-28%
Tarne 1-3 tp
Kampaania
Mikrolaineahi grilliga Samsung / maht: 23L

Mikrolaineahi grilliga Samsung / maht: 23L

Tootekood: MG23F301TAK/BA

Tavahind: 129,95 €

Special Price 93,95 €

Säästad: 36€
Kuumakse alates 2.98 €.

• Samsungi mikrolaineahjuga F300G saate valmistada koduseid toite vaid minutitega
• Kaasaegne tehnoloogia, täiustatud funktsioonid ja esmaklassiline kujundus aitavad valmistada suurepärast toitu, säästes teie aega ja energiat

Järelmaksukalkulaator
Arvestuslik kuutasu!
  • 14 päeva tagastusõigus
  • 24 kuud garantii

Turvaline ostukoht

Toiduvalmistamine värsketest koostisainetest on lihtne
Tänu Samsungi mikrolaineahjule F300G saate vahetada valmistoidu tervisliku kodutoidu vastu. 20 eelseadistatud režiimi võimaldavad valmistada värskeid eineid vaid minutitega.


Täiustage oma köögi ilmet
Täiustage oma kööki stiilse mikrolaineahjuga F300G, millel on mustast klaasist esikülg ning pintslijooneviimistlusega välispind koos sobiva käepideme ning kristallsinise ekraani ja üksikasjaliku hõbedase valimiskettaga.


Keraamika tagab puhtuse
Mikrolaineahjul F300G on sile keraamiline sisepind, mida on lihtne puhastada ja mis ei kriimustu ega muuda aja jooksul värvi. Antibakteriaalne ja kriimustuskindel sisemus on loodud kestma.


Säästke ökorežiimiga raha
Samsungi uue mikrolaineahju F300G ökorežiimi seadistus pakub madalaimat ooterežiimi voolutarvet, mis vähendab märgatavalt energiakasutust ja seega ka elektriarveid.


Täiuslik tulemus
Tänu kolmikjaotussüsteemile saate nautida alati suurepäraselt valmistatud roogasid – mikrolaineid edastatakse parema ulatuse ja täpsema soojusjaotuse tagamiseks ahjuõõne kolme ava kaudu.


Proovige traditsioonilisi lemmikretsepte
Samsungi mikrolaineahjuga F300G saate valida mitmesuguste eelprogrammeeritud kohalike retseptide seast sobiva ning nautida tuttavaid maitseid vaid nupupuudutusega.

ID551794
Laius (cm)49
Kõrgus (cm)27.5
Ahju maht (L)23
TootjaSAMSUNG

Küsimused-vastused

Üldised küsimused ja tingimused

  • Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?
    Kui soovite saada täiendavat infot oma tellimuse kohta, siis tuleks suhelda meie klienditeenindusega vestlusaknas või saata kiri info@reset.ee.
  • Kas kaupa on võimalik tagastada?
    Juhul kui kaup ei sobi või ei meeldi, on Teil võimalus 15 päeva jooksul toode meile tagastada ning kanname tellimuse summa tagasi. Loe lähemalt SIIT.
  • Kui täpne on veebis Teie toodete saadavus?
    Toodete laoseis veebis uuendab end iga tunni aja tagant. Mõndadel juhtudel võib toode suure nõudluse tõttu lõppeda müügilt ka loetud minutite jooksul. Kõige täpsema vastuse saamiseks soovitame suhelda klienditeenindusega.
  • Kas Teiega on võimalik ka otse suhelda?
    Reset.ee klienditeenindus on valmis vastama iga päev 10.00 - 16.00 Teie päringutele ning aitama Teil valida välja sobivaid tooteid. Võta meiega ühendust SIIT.
  • Miks registreeruda püsikliendiks?
    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini.
  • Kuidas lahkuda uudiskirjast?
    Uudiskirja lõpust on võimalik leida link, mille kaudu saab loobuda uudiskirjast. Juhul kui mingil põhjusel lahkumine Teie jaoks ei tööta, saab meie klienditeenindus Teid uudiskirjast eemaldada.

Tellimused, hinnad ja maksmine

  • Kas saadate mulle tellimuse kinnituse?
    Peale tellimuse vormistamist saadetakse Teile automaatselt tellimuse kinnituse info meilile.
  • Kas tehtud tellimust on võimalik muuta või lisada tooteid?
    Tellimused täidetakse väga kiiresti ning seetõttu soovitame teha eraldi tellimuse teistele toodetele.
  • Ma ei leia tellimuse arvet. Kas Teil on võimalik see mulle uuesti saata?
    Loomulikult. Kõige lihtsam viis saada tellimuse arvet on logida sisse oma Reset.ee kontole ning salvestada arve "Minu tellimused" alt. Teine võimalus on suhelda klienditeenindusega.
  • Miks Teie hinnad nii odavad on?
    Reset.ee ei oma suurt poepinda ning hulka klienditeenindajaid, mistõttu on võimalik pakkuda klientidele parimat hinda.
  • Kuidas ma saan muuta nime, telefoninumbrit või aadressi oma tellimuses?
    Sellisel juhul palume võtta ühendust meie klienditeenindusega ning saame vastavad andmed ära muuta.
  • Kas kannate mulle raha tagasi kui toote hind langeb enne kauba kohale jõudmist?
    Jah. Sellises olukorras võite meiega ühendust võtta ning kanname Teile tellimuse summa vahe tagasi.

