Aktiivsusmonitor Fitbit Charge 3

Tootekood: FB409GMBK-EU

Tavahind: 169,00 €

Special Price 142,00 €

Säästad: 27€
Kuumakse alates 4.5 €.

Mõista paremini oma tervist ja võta ette samme selle parandamiseks Fitbit Charge 3 abil - täiustatud aktiivsusmonitor, mis jälgib Sinu südametööd 24/7 ning annab Sulle personaalse ülevaate oma tegevusest.


 

Järelmaksukalkulaator
Arvestuslik kuutasu!
  • 14 päeva tagastusõigus
  • 24 kuud garantii
Kindlusta enda seade:
Pikenda kindlustunnet - Vali endale sobiv seadmekindlustus!
Rohkem infot tingimuste kohta leiad siit!

Turvaline ostukoht

Nutikas puutetundlik ekraan 
Tänu suurele puutetundlikule taustavalgustusega ekraanile on andmete, teavituste või kellaaja vaatamine mugav nii päeval kui öösel.

15+ treeningrežiimi
Valida on rohkem kui 15 treeningrežiimi hulgast, näiteks jooksmine, rattasõit, jooga, ringtreening jne, et saada reaalajas statistikat oma treeningu kohta.

Une jälgimine koos unefaasidega 
Saa infot oma une kvaliteedist, abistavat ülevaadet iga öö kohta ning sea endale uneaja graafik koos magamamineku meeldetuletustega, et saavutada järjekindel unerutiin. Charge 3 jälgib automaatselt kerge, sügava ja REM-une faasi kestust ning annab ülevaate öö kohta, aidates sellega mõista Sinu une kvaliteeti.

Aku kestus kuni 7 päeva 
Kuni seitsme päevase aku kestusega jälgib Fitbit Charge 3 Sinu hommikut, ööd ja kõike selle vahepeal (sõltub kasutusest jm teguritest).

Treeningtsoonid 
Vaata reaalajas, millises treeningtsoonis Sa parasjagu treenid, et saada teada, kuidas see avaldab mõju Sinu treeningutele.

Automaatne treeningu tuvastus 
Fitbit Charge 3 tuvastab automaatselt treeninguid, näiteks jooksmise, ujumise jpm ning salvestab need Fitbit äppi. 

Veekindel kuni 50 meetri sügavuseni
Fitbit Charge 3 on veekindel kuni 50 meetri sügavuseni, seega saad seda kasutada ujumisel, duši all või basseinis. 

Füüsilise vastupidavuse tase 
Tunne paremini oma füüsilist vastupidavust ja õpi, kuidas taset aja jooksul parandada personaalse Cardio Fitness Score’i abil.

Naiste tervis 
Õpi oma keha paremini tundma Charge 3 ja Fitbit äpi abil, registreerides oma tsükli, salvestades sümptomeid ja võrreldes oma tsüklit muu tervisestatistikaga, nt une, aktiivsuse ja kaaluga.

Personaalsed meeldetuletused 
Kasuta seda lisamüksu seatud eesmärkide juures püsimiseks, mis tuletavad meelde, et püsiksid aktiivsena, tarbiksid vedelikke, jälgiksid oma uneaega ja palju muud.

Vahetatavad kellakuvad 
Paljude valikus pakutavate kellakuvade seast saab Fitbit Charge 3 ekraani kujundada igaks olukorraks sobivasse stiili. 

Nutitelefoni teavitused 
Püsi kursis toimuvaga ja saa kõnede-, kalendri- ja tekstiteateid, kasuta kiirvastuseid, ning saa teateid oma lemmikäppide nagu nt Gmail ja Facebook uuenduste kohta.
Töötab valitud seadmetega, kui telefon asub läheduses.

Kogu päeva aktiivsuse jälgimine 
Fitbit Charge 3 jälgib kogu päeva aktiivsust, sh samme, vahemaad, läbitud korruseid, aktiivseid minuteid ning põletatud kaloreid, näidates nende mõju eesmärkide saavutamisele.

Vahemaa ja tempo reaalajas 
Ühenda Fitbit Charge 3 oma telefoni GPS-ga, et näha vahemaad ja tempot ekraanil välitreeningute ajal ning kasuta neid andmeid iga kord oma tulemuste parandamiseks.

