SBS-külmik Samsung (kõrgus: 178 cm)

Tootekood: RS68N8331S9/EF

Tavahind: 1 449,95 €

Special Price 1 169,95 €

Säästad: 280€
Kuumakse alates 32.17 €.

Suur mahutavus - SpaceMax Technology™

Samsungi külmiku RS8000 hoiuruum on suurem, seda tänu tehnoloogiale SpaceMax Technology™, mis tagab suurema mahutavuse ilma välismõõtmeid suurendamata (100 l rohkem kui tavalistel mudelitel).

Järelmaksukalkulaator
Arvestuslik kuutasu!
  • 14 päeva tagastusõigus
  • 24 kuud garantii

Turvaline ostukoht

Suur mahutavus
Samsungi külmiku RS8000 hoiuruum on suurem, seda tänu tehnoloogiale SpaceMax Technology™, mis tagab suurema mahutavuse ilma välismõõtmeid suurendamata. (100 l rohkem kui tavalistel mudelitel)
*Testitud mudelil Samsung RS68N83*/RS68N82*, võrreldes mudeliga RSA1UHMG
Niiske värskus
Toit püsib kaks korda kauem niiskem ja värskem*. Kahekordne jahutussüsteem Twin Cooling Plus™ optimeerib temperatuuri ja niiskusetaset külmikus ja sügavkülmikus tänu autonoomsele jahutussüsteemile. See säilitab toitu paremini ja kaitseb selle maitseomadusi, hoides ära ebameeldivate lõhnade segunemise.
* Värskuse tase põhineb SLG Prüf- und Zertifizierungs GmbH tehtud testi tulemusel* Testitud mudelil RS6*N8*, võrreldes tavalise mudeliga RSA1U*
Ei lase külma välja
Hoia oma toit värske ka siis, kui ust tihti avad ja sulged. Tagaseinas asuv metallist jahutuskanal aitab hoida optimaalset sisetemperatuuri. See säilitab külma ja väldib jaheda õhu kadu, kui uks on avatud. Ja see taastab kiiresti kogu soojuskao, kui uks pannakse kinni.
Ülim värskus
Säilita kauemaks toidu värskus, maitseomadused ja tekstuur. Igas sektsioonis olevad autonoomsed jahutid tagavad kõikide nurkade ühtlase jahutamise. Täiustatud isolatsioon aitab vähendada temperatuurikõikumist, olenemata sellest, kui soe või külm on väljas. Ka digitaalne invertertehnoloogia tajub temperatuuri ja reguleerib seda täpselt.
*Kehtib ainult külmiku osa kohta.
Paigalda, kuhu soovid
Paigalda külmik, kuhu soovid, ilma ajamahukate torutöödeta ja näotute torudeta. Sellel on suur ühendusevaba veepaak jää- ja veeautomaadi jaoks. Seega saab seda paigaldada peaaegu kõikjale. Samuti ei pea sa pidevalt veefiltrit vahetama, mis säästab sinu aega ja raha.
Elegantne ja sujuv disain
Anna oma kodule elegantne ja sujuv väljanägemine, mis peegeldab praegust lihtsat ja puhast kujundusmoodi. Sellel on uskumatult kaunid siledad uksed. Tänu sellele ei tüki see esile ega tundu kohatu.
Lihtne ja sujuv dosaator ning näidik.
Naudi lihtsat viisi olla lahe ja jahe. Minimalistlik veeautomaat ja peidetud näidik täiendavad esikülje minimalistlikku kujundust. Veeautomaat on sujuvalt ukse sisse ehitatud, et saaksite hõlpsalt võtta jahutatud vett või jääd. Teised nupud on diskreetselt sisse peidetud, kuid on hõlpsalt juurdepääsetavad.

ID533787
Laius (cm)91.2
Kõrgus (cm)178
EnergiaklassA++
Jahekambri maht (L)407
Külmutusvõimsus (kg / 24h)12
Sügavkülmkambri maht (L)210
Külmapidavus (h)10
TootjaSAMSUNG

