-23%
Tarne 1-4 tp
Kampaania
Fotoepilaator Philips Lumea Advanced

Fotoepilaator Philips Lumea Advanced

Tootekood: SC1994/00

Tavahind: 269,95 €

Special Price 209,00 €

Säästad: 60.95€
Kuumakse alates 3.48 €.
Philips Lumea Advanced vähendab karvade tagasikasvamist kehal. Regulaarsed õrnad valgusimpulsid hoiavad nahka iga päev siidpehmena.

Järelmaksukalkulaator
Arvestuslik kuutasu!
  • 14 päeva tagastusõigus
  • 24 kuud garantii


Turvaline ostukoht

Olge karvadest vaba vähemalt 3 kuud*
Vähemalt 85% vähem karvu pärast 3 protseduuri**

Philips Lumea Advanced vähendab karvade tagasikasvamist kehal. Regulaarsed õrnad valgusimpulsid hoiavad nahka iga päev siidpehmena.

  • Kehal kasutamiseks
  • Nahatooni anduriga
  • 15 minutit säärte töötlemiseks
 
  • Pildigalerii
 
 
 
 
Koostöös nahaarstidega välja töötatud professionaalne IPL-tehnoloogia kodus

IPL tähendab intensiivset valgusimpulssi. Philips Lumea edastab karvajuurele õrna valgusimpulsi, mis viib karvanääpsu puhkeasendisse. Seetõttu väheneb nahal kasvavate karvade arv järk-järgult. Hooldust korrates jääb nahk meeldivalt karvavabaks ja pehmeks. Karvade tagasikasvamist ennetav hooldus on turvaline ja nahale õrn, isegi tundlikes piirkondades. Philips Lumea on kliiniliselt testitud ja töötatud välja koostöös nahaarstidega, et kodustes tingimustes lihtsat ja tõhusat hooldust pakkuda.

Sobib paljudele juukse- ja nahatüüpidele

Philips Lumea Prestige toimib tõhusalt, lihtsalt ja ohutult paljude karva- ja nahatüüpidega. See toimib nii loomulike tumeblondide, pruunide kui ka musta värvi karvade puhul ning samuti nii väga heledal kui ka väga tumedal nahal. Sarnaselt teiste IPL-põhiste hooldusvõimalustega ei saa Philips Lumea seadet kasutada valgete/hallide, heleblondide ega punaste karvade eemaldamiseks ja see ei sobi väga tumedal nahal kasutamiseks. Seda seetõttu, et karvade värvi pigmendi ja nahatooni pigmendi vahel peab olema suur kontrast.

TASUTA Lumea äpp – personaalne juhendaja teie käeulatuses

Lumea tasuta äpp pakub ainulaadset ja isikupärastatud IPL-kogemust, mis on loodud just teile. See on teie personaalne juhendaja, kes õpetab teid oma Lumead õigesti kasutama, et saavutaksite maksimaalse ja pikaajalise tulemuse. Äpp aitab teil luua oma isikupärastatud protseduuriplaani iga kehapiirkonna jaoks ning pakub protseduuride käigus ka erinevaid nõuandeid. Teil tuleb vaid oma äppi regulaarselt kontrollida, et olla kursis vajalike teavituste ja meeldetuletustega.

Tõestatult ohutu ja tõhus hooldus

Objektiivsed uuringud näitavad kuni 85% võrra vähem karvu kõigest kolme hoolduskorraga**. Esimesed neli hoolduskorda tuleb teha iga kahe nädala tagant ja pärast seda peaks soovitud tulemus juba nähtav olema. Tulemuse säilitamiseks lihtsalt värskendage iga nelja nädala tagant. Pärast kaheksat värskenduskorda naudite karvavaba elu vähemalt kolm kuud*. Selle pildi suurendamiseks klõpsake lehekülje ülaosas toodud pildigaleriis oleval pildil.

Integreeritud nahatooni andur

Ohutuse tagamiseks mõõdab sisseehitatud nahatooni andur iga sessiooni alguses ja aeg-ajalt sessiooni ajal töödeldava naha tooni. Kui see tuvastab toote jaoks liiga tumeda nahatooni, lõpetab see automaatselt impulsside väljastamise.

Suur tööava kiireks töötlemiseks

Suur tööava kiireks kasutamiseks suurtel piirkondadel (nt. jalgadel).

