-47%
Tarne 1-4 päeva
Nullkampaania
Aktiivsusmonitor Polar Loop 2

Aktiivsusmonitor Polar Loop 2

Tootekood: LOOP2WHITE

Tavahind: 129,95 €

Special Price 68,95 €

Säästad: 61€
Kuumakse alates 2.18 €.
Polar Loop 2 on stiilne ja veekindel aktiivsusmonitor, mis paneb su liikuma. Elegantne randmepael jälgib sinu igapäevast aktiivsust ja isegi und, et sind motiveerida ning juhendada parema tervise ja füüsilise vormi saavutamisel.
Järelmaksukalkulaator
Arvestuslik kuutasu!
  • 14 päeva tagastusõigus
  • 24 kuud garantii

Turvaline ostukoht

Personaalne aktiivsuse eesmärk
Aastatepikkuste teadusuuringute tulemusel on Polar loonud meetodi, mille abil saab sulle määrata individuaalse päevase aktiivsuse eesmärgi – ja see põhineb enamal kui vaid sammude loendamisel. Randmepaela Polar Loop 2 aktiivsuse eesmärk on kohandatud vastavalt sinu andmetele ja valitud aktiivsustasemele ning eesmärgi saavutamine edeneb päeva jooksul vastavalt sellele, milline on sinu aktiivsuse kestus ja intensiivsus.

Intensiivsustasemed
Tänu Polari ainulaadsele tehnoloogiale jälgib Polar Loop 2 su päevast aktiivsust viiel intensiivsustasemel: puhkamine, istumine, madal, keskmine ja kõrge. Aktiivsuse riba edeneb vastavalt liikumise intensiivsusele madalast kõrgeni, et saaksid oma edusammudel hõlpsalt silma peal hoida.

Aktiivsuse tulemusnäitajad
Vaata motiveerivaid juhiseid oma eesmärgi saavutamiseks. Randmepaela Loop 2 aktiivsuse eesmärgi saavutamine edeneb päeva jooksul vastavalt sellele, milline on sinu aktiivsuse kestus ja intensiivsus.

Igapäevastele kangelastele
Enda eest hoolitsemiseks võib olla keeruline aega leida, kuid Loop 2 pakub sulle motiveerivat ja individuaalset juhendamist. Aktiivset eluviisi võib harrastada mitmel viisil, sul tuleb vaid leida endale sobiv viis ja saavutada oma igapäevane aktiivsuse eesmärk.

Tere-tere!
Kui kannad Loop 2 randmepaela, tunned oma randmel vibreerivaid nutikaid teavitusi (ainult iOS) sissetulevatest kõnedest, sõnumitest ja kalendrisse märgitud kohtumistest.

Head und!
Randmepaela Loop 2 saad kanda isegi voodis ja see tuvastab automaatselt, kui magama jääd. Vaata oma nutitelefonist Polar Flow rakendusest, kui pikalt ja hästi sa magasid. Kui soovid äratust, hakkab Loop 2 õrnalt vibreerima, kui on aeg silmad avada.

Enneolematu kantavus
Pehme ja paindlik Loop 2 sobib täiuslikult igale randmele. Tänu 85 eraldi paigutatud LED-tulele ja roostevabast terasest pandlale on see käevõru kvaliteetne ja ööpäevaringselt kasutatav. Ja ära muretse, kas see saab märjaks – see on veekindel.

ÜHENDUVUS
• Bluetooth® Smart muudab Polar Flow rakendusega juhtmevaba sünkroonimise lihtsaks
• Laadimise ja andmete sünkroonimise võimalus spetsiaalse USB-kaabliga PC ja Mac arvutitesse Polar FlowSync abil
• Bluetooth® Smart
• Polar Flow veebiteenuse kasutamise võimalus Mac-arvutis opsüsteemis OS X 10.6 või uuemas versioonis ja PC-arvutis opsüsteemis Windows XP, 7 ja 8
• Uuendatav tarkvara
• Inglise-, hispaania-, portugali-, prantsuse-, taani-, hollandi-, rootsi-, norra-, saksa-, itaalia-, soome-, poola-, vene-, hiina- ja jaapanikeelne kasutajaliides

AKTIIVSUSLOGI
Seade näitab sulle, kui aktiivne oled päeva jooksul olnud, ja annab praktilisi näpunäiteid päevase aktiivsuse sihi saavutamiseks.