Küsimused-vastused

Üldised küsimused ja tingimused

  • Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?
    Kui soovite saada täiendavat infot oma tellimuse kohta, siis tuleks suhelda meie klienditeenindusega vestlusaknas või saata kiri info@reset.ee.
  • Kas kaupa on võimalik tagastada?
    Juhul kui kaup ei sobi või ei meeldi, on Teil võimalus 15 päeva jooksul toode meile tagastada ning kanname tellimuse summa tagasi. Loe lähemalt SIIT.
  • Kui täpne on veebis Teie toodete saadavus?
    Toodete laoseis veebis uuendab end iga tunni aja tagant. Mõndadel juhtudel võib toode suure nõudluse tõttu lõppeda müügilt ka loetud minutite jooksul. Kõige täpsema vastuse saamiseks soovitame suhelda klienditeenindusega.
  • Kas Teiega on võimalik ka otse suhelda?
    Reset.ee klienditeenindus on valmis vastama iga päev 8.00 - 16.00 Teie päringutele ning aitama Teil valida välja sobivaid tooteid. Võta meiega ühendust SIIT.
  • Miks registreeruda püsikliendiks?
    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini.
  • Kuidas lahkuda uudiskirjast?
    Uudiskirja lõpust on võimalik leida link, mille kaudu saab loobuda uudiskirjast. Juhul kui mingil põhjusel lahkumine Teie jaoks ei tööta, saab meie klienditeenindus Teid uudiskirjast eemaldada.

Tellimused, hinnad ja maksmine

  • Kas saadate mulle tellimuse kinnituse?
    Peale tellimuse vormistamist saadetakse Teile automaatselt tellimuse kinnituse info meilile.
  • Kas tehtud tellimust on võimalik muuta või lisada tooteid?
    Tellimused täidetakse väga kiiresti ning seetõttu soovitame teha eraldi tellimuse teistele toodetele.
  • Ma ei leia tellimuse arvet. Kas Teil on võimalik see mulle uuesti saata?
    Loomulikult. Kõige lihtsam viis saada tellimuse arvet on logida sisse oma Reset.ee kontole ning salvestada arve "Minu tellimused" alt. Teine võimalus on suhelda klienditeenindusega.
  • Miks Teie hinnad nii odavad on?
    Reset.ee ei oma suurt poepinda ning hulka klienditeenindajaid, mistõttu on võimalik pakkuda klientidele parimat hinda. Ostame tooteid oma lattu suurtes kogustes, mis võimaldab meil pakkuda ka paremaid allahindlusi.
  • Kuidas ma saan muuta nime, telefoninumbrit või aadressi oma tellimuses?
    Sellisel juhul palume võtta ühendust meie klienditeenindusega ning saame vastavad andmed ära muuta.
  • Kas kannate mulle raha tagasi kui toote hind langeb enne kauba kohale jõudmist?
    Jah. Sellises olukorras võite meiega ühendust võtta ning kanname Teile tellimuse summa vahe tagasi.

Kohaletoimetamine ja tagastused

  • Kui palju maksab transport?
    Meie erinevate transpordiviiside ning hindadega on võimalik tutvuda SIIT.
  • Kas on võimalik kokku leppida täpne kellaaeg kauba saabumiseks?
    Tellimust vormistades on võimalik valida soovitud ajavahemik, mil kuller kaubaga jõuab. Kuller helistab Teile ette 1-2 tundi enne kaubaga saabumist.
  • Kas kuller helistab ette kui on tellimusega saabumas?
    Meie kullerid teavitavad Teid 1-2 tundi ette kui on kaubaga saabumas.
  • Kuidas ma saan muuta nime, telefoninumbrit või aadressi oma tellimuses?
    Sellisel juhul palume võtta ühendust meie klienditeenindusega.
  • Kõik minu tellitud tooted ei jõudnud kohale. Mida teha?
    Palun võtke ühendust meie klienditeenindusega. Meie klienditeenindus kontrollib Teie tellimust ning teeb kindlaks, et puuduvad tooted Teieni jõuaks.
  • Kas on võimalik lattu kaubale järele tulla?
    Kahjuks ei ole võimalik toodetele otse lattu järele tulla, sest saadame kauba välja meie kesklaost Helsingis, partnerladudest või otse tootja laost.
  • Tagastasin Teile toote. Kui kiiresti jõuab tagasikanne minu kontole?
    Tagastame Teile taganemisavalduse kättesaamisel viivitamatult kõik lepingu alusel saadud tasud ning muu hulgas asja kättetoimetamise kulud, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel.

