Droon DJI Mavic Pro Fly More Combo kit

Tootekood: MAVIC_PRO

Tavahind: 1 599,95 €

Special Price 1 294,96 €

Säästad: 305€
Kuumakse alates 35.61 €.

Mavic Pro kompaktne suurus hõlmab endas palju tippklassi lahendusi, mis muudavad selle kõige targemaks DJI drooniks. Seadme südames asub võimekas juhtimissüsteem, uus ühenduvustehnoloogia, mis pakub kuni 7 kilomeetrit lennukaugust*, 5 nägemissensorit ohutuks lendamiseks ja 4K kaamera, mida täiustab kolmeteljeline mehhaaniline stabiliseerimissüsteem. DJI Mavic Pro on pisike, kuid äärmiselt võimekas droon, mis annab Sulle ideaalse võimaluse väljendada muretult ning mugavalt oma loovust - püüa olulised hetked õhust, sest Mavic Proga on taevas Sinu!

Fly More Comboga saad kaasa ka lisaaku, lisatiivikud, laadimiskeskuse, autolaadija, õlakoti ning adapteri akude ühendamiseks akupangaga.


*Takistusteta lennu korral

Järelmaksukalkulaator
Arvestuslik kuutasu!
  • 14 päeva tagastusõigus
  • 24 kuud garantii

Turvaline ostukoht

Enne drooniga lendamist vii end kurssi Eesti Vabariigis kehtiva seadusandlusega ning lenda drooniga vastutustundlikult.

DJI Mavic Pro on väike, kompaktne ning äärmiselt võimekas droon, mis teeb taevalaotusest pilte imelihtsalt. Selles kompaktses vormis on peidus DJI uuemad tehnoloogiad. 24 suure jõudlusega tuuma andmete töötlemiseks, täiesti uus "OcuSync" saatjasüsteem tööraadiusega kuni 4km(CE), 5 vision sensorit ning 3-teljelise gimbaliga 4K kaamera – kõik see on sinu juhitav vaid pöidla liigutusega.

Lenda kaugemale

Mavic Pro väikese puldi sees on kasutusel uus DJI "OcuSync" saatjatehnoloogia, mis toetab kuni 4km tööraadiust(CE) ja 1080p/720p video edastamist lennu ajal.

Turvaline lendamine

Mavic kasutab DJI "FlightAutonomy" tehnoloogiat, mis on võimeline tuvastama takistusi kuni 15m kauguselt, lennates kiirusel kuni 36km/h ning samal kas vältida neid või jääda kohale hõljuma.

Täpne hõljumine siseruumides

Mavic droonil sensorid ees ja all, millel lausa 13 meetrit tööulatust, tagades täpse hõljumise ka siseruumides.

Lenda kauem

Miks lennata 10 või 15min, kui saad lennata 27 minuti.
Mavic Pro maksimaalne lennuaeg on kuni 27 minutit ning lennukaugus on kuni 13km.

4K video

DJI Mavic toetab kuni 4K 384 ×2160/30fps videosalvestust ning omab 3-teljelist mehhaanilist stabilisaatorit. 3-teljeline gimbal hoiab kaamera stabiilsene ka väga kiire lennu ajal, tagades selged ning stabiilsed fotod/videod, ilma et kaotasid piksleid.

Filmi nagu prof. ja seda automaatselt.

Sul ei ole vaja tervet meeskonda kvaliteetsete videote salvestamiseks. Mavic "ActiveTrack" jälgib ettenäidatud objekti, jättes sinule vabad käed kaamera juhtimiseks ja videosalvestuseks.

"ActiveTrack" annab kolm erinevat võimalust:

  • Trace- lendab objekti ees/taga või tiirutab ümber objekti.
  • Profile - lendab objekti kõrval.
  • Spotlight- hoiab silma objektil, lennates kõikjal.

Uut laadsed selfie'd ehk dronie'd.