Liikumise meeldetuletused 
Saad teada, kui suure osa päevast oled olnud aktiivne või mitteaktiivne personaalsete meeldetuletustega juhul, kui oled liiga kauaks istuma jäänud. 

Andmepaneel
Eesmärkide seadmine, arengute jälgimine ja täielikuma pildi saamine tervise ja füüsilise vormi kohta – alates toitumisest ja vedeliku tarbimisest kuni treeningute ja magamiseni – kõik Fitbit andmepaneelilt.

Juhtmevaba sünkroniseerimine 
Fitbit Charge 3 sünkroniseerib automaatselt rohkem kui 200 Androidi, IOS ja Windows seadmega, kasutades Bluetooth LTE juhtmevaba tehnoloogiat.

ID555409
Värvmust
Pulsi mõõtminerandmelt
Eriomadusautomaatne treeningu tuvastus, vahetatavad kellakuvad, aku kestus kuni 7 päeva, une jälgimine ja unefaasid, menstruaaltsükli jälgimine, füüsilise vormi tase, sobib ujumiseks, nutikad teadaanded, juhtmevaba sünkroniseerimine, hingamisharjutused
TootjaFitbit
Keskmise ja maksimaalse südamelöögi sageduse näitJah
Kalorite kulu näit (kcal)Jah
SammulugejaJah
DistantsimõõtjaJah

Küsimused-vastused

Üldised küsimused ja tingimused

  • Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?
    Kui soovite saada täiendavat infot oma tellimuse kohta, siis tuleks suhelda meie klienditeenindusega vestlusaknas või saata kiri info@reset.ee.
  • Kas kaupa on võimalik tagastada?
    Juhul kui kaup ei sobi või ei meeldi, on Teil võimalus 14 päeva jooksul toode meile tagastada ning kanname tellimuse summa tagasi. Loe lähemalt SIIT.
  • Kui täpne on veebis Teie toodete saadavus?
    Toodete laoseis veebis uuendab end iga tunni aja tagant. Mõndadel juhtudel võib toode suure nõudluse tõttu lõppeda müügilt ka loetud minutite jooksul. Kõige täpsema vastuse saamiseks soovitame suhelda klienditeenindusega.
  • Kas Teiega on võimalik ka otse suhelda?
    Reset.ee klienditeenindus on valmis vastama iga päev 10.00 - 17.00 Teie päringutele ning aitama Teil valida välja sobivaid tooteid. Võta meiega ühendust SIIT.
  • Miks registreeruda püsikliendiks?
    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini.
  • Kuidas lahkuda uudiskirjast?
    Uudiskirja lõpust on võimalik leida link, mille kaudu saab loobuda uudiskirjast. Juhul kui mingil põhjusel lahkumine Teie jaoks ei tööta, saab meie klienditeenindus Teid uudiskirjast eemaldada.

Tellimused, hinnad ja maksmine

  • Kas saadate mulle tellimuse kinnituse?
    Peale tellimuse vormistamist saadetakse Teile automaatselt tellimuse kinnituse info meilile.
  • Kas tehtud tellimust on võimalik muuta või lisada tooteid?
    Tellimused täidetakse väga kiiresti ning seetõttu soovitame teha eraldi tellimuse teistele toodetele.
  • Ma ei leia tellimuse arvet. Kas Teil on võimalik see mulle uuesti saata?
    Loomulikult. Kõige lihtsam viis saada tellimuse arvet on logida sisse oma Reset.ee kontole ning salvestada arve "Minu tellimused" alt. Teine võimalus on suhelda klienditeenindusega.
  • Miks Teie hinnad nii odavad on?
    Reset.ee ei oma suurt poepinda ning hulka klienditeenindajaid, mistõttu on võimalik pakkuda klientidele parimat hinda.
  • Kuidas ma saan muuta nime, telefoninumbrit või aadressi oma tellimuses?
    Sellisel juhul palume võtta ühendust meie klienditeenindusega ning saame vastavad andmed ära muuta.
  • Kas kannate mulle raha tagasi kui toote hind langeb enne kauba kohale jõudmist?
    Jah. Sellises olukorras võite meiega ühendust võtta ning kanname Teile tellimuse summa vahe tagasi.

