Garantii

Allpool leiate tabeli järelteeninduste kontaktidega. Garantiiremondi korral võtke teenindusse minnes kindlasti kaasa ostuarve. Suure kodutehnika puhul on üldjuhul võimalus tellida tehnik endale koju. Lisainfot tehniku kojukutsumise kohta saate vastavast teenindusest.

Pretensioonide esitamise aeg eraisikule on 2 aastat alates toote kättesaamisest. Juriidiliste isikute puhul lähtutakse tootjapoolsest garantiiajast.

Juhul kui garantiiremonti toodud tootel puudub defekt ning toode on korras, rakendub käsitlustasu 19€.

Garantiiremontide kontaktid Eestis:

PartnerTootjaKontakt
Eliser OÜ Aeg, Electrolux, Falmec, Husqvarna, ZanussiMustamäe tee 24, Tallinn, Tel 665 0090 hooldus@eliser.ee   
Servica ICTAsus, Apple, Benq, Brother, Dell, LG, MSI, Toshiba, XeroxMustamäe tee 55, Tallinn, Tel 6671796 info@servisaict.ee
MTTC EESTI OÜHTC, Huawei, Just5, Lg, Microsoft, Nokia, Samsung, SonyTüri tn 5, Tallinn, Tel 6018073 hooldus@mttc.ee
OÜ Simson ServiceNet EE Acer/Packard Bell, Bosch, Braun, Dyson, IBM/ Lenovo - ThinkPad, Fujitsu, Gorenje, HP, Jamaha,  LG Electronics, Pioneer,  Philips, Siemens, ToshibaTüri tn 5, Tallinn, Tel 6337007 servicenet@servicenet.ee
ARWEST OÜSony, Nikon, Philips, Sharp, JVC, Nivona espresso, Delonghi espresso, Philips/Saeco espresso, Aeg, Electrolux, Zanussi, Bosch, Siemens, Gaggenau, Zelmer, Moulinex, Krups, Tefal, SamsungAleksandri 6, Tartu, Tel. 734 4299, 734 4337, 
Garmin Eesti OÜGarminPärnu maantee 110, Tallinn, Tel. 600 1221, info@garmineesti.ee
Overall Eesti ASCanon, HPLootsi 5, Tallinn, Tel. 630 0530  tallinn.hooldus@overall.ee
Raud OÜArdo, UPO, WhirlpoolSiili 25, Tallinn, Tel. 6722 990
Renerk kaubanduse OÜCandy, Beko, Boneco, Hoover, Melitta, Severin, JBL, Brother, Miele, Cata, Hansa, Nivona, Harman/KardonTammsaare Tee 134B, 6 512 222 klienditeenindus@renerk.ee

Kauba esitamine kaubamärgi järgi garantiid teostavatele partneritele:

  • Tootjapoolne garantiiaeg on välja toodud toote lehel. Garantiiaja jooksul esinevad puudused saab klient rahuldada tootja poolt litsentseeritud ametlikus garantiiremondis. Toote ostmisel väljastatakse garantii dokument koos tootega, kus Te saate tutvuda garantiitingimustega.
  • Ostetud toote garantiid tõendavad dokumendid on tootja poolt lisatud dokumendid ning müügiarve, mis tuleb esitada koos tootega garantiiremonti. Arusaamatuste vältimiseks, kontrollige toodete kättesaamisel dokumentide olemasolu, kus on märgitud: toote mudel, seerianumber, müügi kuupäev, müüja ja ostja allkirjad.
  • NB: Viies tellitud toote garantiiremonti on oluline panna toode originaalpakendisse koos kõikide tarvikutega (selleks, et toodet oleks võimalik sisse lülitada). Tähelepanu! Kõik tagastatavad tooted on kliendi vastutusel senikaua, kui need on jõudnud meie lattu. Veenduge, et kõik oleks korrektselt pakendatud ja oht, et toode võiks transpordil viga saada on välistatud. 

Garantii ja tagastuste alla ei kuulu:

  • toote kasutamisel tekkinud häired, mis on põhjustatud seadmete väärast kasutusest ja kasutusjuhendi nõuete eiramisest
  • toote kasutamisel tekkinud häired, mis on põhjustatud selle juhuslikust või tahtlikust vigastamisest kasutaja poolt;
  • toote kasutamisel tekkinud häired, mis on tingitud äikesest või mõnest muust loodusnähtusest (force majeure);
  • toote kasutamisel tekkinud häired ja füüsilised vigastused, mis on tekkinud tahtmatu või tahtliku füüsilise vigastuse tagajärjel;
  • toote kasutamisel tekkinud häired ja füüsilised vigastused, mis on tekkinud seadme sisemusse sattunud kõrvaliste esemete, vedelike, putukate, üleliigse tolmu jne poolt;
  • toote kasutamisel tekkinud häired ja füüsilised vigastused, mis on põhjustatud mitteoriginaalosade või ebasobivate tarvikute kasutamisest
  • tooted ja detailid, mille seerianumbrid, kontrollkleebised või markeerivad kleebised on rikutud, vahetatud või eemaldatud;
  • tarkvara, kaasa arvatud eelnevalt seadmesse installeeritud tarkvara ning tarkvarast põhjustatud ekspluatatsioonihäired
  • toote kasutamisel tekkinud häired, mis on tekkinud toote ebaõigest kasutamisest, tarkvara ebaõigest paigaldamisest või toote kasutamisel selleks mitte-ettenähtud eesmärgil
  • kuluva iseloomuga osad (akud, tahmakassetid, trükipead, CD-plaadid, kulumaterjalid, litsentsid jms) ning pakend ja dokumentatsioon;
  • Ilma nõuetekohaselt vormistatud dokumendita, arveta või antud garantiitingimuste puudumisel garantii ei kehti;
  • toote kasutamisel tekkinud häired, mille on põhjustanud seadme tehniliste omaduste muutmine, mida on teostanud tootja poolt sertifitseerimata isik või teenindus;
  • defekte ega väidetavaid defekte, mis on tulenenud asjaolust, et toodet kasutati koos toote, tarviku, tarkvara ja/või teenusega, mida tootja või müüja ei ole valmistanud ega tarninud või asjaolust, et toode ühendati sellise toote, tarviku, tarkvara ja/või teenusega, mida müüja või tootja ei ole valmistanud või tarninud.