 
Spetsifikatsioonid
Kasutuspiirkonnad
Kehapiirkonnad
  • Käsivarred, Jalad, Kõht, Kaenlaalused, Bikiinipiirkond,
Lisatarvikud
Kehakarvade eemaldamise tarvik (4 cm2)
  • Kasutamiseks allpool kaela,
Rakendusviis
"Libista ja välguta"
  • Mugavat kasutust võimaldav töötlemisviis,
Juhtmega / Juhtmeta kasutuseks
  • Juhtmega,
Vajuta ja välguta
  • Ebatasaste kohtade töötlemiseks,
Töötlemisaeg
Bikiinipiirkond
  • 4 min,
Kaenlaalune
  • 2,5 min,
Jalgade alaosa
  • 15 minutit,
Ohutus ja reguleeritavad seadistused
Integreeritud UV-filter
  • Kaitseb nahka UV-valguse eest,
5 valgusenergia seadistust
  • Reguleeritav vastavalt nahatüübile,
Integreeritud ohutussüsteem
  • Väldib tahtmatut välgutamist,
Nahatooni andur
  • Tuvastab teie nahatooni,
Võimsus
Pinge
  • 100–240 V,
Juhtmega kasutamise
  • Jah,
Kaasasolevad tarvikud
Kasutusjuhised
  • Kasutusjuhend,
Hoiustamine
  • Kott,
Adapter
  • 24 V / 1500 mA,
Tarvik
  • Puhastuslapp,
Hooldus
Garantii
  • 2-aastane ülemaailmne garantii,

ID552303
TootjaPHILIPS

Küsimused-vastused

Üldised küsimused ja tingimused

  • Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?
    Kui soovite saada täiendavat infot oma tellimuse kohta, siis tuleks suhelda meie klienditeenindusega vestlusaknas või saata kiri info@reset.ee.
  • Kas kaupa on võimalik tagastada?
    Juhul kui kaup ei sobi või ei meeldi, on Teil võimalus 14 päeva jooksul toode meile tagastada ning kanname tellimuse summa tagasi. Loe lähemalt SIIT.
  • Kui täpne on veebis Teie toodete saadavus?
    Toodete laoseis veebis uuendab end iga kaheksa tunni aja tagant. Mõndadel juhtudel võib toode suure nõudluse tõttu lõppeda müügilt ka loetud minutite jooksul. Kõige täpsema vastuse saamiseks soovitame suhelda klienditeenindusega.
  • Kas Teiega on võimalik ka otse suhelda?
    Reset.ee klienditeenindus on valmis vastama iga päev 10.00 - 16.00 Teie päringutele ning aitama Teil valida välja sobivaid tooteid. Võta meiega ühendust SIIT.
  • Miks registreeruda püsikliendiks?
    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini.
  • Kuidas lahkuda uudiskirjast?
    Uudiskirja lõpust on võimalik leida link, mille kaudu saab loobuda uudiskirjast. Juhul kui mingil põhjusel lahkumine Teie jaoks ei tööta, saab meie klienditeenindus Teid uudiskirjast eemaldada.

Tellimused, hinnad ja maksmine

  • Kas saadate mulle tellimuse kinnituse?
    Peale tellimuse vormistamist saadetakse Teile automaatselt tellimuse kinnituse info meilile.
  • Kas tehtud tellimust on võimalik muuta või lisada tooteid?
    Tellimused täidetakse väga kiiresti ning seetõttu soovitame teha eraldi tellimuse teistele toodetele.
  • Ma ei leia tellimuse arvet. Kas Teil on võimalik see mulle uuesti saata?
    Loomulikult. Kõige lihtsam viis saada tellimuse arvet on logida sisse oma Reset.ee kontole ning salvestada arve "Minu tellimused" alt. Teine võimalus on suhelda klienditeenindusega.
  • Miks Teie hinnad nii odavad on?
    Reset.ee ei oma suurt poepinda ning hulka klienditeenindajaid, mistõttu on võimalik pakkuda klientidele parimat hinda.
  • Kuidas ma saan muuta nime, telefoninumbrit või aadressi oma tellimuses?
    Sellisel juhul palume võtta ühendust meie klienditeenindusega ning saame vastavad andmed ära muuta.
  • Kas kannate mulle raha tagasi kui toote hind langeb enne kauba kohale jõudmist?
    Jah. Sellises olukorras võite meiega ühendust võtta ning kanname Teile tellimuse summa vahe tagasi.