KASU AKTIIVSUSEST
See funktsioon jälgib sinu aktiivsust kogu päeva, nädala ja kuu vältel ning näitab, kuidas aktiivsus aitab sul tervena püsida.

NUTIKAD KALORID
Annab sulle täpselt teada, kui palju kaloreid sa põletasid.

ENERGY POINTER
Annab selged juhised kiiremini vormi saamiseks. Eeldab Polar H7 olemasolu.

KASU TREENINGUST
Motiveeriv tagasiside kohe pärast harjutust. Eeldab Polar H7 olemasolu.

SÜDAME LÖÖGISAGEDUS TREENINGU AJAL
Näitab treeningu ajal praegust südame löögisagedust vaid ühe nupuvajutusega. Eeldab Polari vööanduri H7 olemasolu.

SAMMUD JA TEEPIKKUS
Jälgib sinu sammude arvu ja teepikkust.

PASSIIVSUSHOIATUS
Seade tuletab iga 55 istutud minuti järel sulle vibreerides meelde, et on aeg end veidi liigutada, ja aitab sul teha igapäevaseid aktiivseid puhkepause.

NUTIKAD KALORID
Annab sulle täpselt teada, kui palju kaloreid sa põletasid. Individuaalne algoritm põhineb sinu andmetel: kaalul, pikkusel, vanusel, sool ja treeningu raskusel.

AKTIIVSUSE EESMÄRK
Seade näitab sulle, kui aktiivne oled päeva jooksul olnud, ja annab praktilisi näpunäiteid päevase aktiivsuse sihi saavutamiseks. Samuti jagab see sinu aktiivsuse viieks intensiivsustasemeks: puhkamine, istumine, madal, keskmine ja kõrge.

UNI
Jälgib automaatselt su une kestust ja kvaliteeti. Lisateavet unemustrite kohta leiad Polar Flow veebiteenusest ja rakendusest.

NUTIKAD TEATED
Vibroalarm teavitab sind sissetulevatest kõnedest, sõnumitest ja kalendri meeldetuletustest (ainult iOS).

ID380935
Värvvalge
TootjaPOLAR
Individuaalne treeningu vahemiku määramineJah
Automaatne treeningtsooni soovitusJah
Seatud treeninguvahemikust väljumise hoiatusJah
Keskmise ja maksimaalse südamelöögi sageduse näitJah
Kalorite kulu näit (kcal)Jah
Kella funktsioonidkellaaeg, kuupäev, äratuskell
Arvutiga ühendatavJah
SammulugejaJah
DistantsimõõtjaJah

Küsimused-vastused

Üldised küsimused ja tingimused

  • Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?
    Kui soovite saada täiendavat infot oma tellimuse kohta, siis tuleks suhelda meie klienditeenindusega vestlusaknas või saata kiri info@reset.ee.
  • Kas kaupa on võimalik tagastada?
    Juhul kui kaup ei sobi või ei meeldi, on Teil võimalus 15 päeva jooksul toode meile tagastada ning kanname tellimuse summa tagasi. Loe lähemalt SIIT.
  • Kui täpne on veebis Teie toodete saadavus?
    Toodete laoseis veebis uuendab end iga tunni aja tagant. Mõndadel juhtudel võib toode suure nõudluse tõttu lõppeda müügilt ka loetud minutite jooksul. Kõige täpsema vastuse saamiseks soovitame suhelda klienditeenindusega.
  • Kas Teiega on võimalik ka otse suhelda?
    Reset.ee klienditeenindus on valmis vastama iga päev 8.00 - 16.00 Teie päringutele ning aitama Teil valida välja sobivaid tooteid. Võta meiega ühendust SIIT.
  • Miks registreeruda püsikliendiks?
    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini.
  • Kuidas lahkuda uudiskirjast?
    Uudiskirja lõpust on võimalik leida link, mille kaudu saab loobuda uudiskirjast. Juhul kui mingil põhjusel lahkumine Teie jaoks ei tööta, saab meie klienditeenindus Teid uudiskirjast eemaldada.