Tee selfie'sid mida varem polnud võimalik. Lihtsalt suuna Mavicu Pro kaameraga enda suunas ning anna sellele käeliigutustega käsk teha foto.

Täpne ja sujuv

Mavic Pro'l on spetsiaalne Tripod Mode ehk statiivirežiim, mis teeb drooni liikumised aeglasemaks ja sujuvamaks, et saaksid täiusliku pildi.

Kasuta oma telefoni puldina

Mavic Pro'd puhul saad puldina kasutada ka ainult oma telefoni. Sedasi saad kiirelt lendama asuda ning teha sõpradest või huvitavatest sündmustest pilte ja videosid.

Vajuta ja lenda

Algaja piloodi jaoks ei ole juhtkangidega lendamine nii lihtne ja mugav kui alguses võib tunduda, selleks on Mavic Pro'l "TapFly" režiim. "TapFly" tähendab seda, et sa lihtsalt märgid telefoni erkaanil asukoha ning Mavic Pro hakkab sujuvalt etteantud suunas lendama. Sedasi saad rahus keskenduda filmimisele ja kaamera juhtimisele

Allub täpselt sinu kontrollile

Mavic reageerib iga sinu liigutuse peale kiirelt ja täpselt – vahet pole kas lendad aeglaselt või sportrežiimis (65km/h).

Automaatne kõrguse hoidmine

Mavic Pro hoiab tänu all olevatele anduritele automaatset kõrgust – seda ka ebatasasel pinnal. Määra hõljumise kõrgus vahemikus 0.3m kuni 10m ning droon hoiab kõrgust automaatselt ka siis kui maapinna kõrgus peaks muutuma.

Turvalisemad ja nutikamad akud

DJI Mavic Pro'l on integreeritud toitehaldus, tasakaalustatud laadimine ning nutikas laadimine koos tühjakslaadimise kaitsega.  Kui akusid ei ole pikka aega kasutusel olnud, laevanad nad ennast automaatselt 50% peale, et tagada pikem eluiga. Külmades tingimustes lennates aktiveerib toitehaldus nn. "külma kaitse režiimi", mis kontrollib aku väljund võimsust vastavalt temperatuurile. Sedasi on garanteeritud opimaalne mootorite jõudlus ka külmemates tingimustes.

ID295310
TootjaDJI

Küsimused-vastused

Üldised küsimused ja tingimused

  • Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?
    Kui soovite saada täiendavat infot oma tellimuse kohta, siis tuleks suhelda meie klienditeenindusega vestlusaknas või saata kiri info@reset.ee.
  • Kas kaupa on võimalik tagastada?
    Juhul kui kaup ei sobi või ei meeldi, on Teil võimalus 15 päeva jooksul toode meile tagastada ning kanname tellimuse summa tagasi. Loe lähemalt SIIT.
  • Kui täpne on veebis Teie toodete saadavus?
    Toodete laoseis veebis uuendab end iga tunni aja tagant. Mõndadel juhtudel võib toode suure nõudluse tõttu lõppeda müügilt ka loetud minutite jooksul. Kõige täpsema vastuse saamiseks soovitame suhelda klienditeenindusega.
  • Kas Teiega on võimalik ka otse suhelda?
    Reset.ee klienditeenindus on valmis vastama iga päev 8.00 - 16.00 Teie päringutele ning aitama Teil valida välja sobivaid tooteid. Võta meiega ühendust SIIT.
  • Miks registreeruda püsikliendiks?
    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini.
  • Kuidas lahkuda uudiskirjast?
    Uudiskirja lõpust on võimalik leida link, mille kaudu saab loobuda uudiskirjast. Juhul kui mingil põhjusel lahkumine Teie jaoks ei tööta, saab meie klienditeenindus Teid uudiskirjast eemaldada.

