-23%
Tarne 3-6 tp
Kampaania
Kuivati Electrolux (9 kg)

Kuivati Electrolux (9 kg)

Tootekood: EW8HS259S

Tavahind: 899,95 €

Special Price 694,96 €

Säästad: 205€
Kuumakse alates 19.69 €.
Järelmaksukalkulaator
Arvestuslik kuutasu!
  • 14 päeva tagastusõigus
  • 24 kuud garantii

Turvaline ostukoht

Funktsioonid
  • Mahutavus: 9.0 kg
  • Sensoriga kuivati: kuivati saab aru, millal riided on kuivatatud soovitud tasemeni
  • Lisa ajamääratlusega kuivatusprogrammid
  • Kahesuunaline trumli liikumine välistab riiete keerduminemise, kuivatustulemus on ühtlasem ning pesu kortsub vähem
  • Infoekraani tüüp: puutetundlik LCD
  • Viitstardi võimalus
  • Kuivusastme näit: +
  • Näidud: +
  • Kondensvee paagi asetus ja maht: paneeli vasakul küljel, 5.28 l
  • Jalad: 4 reguleeritavat jalga
 
 
Spetsifikatsioonid
Kõrgus mm850
Laius, mm600
Sügavus, mm600
Toitejuhtme pikkus, m1.45
Trumli maht, l118
Integreerimise viiseraldiseisev
Kuivatuskogus, kg9
SisevalgustusLED
Kahesuunaline trummelJa
Energiaklass (2010/30/EC)A++
Müratase kuivatamisel, dBA (IEC7043)0
Kondenseerimisefektiivsuse klassB
Veepaagi maht, l5.28
Mootorinverter
Energiakulu, kWh/ööpäev0
Aastane energiakulu, kWh259
Võimsustarve, W1650
Pinge, V230
Kaitse, A10
Netokaal, kg51.96
Kaasasolevad lisatarvikudkondensvee tühjendusvoolik
Lisatarvikudpaigalduskomplekt pesumasina peale
Tootekood916 098 352
EAN-i kood7332543591800

ID558393
Sügavus (cm)60
Kõrgus (cm)85
Maksimaalne kuivatamise kogus (kg)9
Aastane energiakulu (kWh)235 kWh/aastas
EnergiaklassA++
Müratase (dB)65
Laius (cm)60
TootjaElectrolux

Küsimused-vastused

Üldised küsimused ja tingimused

  • Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?
    Kui soovite saada täiendavat infot oma tellimuse kohta, siis tuleks suhelda meie klienditeenindusega vestlusaknas või saata kiri info@reset.ee.
  • Kas kaupa on võimalik tagastada?
    Juhul kui kaup ei sobi või ei meeldi, on Teil võimalus 14 päeva jooksul toode meile tagastada ning kanname tellimuse summa tagasi. Loe lähemalt SIIT.
  • Kui täpne on veebis Teie toodete saadavus?
    Toodete laoseis veebis uuendab end iga tunni aja tagant. Mõndadel juhtudel võib toode suure nõudluse tõttu lõppeda müügilt ka loetud minutite jooksul. Kõige täpsema vastuse saamiseks soovitame suhelda klienditeenindusega.
  • Kas Teiega on võimalik ka otse suhelda?
    Reset.ee klienditeenindus on valmis vastama iga päev 10.00 - 17.00 Teie päringutele ning aitama Teil valida välja sobivaid tooteid. Võta meiega ühendust SIIT.
  • Miks registreeruda püsikliendiks?
    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini.
  • Kuidas lahkuda uudiskirjast?
    Uudiskirja lõpust on võimalik leida link, mille kaudu saab loobuda uudiskirjast. Juhul kui mingil põhjusel lahkumine Teie jaoks ei tööta, saab meie klienditeenindus Teid uudiskirjast eemaldada.

Tellimused, hinnad ja maksmine

  • Kas saadate mulle tellimuse kinnituse?
    Peale tellimuse vormistamist saadetakse Teile automaatselt tellimuse kinnituse info meilile.
  • Kas tehtud tellimust on võimalik muuta või lisada tooteid?
    Tellimused täidetakse väga kiiresti ning seetõttu soovitame teha eraldi tellimuse teistele toodetele.
  • Ma ei leia tellimuse arvet. Kas Teil on võimalik see mulle uuesti saata?
    Loomulikult. Kõige lihtsam viis saada tellimuse arvet on logida sisse oma Reset.ee kontole ning salvestada arve "Minu tellimused" alt. Teine võimalus on suhelda klienditeenindusega.
  • Miks Teie hinnad nii odavad on?
    Reset.ee ei oma suurt poepinda ning hulka klienditeenindajaid, mistõttu on võimalik pakkuda klientidele parimat hinda.
  • Kuidas ma saan muuta nime, telefoninumbrit või aadressi oma tellimuses?
    Sellisel juhul palume võtta ühendust meie klienditeenindusega ning saame vastavad andmed ära muuta.
  • Kas kannate mulle raha tagasi kui toote hind langeb enne kauba kohale jõudmist?
    Jah. Sellises olukorras võite meiega ühendust võtta ning kanname Teile tellimuse summa vahe tagasi.