Pretensioonide esitamise õigus ja hooldus

  • Kui kaua kehtib kaupadele pretensioonide esitamise õigus?
    Pretensioonide esitamise aeg eraisikule on 2 aastat alates toote kättesaamisest. Juriidiliste isikute puhul lähtutakse tootja poolt ette nähtud ajast.
  • Toode lõpetas töötamise. Mis edasi saab?
    Sellisel juhul tuleks ühendust võtta Teie toote ametliku garantiipartneriga, et toimetada toode remonti. Nimekirja garantiipartnerist leiate siit: https://www.reset.ee/ee/garantii. Suurte kodumasinate hooldus toimub üldiselt kliendi kodus. Väiksemad tooted tuleb toimetada hoolduskeskusesse.
  • Kui kaua võtab garantiiremont aega?
    Garantiiremont võtab keskmiselt aega 2-3 nädalat. Hoolduspartner teavitab Teid, kui toode on saanud garantiiremondis valmis.

Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 15-päeva jooksul tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Täpsemad tingimused leiab siit.

Kohaletoimetamine

Kättetoimetamise aeg kõikidel transpordiviisidel: tellitud tooted toimetatakse Teieni 2-5 tööpäeva jooksul alates tellimuse fikseerimisest. 

Osadele toodetele kehtib lühem kättetoimetamise aeg 1-4 tööpäeva või pikem kättetoimetamise aeg 3-7 tööpäeva, mis on kirjas vastava toote juures.

Juhul kui tellitud kaupa ei ole võimalik koheselt ühe saadetisena laost väljastada, saadab Reset.ee tellitud kauba mitme saadetisena ehk järeltellimusena. Järeltellimuse eest ei tasu tellija saatekulu. Vastavalt Teie tellitud kaupade laost välja saatmise ajale võivad pakid saabuda teile ka erinevatel päevadel.

Kõikidele mööbli ja sisustuse tellimustele on transport tasuta.

  • Tasuta kauba kättesaamine väljastuspunktist
    Kaubad saate kätte meie väljastuspunktist aadressil Laki 12 / Värvi 5, Tallinn. Meie kontor asub maja A-korpuses, 3. korrusel. Kaupa väljastatakse tööpäeviti 8:00 kuni 16:00. Kaupade saabumisest kontorisse teavitatakse Teid meilitsi või telefoni teel. Kaubale järele tulles palume kaasa võtta isikut tõendav dokument või väljaprinditud tellimuse koopia. Väljastuspunkti ei toimetata suuremõõdulisi tooteid ning kaupa, mille kaal ületab 30 kg. Külastajate mugavuseks on maja ees olemas tasuta parkla.
  • Kauba kättesaamine DPD Pickup pakiautomaadist või DPD pakiautomaadist (1,90€)
    Tellimust vormistades valige DPD pickup võrgustik. Kui kaup on jõudnud ettenähtud pickup pointi või pakiautomaati, saadetakse Teile SMS, milles on kõik vajalik informatsioon kauba kättesaamiseks.
  • Kauba kättesaamine pakiautomaadist (2,40€)
    Tellimust vormistades valige Itella või Omniva pakiautomaat. Kui kaup on jõudnud ettenähtud pakiautomaati, saadetakse Teile SMS, milles on kõik vajalik informatsioon kauba kättesaamiseks.
  • Mugav kohaletoimetamine kulleriga ukseni - kuni 30 kg (4,99€)
    Peale tellimuse vormistamist võtab kuller Teiega ühendust, et leppida kokku täpne aeg millal kaup ära tuua. Vahetult enne kaubaga jõudmist võtab kuller teiega ühendust telefonikõne teel. Juhul kui teate tellimust tehes juba ette, et ei saa mingil kellaajal / kuupäeval kullerit vastu võtta, siis lisage see info tellimuse kommentaari või teavitage meie klienditeenindust. NB! Kuller võtab tarne osas kliendiga ühendust kauba kättesaamise päeval.
  • Mugav kohaletoimetamine kulleriga ukseni - raskekaalulised tooted (10€)

    Raskekaaluliste kodumasinate transpordil (külmikud, pesumasinad, kuivatid, pliidid, integreeritavad ahjud ja nõudepesumasinad) pakume kõikidele tellimustele üle Eesti kojuvedu ukseni hinnaga 10€.

  • Mugav kohaletoimetamine kulleriga tuppa (18€)

    Tuppa toomise hinnaks on kõikidel kuni 80 kilostel raskekaalulistel tellimustel 18€, sõltumata korrusest. Pakume tuppa transporti Tallinnas, Tartus ja Pärnus. Kui soovite transporti tuppa teistes linnades või piirkondades, siis tuleks täpsustada seda võimalust meie klienditeenindusega.

Peale kella 16:00 aset leidnud makselaekumisega tellimused on käsitletavad kui järgmise päeva tellimused.

Kontrollige üle kauba seisukord väliste vigastuste ja muude mittevastavuste suhtes ning alles seejärel võtke kaup vastu.