Kohaletoimetamine ja tagastused

  • Kui palju maksab transport?
    Meie erinevate transpordiviiside ning hindadega on võimalik tutvuda SIIT.
  • Kas on võimalik kokku leppida täpne kellaaeg kauba saabumiseks?
    Tellimust vormistades on võimalik valida soovitud ajavahemik, mil kuller kaubaga jõuab.
  • Kas kuller helistab ette kui on tellimusega saabumas?
    Meie kullerid teavitavad Teid 1-2 tundi ette kui on kaubaga saabumas.
  • Kuidas ma saan muuta nime, telefoninumbrit või aadressi oma tellimuses?
    Sellisel juhul palume võtta ühendust meie klienditeenindusega.
  • Kõik minu tellitud tooted ei jõudnud kohale. Mida teha?
    Palun võtke ühendust meie klienditeenindusega. Meie klienditeenindus kontrollib Teie tellimust ning teeb kindlaks, et puuduvad tooted Teieni jõuaks.
  • Tagastasin Teile toote. Kui kiiresti jõuab tagasikanne minu kontole?
    Tagastame Teile taganemisavalduse kättesaamisel viivitamatult kõik lepingu alusel saadud tasud ning muu hulgas asja kättetoimetamise kulud, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel.

Pretensioonide esitamise õigus ja hooldus

  • Kui kaua kehtib kaupadele pretensioonide esitamise õigus?
    Pretensioonide esitamise aeg eraisikule on 2 aastat alates toote kättesaamisest. Juriidiliste isikute puhul lähtutakse tootja poolt ette nähtud ajast.
  • Toode lõpetas töötamise. Mis edasi saab?
    Sellisel juhul tuleks ühendust võtta Teie toote ametliku garantiipartneriga, et toimetada toode remonti. Nimekirja garantiipartnerist leiate siit: https://www.reset.ee/ee/garantii. Suurte kodumasinate hooldus toimub üldiselt kliendi kodus. Väiksemad tooted tuleb toimetada hoolduskeskusesse.
  • Kui kaua võtab garantiiremont aega?
    Garantiiremont võtab keskmiselt aega 2 nädalat. Hoolduspartner teavitab Teid, kui toode on saanud garantiiremondis valmis.

Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Täpsemad tingimused leiab siit.

Kohaletoimetamine

Tasuta kauba kättesaamine väljastuspunktist

Kaubad saad kätte meie väljastuspunktist aadressil Laki 12 / Värvi 5, Tallinn. Meie kontor asub maja A-korpuses, 3. korrusel.

Loe lähemalt

DPD Pick-Up (1.80€), Itella pakiautomaat (1.90€) või Omniva pakiautomaati (2.40€) 

Kui kaup on jõudnud ettenähtud pakiautomaati, saadetakse Teile SMS, milles on kõik vajalik informatsioon kauba kättesaamiseks.

Loe lähemalt

Mugav kohaletoimetamine kulleriga ukseni (4.99€)

Mööblitellimustele kojuvedu ukseni tasuta. Suurte kodumasinate kojuvedu ukseni 9.90€ ja tuppa toomise hinnaks Tallinnas 14.90€, sõltumata korrusest.

Loe lähemalt

Telli kaubad kiirelt ja soodsalt otse pick-up punkti, pakiautomaati või kulleriga tööle, koju või ükskõik millisele aadressile.

Täpsem toote ja tellimuse kättetoimetamise aeg on kirjas vastava toote juures ning kehtib kõikide transpordiviiside puhul:

  • 1-4 tööpäeva. Toode on olemas meie laos ning saadetakse Teile välja järgmisel hommikul peale ostu sooritamist.
  • 2-5 tööpäeva või 3-6 tööpäeva. Toode tellitakse meie lattu ning saadetakse Teile välja kohe, kui toode on jõudnud lattu.
  • Küsi tarneaega. Sellisel juhul tuleks täpsustada klienditeenindusega tarneaja pikkus.
  • Paigaldus ja vana toote äravedu. Lisaks pakume suurte kodumasinate tellimustele Tallinnas ja lähiümbruses paigaldust ja vana toote äravedu. Loe lähemalt SIIT.

Kui tellimus on vormistatud, informeerime Sind tellimuse liikumisest meili teel kuni Sinu tellimus on kullerfirmale üle antud.

Samas tellimuses olevad erinevate tarneaegadega tooted saavad tellimuse kinnitamisel lõpliku tarneaja just kõige pikema ooteajaga toote järgi. 

Mitut toodet sisaldavatele tellimustele võib tulla ka mitu erinevat saadetist - vastavalt Teie tellitud kaupade laost välja saatmise ajale võivad pakid saabuda teile ka erinevatel päevadel.