Tellimused, hinnad ja maksmine

  • Kas saadate mulle tellimuse kinnituse?
    Peale tellimuse vormistamist saadetakse Teile automaatselt tellimuse kinnituse info meilile.
  • Kas tehtud tellimust on võimalik muuta või lisada tooteid?
    Tellimused täidetakse väga kiiresti ning seetõttu soovitame teha eraldi tellimuse teistele toodetele.
  • Ma ei leia tellimuse arvet. Kas Teil on võimalik see mulle uuesti saata?
    Loomulikult. Kõige lihtsam viis saada tellimuse arvet on logida sisse oma Reset.ee kontole ning salvestada arve "Minu tellimused" alt. Teine võimalus on suhelda klienditeenindusega.
  • Miks Teie hinnad nii odavad on?
    Reset.ee ei oma suurt poepinda ning hulka klienditeenindajaid, mistõttu on võimalik pakkuda klientidele parimat hinda. Ostame tooteid oma lattu suurtes kogustes, mis võimaldab meil pakkuda ka paremaid allahindlusi.
  • Kuidas ma saan muuta nime, telefoninumbrit või aadressi oma tellimuses?
    Sellisel juhul palume võtta ühendust meie klienditeenindusega ning saame vastavad andmed ära muuta.
  • Kas kannate mulle raha tagasi kui toote hind langeb enne kauba kohale jõudmist?
    Jah. Sellises olukorras võite meiega ühendust võtta ning kanname Teile tellimuse summa vahe tagasi.

Kohaletoimetamine ja tagastused

  • Kui palju maksab transport?
    Meie erinevate transpordiviiside ning hindadega on võimalik tutvuda SIIT.
  • Kas on võimalik kokku leppida täpne kellaaeg kauba saabumiseks?
    Tellimust vormistades on võimalik valida soovitud ajavahemik, mil kuller kaubaga jõuab. Kuller helistab Teile ette 1-2 tundi enne kaubaga saabumist.
  • Kas kuller helistab ette kui on tellimusega saabumas?
    Meie kullerid teavitavad Teid 1-2 tundi ette kui on kaubaga saabumas.
  • Kuidas ma saan muuta nime, telefoninumbrit või aadressi oma tellimuses?
    Sellisel juhul palume võtta ühendust meie klienditeenindusega.
  • Kõik minu tellitud tooted ei jõudnud kohale. Mida teha?
    Palun võtke ühendust meie klienditeenindusega. Meie klienditeenindus kontrollib Teie tellimust ning teeb kindlaks, et puuduvad tooted Teieni jõuaks.
  • Kas on võimalik lattu kaubale järele tulla?
    Kahjuks ei ole võimalik toodetele otse lattu järele tulla, sest saadame kauba välja meie kesklaost Helsingis, partnerladudest või otse tootja laost.
  • Tagastasin Teile toote. Kui kiiresti jõuab tagasikanne minu kontole?
    Tagastame Teile taganemisavalduse kättesaamisel viivitamatult kõik lepingu alusel saadud tasud ning muu hulgas asja kättetoimetamise kulud, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel.

Pretensioonide esitamise õigus ja hooldus

  • Kui kaua kehtib kaupadele pretensioonide esitamise õigus?
    Pretensioonide esitamise aeg eraisikule on 2 aastat alates toote kättesaamisest. Juriidiliste isikute puhul lähtutakse tootja poolt ette nähtud ajast.
  • Toode lõpetas töötamise. Mis edasi saab?
    Sellisel juhul tuleks ühendust võtta Teie toote ametliku garantiipartneriga, et toimetada toode remonti. Nimekirja garantiipartnerist leiate siit: https://www.reset.ee/ee/garantii. Suurte kodumasinate hooldus toimub üldiselt kliendi kodus. Väiksemad tooted tuleb toimetada hoolduskeskusesse.
  • Kui kaua võtab garantiiremont aega?
    Garantiiremont võtab keskmiselt aega 2-3 nädalat. Hoolduspartner teavitab Teid, kui toode on saanud garantiiremondis valmis.

Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 15-päeva jooksul tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Täpsemad tingimused leiab siit.