Tellimused, hinnad ja maksmine

  • Kas saadate mulle tellimuse kinnituse?
    Peale tellimuse vormistamist saadetakse Teile automaatselt tellimuse kinnituse info meilile.
  • Kas tehtud tellimust on võimalik muuta või lisada tooteid?
    Tellimused täidetakse väga kiiresti ning seetõttu soovitame teha eraldi tellimuse teistele toodetele.
  • Ma ei leia tellimuse arvet. Kas Teil on võimalik see mulle uuesti saata?
    Loomulikult. Kõige lihtsam viis saada tellimuse arvet on logida sisse oma Reset.ee kontole ning salvestada arve "Minu tellimused" alt. Teine võimalus on suhelda klienditeenindusega.
  • Miks Teie hinnad nii odavad on?
    Reset.ee ei oma suurt poepinda ning hulka klienditeenindajaid, mistõttu on võimalik pakkuda klientidele parimat hinda. Ostame tooteid oma lattu suurtes kogustes, mis võimaldab meil pakkuda ka paremaid allahindlusi.
  • Kuidas ma saan muuta nime, telefoninumbrit või aadressi oma tellimuses?
    Sellisel juhul palume võtta ühendust meie klienditeenindusega ning saame vastavad andmed ära muuta.
  • Kas kannate mulle raha tagasi kui toote hind langeb enne kauba kohale jõudmist?
    Jah. Sellises olukorras võite meiega ühendust võtta ning kanname Teile tellimuse summa vahe tagasi.

Kohaletoimetamine ja tagastused

  • Kui palju maksab transport?
    Meie erinevate transpordiviiside ning hindadega on võimalik tutvuda SIIT.
  • Kas on võimalik kokku leppida täpne kellaaeg kauba saabumiseks?
    Tellimust vormistades on võimalik valida soovitud ajavahemik, mil kuller kaubaga jõuab. Kuller helistab Teile ette 1-2 tundi enne kaubaga saabumist.
  • Kas kuller helistab ette kui on tellimusega saabumas?
    Meie kullerid teavitavad Teid 1-2 tundi ette kui on kaubaga saabumas.
  • Kuidas ma saan muuta nime, telefoninumbrit või aadressi oma tellimuses?
    Sellisel juhul palume võtta ühendust meie klienditeenindusega.
  • Kõik minu tellitud tooted ei jõudnud kohale. Mida teha?
    Palun võtke ühendust meie klienditeenindusega. Meie klienditeenindus kontrollib Teie tellimust ning teeb kindlaks, et puuduvad tooted Teieni jõuaks.
  • Kas on võimalik lattu kaubale järele tulla?
    Kahjuks ei ole võimalik toodetele otse lattu järele tulla, sest saadame kauba välja meie kesklaost Helsingis, partnerladudest või otse tootja laost.
  • Tagastasin Teile toote. Kui kiiresti jõuab tagasikanne minu kontole?
    Tagastame Teile taganemisavalduse kättesaamisel viivitamatult kõik lepingu alusel saadud tasud ning muu hulgas asja kättetoimetamise kulud, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel.

Pretensioonide esitamise õigus ja hooldus

  • Kui kaua kehtib kaupadele pretensioonide esitamise õigus?
    Pretensioonide esitamise aeg eraisikule on 2 aastat alates toote kättesaamisest. Juriidiliste isikute puhul lähtutakse tootja poolt ette nähtud ajast.
  • Toode lõpetas töötamise. Mis edasi saab?
    Sellisel juhul tuleks ühendust võtta Teie toote ametliku garantiipartneriga, et toimetada toode remonti. Nimekirja garantiipartnerist leiate siit: https://www.reset.ee/ee/garantii. Suurte kodumasinate hooldus toimub üldiselt kliendi kodus. Väiksemad tooted tuleb toimetada hoolduskeskusesse.
  • Kui kaua võtab garantiiremont aega?
    Garantiiremont võtab keskmiselt aega 2-3 nädalat. Hoolduspartner teavitab Teid, kui toode on saanud garantiiremondis valmis.

Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 15-päeva jooksul tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Täpsemad tingimused leiab siit.

Kohaletoimetamine

Kättetoimetamise aeg kõikidel transpordiviisidel: tellitud tooted toimetatakse Teieni 2-5 päeva jooksul alates tellimuse fikseerimisest. 

Osadele toodetele kehtib lühem kättetoimetamise aeg 1-4 päeva, mis on kirjas vastava toote juures.

Kõikidele mööbli ja sisustuse tellimustele on transport tasuta.

  • Kauba kättesaamine pakiautomaadist (2,99€)
    Tellimust vormistades valige Itella või Omniva pakiautomaat. Kui kaup on jõudnud ettenähtud pakiautomaati või pakipunkti, saadetakse Teile SMS, milles on kõik vajalik informatsioon kauba kättesaamiseks.
  • Mugav kohaletoimetamine kulleriga ukseni - kuni 30 kg (5,99€)
    Peale tellimuse vormistamist võtab kuller Teiega ühendust, et leppida kokku täpne aeg millal kaup ära tuua. Vahetult enne kaubaga jõudmist võtab kuller teiega ühendust telefonikõne teel. Juhul kui teate tellimust tehes juba ette, et ei saa mingil kellaajal / kuupäeval kullerit vastu võtta, siis lisage see info tellimuse kommentaari või teavitage meie klienditeenindust. NB! Kuller võtab tarne osas kliendiga ühendust kauba kättesaamise päeval.
  • Mugav kohaletoimetamine kulleriga ukseni - raskekaalulised tooted (10€)

    Raskekaaluliste kodumasinate transpordil (külmikud, pesumasinad, nõudepesumasinad, kuivatid, pliidid, integreeritavad ahjud ja õhupuhastid) pakume kõikidele tellimustele üle Eesti kojuvedu ukseni hinnaga 10€.

  • Mugav kohaletoimetamine kulleriga tuppa (15€)

    Tuppa toomise hinnaks on kõikidel kuni 80 kilostel raskekaalulistel tellimustel 15€, sõltumata korrusest. Pakume tuppa transporti Tallinnas ja Harjumaal, Tartus, Pärnus, Jõhvis ning Kuressaares. Kui soovite transporti tuppa teistes linnades või piirkondades, siis tuleks täpsustada seda võimalust meie klienditeenindusega.

  • Tasuta kauba kättesaamine väljastuspunktist
    Kaubad saate kätte meie väljastuspunktist aadressil Laki 12 / Värvi 5, Tallinn. Meie kontor asub maja A-korpuses, 3. korrusel. Kaupa väljastatakse tööpäeviti 10:00 kuni 16:00. Kaupade saabumisest kontorisse teavitatakse Teid meilitsi või telefoni teel. Kaubale järele tulles palume kaasa võtta isikut tõendav dokument või väljaprinditud tellimuse koopia. Väljastuspunkti ei toimetata suuremõõdulisi tooteid ning kaupa, mille kaal ületab 30 kg.

Peale kella 16:00 aset leidnud makselaekumisega tellimused on käsitletavad kui järgmise päeva tellimused.

Juhul kui tellitud kaupa ei ole võimalik koheselt ühe saadetisena laost väljastada, saadab Reset.ee tellitud kauba mitme saadetisena ehk järeltellimusena. Järeltellimuse eest ei tasu tellija saatekulu. Vastavalt Teie tellitud kaupade laost välja saatmise ajale võivad pakid saabuda teile ka erinevatel päevadel.

Kontrollige üle kauba seisukord väliste vigastuste ja muude mittevastavuste suhtes ning alles seejärel võtke kaup vastu.