Kohaletoimetamine ja tagastused

  • Kui palju maksab transport?
    Meie erinevate transpordiviiside ning hindadega on võimalik tutvuda SIIT.
  • Kas on võimalik kokku leppida täpne kellaaeg kauba saabumiseks?
    Tellimust vormistades on võimalik valida soovitud ajavahemik, mil kuller kaubaga jõuab.
  • Kas kuller helistab ette kui on tellimusega saabumas?
    Meie kullerid teavitavad Teid 1-2 tundi ette kui on kaubaga saabumas.
  • Kuidas ma saan muuta nime, telefoninumbrit või aadressi oma tellimuses?
    Sellisel juhul palume võtta ühendust meie klienditeenindusega.
  • Kõik minu tellitud tooted ei jõudnud kohale. Mida teha?
    Palun võtke ühendust meie klienditeenindusega. Meie klienditeenindus kontrollib Teie tellimust ning teeb kindlaks, et puuduvad tooted Teieni jõuaks.
  • Tagastasin Teile toote. Kui kiiresti jõuab tagasikanne minu kontole?
    Tagastame Teile taganemisavalduse kättesaamisel viivitamatult kõik lepingu alusel saadud tasud ning muu hulgas asja kättetoimetamise kulud, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel.

Pretensioonide esitamise õigus ja hooldus

  • Kui kaua kehtib kaupadele pretensioonide esitamise õigus?
    Pretensioonide esitamise aeg eraisikule on 2 aastat alates toote kättesaamisest. Juriidiliste isikute puhul lähtutakse tootja poolt ette nähtud ajast.
  • Toode lõpetas töötamise. Mis edasi saab?
    Sellisel juhul tuleks ühendust võtta Teie toote ametliku garantiipartneriga, et toimetada toode remonti. Nimekirja garantiipartnerist leiate siit: https://www.reset.ee/ee/garantii. Suurte kodumasinate hooldus toimub üldiselt kliendi kodus. Väiksemad tooted tuleb toimetada hoolduskeskusesse.
  • Kui kaua võtab garantiiremont aega?
    Garantiiremont võtab keskmiselt aega 2-3 nädalat. Hoolduspartner teavitab Teid, kui toode on saanud garantiiremondis valmis.

Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Täpsemad tingimused leiab siit.

Kohaletoimetamine

Tasuta kauba kättesaamine väljastuspunktist

Kaubad saad kätte meie väljastuspunktist aadressil Laki 12 / Värvi 5, Tallinn. Meie kontor asub maja A-korpuses, 3. korrusel.

Loe lähemalt

Itella pakiautomaat ja DPD Pick-Up (1,80€) või Omniva pakiautomaati (2,40€) 

Kui kaup on jõudnud ettenähtud pakiautomaati, saadetakse Teile SMS, milles on kõik vajalik informatsioon kauba kättesaamiseks.

Loe lähemalt

Mugav kohaletoimetamine kulleriga ukseni (4,99€)

Raskekaalulised saadetised - 0€. Tuppa toomise hinnaks Tallinnas kuni 80 kg toodetel 15€, sõltumata korrusest.

Loe lähemalt

Telli Resetist kaubad kiirelt ja soodsalt otse pick-up pointi, pakiautomaati või kulleriga tööle, koju või ükskõik millisele aadressile.

Kui tellimus on vormistatud, informeerime Sind meili teel Sinu tellimuse järgnevast liikumisest seni kuni oled kauba kätte saanud.

Pakume suurte kodumasinate tellimustele Tallinnas ja lähiümbruses paigaldust ja vana toote äravedu. Loe lähemalt SIIT.

Toote ja tellimuse kättetoimetamise aeg on kirjas vastava toote juures ning kehtib kõikide transpordiviiside puhul.

Juhul, kui tootele on lisatud märge "Küsi tarneaega", siis tuleks täpsustada klienditeenindusega tarneaja pikkus.

Samas tellimuses olevad erinevate tarneaegadega tooted saavad tellimuse kinnitamisel lõpliku tarneaja just kõige pikema ooteajaga toote järgi. 

Mitut toodet sisaldavatele tellimustele võib tulla ka mitu erinevat saadetist - vastavalt Teie tellitud kaupade laost välja saatmise ajale võivad pakid saabuda teile ka erinevatel päevadel.