Kohaletoimetamine

Kättetoimetamise aeg kõikidel transpordiviisidel: tellitud tooted toimetatakse Teieni 2-5 tööpäeva jooksul alates tellimuse fikseerimisest. 

Osadele toodetele kehtib lühem kättetoimetamise aeg 1-3 tööpäeva või pikem kättetoimetamise aeg 3-7 tööpäeva, mis on kirjas vastava toote juures.

Juhul kui tellitud kaupa ei ole võimalik koheselt ühe saadetisena laost väljastada, saadab Reset.ee tellitud kauba mitme saadetisena ehk järeltellimusena. Järeltellimuse eest ei tasu tellija saatekulu. Vastavalt Teie tellitud kaupade laost välja saatmise ajale võivad pakid saabuda teile ka erinevatel päevadel.

Kõikidele mööbli ja sisustuse tellimustele on transport tasuta.

  • Tasuta kauba kättesaamine väljastuspunktist
    Kaubad saate kätte meie väljastuspunktist aadressil Laki 12 / Värvi 5, Tallinn. Meie kontor asub maja A-korpuses, 3. korrusel. Kaupa väljastatakse tööpäeviti 8:00 kuni 16:00. Kaupade saabumisest kontorisse teavitatakse Teid meilitsi või telefoni teel. Kaubale järele tulles palume kaasa võtta isikut tõendav dokument või väljaprinditud tellimuse koopia. Väljastuspunkti ei toimetata suuremõõdulisi tooteid ning kaupa, mille kaal ületab 30 kg. Külastajate mugavuseks on maja ees olemas tasuta parkla.
  • Kauba kättesaamine DPD Pickup pakiautomaadist või DPD pakiautomaadist (1,90€)
    Tellimust vormistades valige DPD pickup võrgustik. Kui kaup on jõudnud ettenähtud pickup pointi või pakiautomaati, saadetakse Teile SMS, milles on kõik vajalik informatsioon kauba kättesaamiseks.
  • Kauba kättesaamine pakiautomaadist (2,40€)
    Tellimust vormistades valige Itella või Omniva pakiautomaat. Kui kaup on jõudnud ettenähtud pakiautomaati, saadetakse Teile SMS, milles on kõik vajalik informatsioon kauba kättesaamiseks.
  • Mugav kohaletoimetamine kulleriga ukseni - kuni 30 kg (4,99€)
    Peale tellimuse vormistamist võtab kuller Teiega ühendust, et leppida kokku täpne aeg millal kaup ära tuua. Vahetult enne kaubaga jõudmist võtab kuller teiega ühendust telefonikõne teel. Juhul kui teate tellimust tehes juba ette, et ei saa mingil kellaajal / kuupäeval kullerit vastu võtta, siis lisage see info tellimuse kommentaari või teavitage meie klienditeenindust. NB! Kuller võtab tarne osas kliendiga ühendust kauba kättesaamise päeval.
  • Mugav kohaletoimetamine kulleriga ukseni - raskekaalulised tooted (10€)

    Raskekaaluliste kodumasinate transpordil (külmikud, pesumasinad, kuivatid, pliidid, integreeritavad ahjud ja nõudepesumasinad) pakume kõikidele tellimustele üle Eesti kojuvedu ukseni hinnaga 10€.

  • Mugav kohaletoimetamine kulleriga tuppa (18€)

    Tuppa toomise hinnaks on kõikidel kuni 80 kilostel raskekaalulistel tellimustel 18€, sõltumata korrusest. Pakume tuppa transporti Tallinnas, Tartus ja Pärnus. Kui soovite transporti tuppa teistes linnades või piirkondades, siis tuleks täpsustada seda võimalust meie klienditeenindusega.

Peale kella 16:00 aset leidnud makselaekumisega tellimused on käsitletavad kui järgmise päeva tellimused.

Kontrollige üle kauba seisukord väliste vigastuste ja muude mittevastavuste suhtes ning alles seejärel võtke kaup vastu.