Kohaletoimetamine ja tagastused

  • Kui palju maksab transport?
    Meie erinevate transpordiviiside ning hindadega on võimalik tutvuda SIIT.
  • Kas on võimalik kokku leppida täpne kellaaeg kauba saabumiseks?
    Tellimust vormistades on võimalik valida soovitud ajavahemik, mil kuller kaubaga jõuab.
  • Kas kuller helistab ette kui on tellimusega saabumas?
    Meie kullerid teavitavad Teid 1-2 tundi ette kui on kaubaga saabumas.
  • Kuidas ma saan muuta nime, telefoninumbrit või aadressi oma tellimuses?
    Sellisel juhul palume võtta ühendust meie klienditeenindusega.
  • Kõik minu tellitud tooted ei jõudnud kohale. Mida teha?
    Palun võtke ühendust meie klienditeenindusega. Meie klienditeenindus kontrollib Teie tellimust ning teeb kindlaks, et puuduvad tooted Teieni jõuaks.
  • Tagastasin Teile toote. Kui kiiresti jõuab tagasikanne minu kontole?
    Tagastame Teile taganemisavalduse kättesaamisel viivitamatult kõik lepingu alusel saadud tasud ning muu hulgas asja kättetoimetamise kulud, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel.

Pretensioonide esitamise õigus ja hooldus

  • Kui kaua kehtib kaupadele pretensioonide esitamise õigus?
    Pretensioonide esitamise aeg eraisikule on 2 aastat alates toote kättesaamisest. Juriidiliste isikute puhul lähtutakse tootja poolt ette nähtud ajast.
  • Toode lõpetas töötamise. Mis edasi saab?
    Sellisel juhul tuleks ühendust võtta Teie toote ametliku garantiipartneriga, et toimetada toode remonti. Nimekirja garantiipartnerist leiate siit: https://www.reset.ee/ee/garantii. Suurte kodumasinate hooldus toimub üldiselt kliendi kodus. Väiksemad tooted tuleb toimetada hoolduskeskusesse.
  • Kui kaua võtab garantiiremont aega?
    Garantiiremont võtab keskmiselt aega 2-3 nädalat. Hoolduspartner teavitab Teid, kui toode on saanud garantiiremondis valmis.

Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Täpsemad tingimused leiab siit.

Kohaletoimetamine

Tasuta kauba kättesaamine väljastuspunktist

Kaubad saad kätte meie väljastuspunktist aadressil Laki 12 / Värvi 5, Tallinn. Meie kontor asub maja A-korpuses, 3. korrusel.

Loe lähemalt

Itella pakiautomaat ja DPD Pick-Up (1,80€) või Omniva pakiautomaati (2,40€) 

Kui kaup on jõudnud ettenähtud pakiautomaati, saadetakse Teile SMS, milles on kõik vajalik informatsioon kauba kättesaamiseks.

Loe lähemalt

Mugav kohaletoimetamine kulleriga ukseni (4,99€)

Raskekaalulised saadetised - 0€. Tuppa toomise hinnaks Tallinnas kuni 80 kg toodetel 15€, sõltumata korrusest.

Loe lähemalt

Telli Resetist kaubad kiirelt ja soodsalt otse pick-up pointi, pakiautomaati või kulleriga tööle, koju või ükskõik millisele aadressile.

Kui tellimus on vormistatud, informeerime Sind meili teel Sinu tellimuse järgnevast liikumisest seni kuni oled kauba kätte saanud.

Alates 80€ tellimustele pakume transporti pakiautomaati tasuta.

Pakume suurte kodumasinate tellimustele Tallinnas ja lähiümbruses paigaldust ja vana toote äravedu. Loe lähemalt SIIT.

 

Kättetoimetamise aeg kõikidel transpordiviisidel: tellitud tooted toimetatakse Teile koju 1-7 tööpäeva jooksul pärast tellimuse fikseerimist.

Osadele toodetele kehtib lühem või pikem kättetoimetamise aeg, mis on kirjas vastava toote juures.

Juhul, kui tootele on lisatud märge "Küsi tarneaega", siis tuleks täpsustada klienditeenindusega tarneaja pikkus.

Samas tellimuses olevad erinevate tarneaegadega tooted saavad tellimuse kinnitamisel lõpliku tarneaja just kõige pikema ooteajaga toote järgi. 

Mitut toodet sisaldavatele tellimustele võib tulla ka mitu erinevat saadetist - vastavalt Teie tellitud kaupade laost välja saatmise ajale võivad pakid saabuda teile ka erinevatel päevadel.