditeenindusega.
  • Miks Teie hinnad nii odavad on?
    Reset.ee ei oma suurt poepinda ning hulka klienditeenindajaid, mistõttu on võimalik pakkuda klientidele parimat hinda. Ostame tooteid oma lattu suurtes kogustes, mis võimaldab meil pakkuda ka paremaid allahindlusi.
  • Kuidas ma saan muuta nime, telefoninumbrit või aadressi oma tellimuses?
    Sellisel juhul palume võtta ühendust meie klienditeenindusega ning saame vastavad andmed ära muuta.
  • Kas kannate mulle raha tagasi kui toote hind langeb enne kauba kohale jõudmist?
    Jah. Sellises olukorras võite meiega ühendust võtta ning kanname Teile tellimuse summa vahe tagasi.

Kohaletoimetamine ja tagastused

  • Kui palju maksab transport?
    Meie erinevate transpordiviiside ning hindadega on võimalik tutvuda SIIT.
  • Kas on võimalik kokku leppida täpne kellaaeg kauba saabumiseks?
    Tellimust vormistades on võimalik valida soovitud ajavahemik, mil kuller kaubaga jõuab. Kuller helistab Teile ette 1-2 tundi enne kaubaga saabumist.
  • Kas kuller helistab ette kui on tellimusega saabumas?
    Meie kullerid teavitavad Teid 1-2 tundi ette kui on kaubaga saabumas.
  • Kuidas ma saan muuta nime, telefoninumbrit või aadressi oma tellimuses?
    Sellisel juhul palume võtta ühendust meie klienditeenindusega.
  • Kõik minu tellitud tooted ei jõudnud kohale. Mida teha?
    Palun võtke ühendust meie klienditeenindusega. Meie klienditeenindus kontrollib Teie tellimust ning teeb kindlaks, et puuduvad tooted Teieni jõuaks.
  • Kas on võimalik lattu kaubale järele tulla?
    Kahjuks ei ole võimalik toodetele otse lattu järele tulla, sest saadame kauba välja meie kesklaost Helsingis, partnerladudest või otse tootja laost.
  • Tagastasin Teile toote. Kui kiiresti jõuab tagasikanne minu kontole?
    Tagastame Teile taganemisavalduse kättesaamisel viivitamatult kõik lepingu alusel saadud tasud ning muu hulgas asja kättetoimetamise kulud, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel.

Pretensioonide esitamise õigus ja hooldus

  • Kui kaua kehtib kaupadele pretensioonide esitamise õigus?
    Pretensioonide esitamise aeg eraisikule on 2 aastat alates toote kättesaamisest. Juriidiliste isikute puhul lähtutakse tootja poolt ette nähtud ajast.
  • Toode lõpetas töötamise. Mis edasi saab?
    Sellisel juhul tuleks ühendust võtta Teie toote ametliku garantiipartneriga, et toimetada toode remonti. Nimekirja garantiipartnerist leiate siit: https://www.reset.ee/ee/garantii. Suurte kodumasinate hooldus toimub üldiselt kliendi kodus. Väiksemad tooted tuleb toimetada hoolduskeskusesse.
  • Kui kaua võtab garantiiremont aega?
    Garantiiremont võtab keskmiselt aega 2-3 nädalat. Hoolduspartner teavitab Teid, kui toode on saanud garantiiremondis valmis.

Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 15-päeva jooksul tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Täpsemad tingimused leiab siit.

Kohaletoimetamine

Kättetoimetamise aeg kõikidel transpordiviisidel: tellitud tooted toimetatakse Teieni 2-5 tööpäeva jooksul alates tellimuse fikseerimisest. 

Osadele toodetele kehtib lühem kättetoimetamise aeg 1-3 tööpäeva või pikem kättetoimetamise aeg 3-7 tööpäeva, mis on kirjas vastava toote juures.

Juhul kui tellitud kaupa ei ole võimalik koheselt ühe saadetisena laost väljastada, saadab Reset.ee tellitud kauba mitme saadetisena ehk järeltellimusena. Järeltellimuse eest ei tasu tellija saatekulu. Vastavalt Teie tellitud kaupade laost välja saatmise ajale võivad pakid saabuda teile ka erinevatel päevadel.

Kõikidele mööbli ja sisustuse tellimustele on transport tasuta.

  • Tasuta kauba kättesaamine väljastuspunktist
    Kaubad saate kätte meie väljastuspunktist aadressil Laki 12 / Värvi 5, Tallinn. Meie kontor asub maja A-korpuses, 3. korrusel. Kaupa väljastatakse tööpäeviti 8:00 kuni 16:00. Kaupade saabumisest kontorisse teavitatakse Teid meilitsi või telefoni teel. Kaubale järele tulles palume kaasa võtta isikut tõendav dokument või väljaprinditud tellimuse koopia. Väljastuspunkti ei toimetata suuremõõdulisi tooteid ning kaupa, mille kaal ületab 30 kg. Külastajate mugavuseks on maja ees olemas tasuta parkla.
  • Kauba kättesaamine DPD Pickup pakiautomaadist või DPD pakiautomaadist (1,90€)
    Tellimust vormistades valige DPD pickup võrgustik. Kui kaup on jõudnud ettenähtud pickup pointi või pakiautomaati, saadetakse Teile SMS, milles on kõik vajalik informatsioon kauba kättesaamiseks.
  • Kauba kättesaamine pakiautomaadist (2,40€)
    Tellimust vormistades valige Itella või Omniva pakiautomaat. Kui kaup on jõudnud ettenähtud pakiautomaati, saadetakse Teile SMS, milles on kõik vajalik informatsioon kauba kättesaamiseks.
  • Mugav kohaletoimetamine kulleriga ukseni - kuni 30 kg (4,99€)
    Peale tellimuse vormistamist võtab kuller Teiega ühendust, et leppida kokku täpne aeg millal kaup ära tuua. Vahetult enne kaubaga jõudmist võtab kuller teiega ühendust telefonikõne teel. Juhul kui teate tellimust tehes juba ette, et ei saa mingil kellaajal / kuupäeval kullerit vastu võtta, siis lisage see info tellimuse kommentaari või teavitage meie klienditeenindust. NB! Kuller võtab tarne osas kliendiga ühendust kauba kättesaamise päeval.
  • Mugav kohaletoimetamine kulleriga ukseni - raskekaalulised tooted (10€)

    Raskekaaluliste kodumasinate transpordil (külmikud, pesumasinad, kuivatid, pliidid, integreeritavad ahjud ja nõudepesumasinad) pakume kõikidele tellimustele üle Eesti kojuvedu ukseni hinnaga 10€.

  • Mugav kohaletoimetamine kulleriga tuppa (18€)

    Tuppa toomise hinnaks on kõikidel kuni 80 kilostel raskekaalulistel tellimustel 18€, sõltumata korrusest. Pakume tuppa transporti Tallinnas, Tartus ja Pärnus. Kui soovite transporti tuppa teistes linnades või piirkondades, siis tuleks täpsustada seda võimalust meie klienditeenindusega.

Peale kella 16:00 aset leidnud makselaekumisega tellimused on käsitletavad kui järgmise päeva tellimused.

Kontrollige üle kauba seisukord väliste vigastuste ja muude mittevastavuste suhtes ning alles seejärel võtke kaup vastu.