Kohaletoimetamine ja tagastused

  • Kui palju maksab transport?
    Meie erinevate transpordiviiside ning hindadega on võimalik tutvuda SIIT.
  • Kas on võimalik kokku leppida täpne kellaaeg kauba saabumiseks?
    Tellimust vormistades on võimalik valida soovitud ajavahemik, mil kuller kaubaga jõuab.
  • Kas kuller helistab ette kui on tellimusega saabumas?
    Meie kullerid teavitavad Teid 1-2 tundi ette kui on kaubaga saabumas.
  • Kuidas ma saan muuta nime, telefoninumbrit või aadressi oma tellimuses?
    Sellisel juhul palume võtta ühendust meie klienditeenindusega.
  • Kõik minu tellitud tooted ei jõudnud kohale. Mida teha?
    Palun võtke ühendust meie klienditeenindusega. Meie klienditeenindus kontrollib Teie tellimust ning teeb kindlaks, et puuduvad tooted Teieni jõuaks.
  • Tagastasin Teile toote. Kui kiiresti jõuab tagasikanne minu kontole?
    Tagastame Teile taganemisavalduse kättesaamisel viivitamatult kõik lepingu alusel saadud tasud ning muu hulgas asja kättetoimetamise kulud, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel.

Pretensioonide esitamise õigus ja hooldus

  • Kui kaua kehtib kaupadele pretensioonide esitamise õigus?
    Pretensioonide esitamise aeg eraisikule on 2 aastat alates toote kättesaamisest. Juriidiliste isikute puhul lähtutakse tootja poolt ette nähtud ajast.
  • Toode lõpetas töötamise. Mis edasi saab?
    Sellisel juhul tuleks ühendust võtta Teie toote ametliku garantiipartneriga, et toimetada toode remonti. Nimekirja garantiipartnerist leiate siit: https://www.reset.ee/ee/garantii. Suurte kodumasinate hooldus toimub üldiselt kliendi kodus. Väiksemad tooted tuleb toimetada hoolduskeskusesse.
  • Kui kaua võtab garantiiremont aega?
    Garantiiremont võtab keskmiselt aega 2-3 nädalat. Hoolduspartner teavitab Teid, kui toode on saanud garantiiremondis valmis.

Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 15-päeva jooksul tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Täpsemad tingimused leiab siit.

Kohaletoimetamine

Tasuta kauba kättesaamine väljastuspunktist

Kaubad saad kätte meie väljastuspunktist aadressil Laki 12 / Värvi 5, Tallinn. Meie kontor asub maja A-korpuses, 3. korrusel.

Loe lähemalt

DPD Pick-Up (1,90€) või pakiautomaadid (2,40€) 

Kui kaup on jõudnud ettenähtud pakiautomaati, saadetakse Teile SMS, milles on kõik vajalik informatsioon kauba kättesaamiseks.

Loe lähemalt

Mugav kohaletoimetamine kulleriga ukseni (4,99€)

Raskekaalulised saadetised - 0€. Tuppa toomise hinnaks Tallinnas kuni 80 kg toodetel 20€, sõltumata korrusest.

Loe lähemalt

Telli Resetist kaubad kiirelt ja soodsalt otse pick-up pointi, pakiautomaati või kulleriga tööle, koju või ükskõik millisele aadressile.

Tellimuse kättetoimetamise aeg on toodud välja konkreetse toote juures tootekaardil.

• Tarne 1-3 tp või 2-5 tp. Saadame kauba välja meie laost.
 Tarne 3-7 tp. Saadame kauba välja partnerlaost.
• Küsi tarneaega. Täpsusta meie klienditeenindusega täpne tarneaeg.

Kõikidele suure kodumasina ja mööbli tellimustele on transport tasuta. 

Suuname Sinu tellimuse kiirelt töötlemisse. Kui tellimus on vormistatud ning tasutud, liigub informatsioon tellimusest automaatselt meie logistikaosakonda ja Sinu tellimus suunatakse lattu komplekteerimisele ning lähetamisele.

Meie inimesed on tööpäeval alati arvuti juures olemas ning asuvad koheselt Sinu vormistatud tellimusega tegelema, kui oled tellimuse vormistanud.

Mitut toodet sisaldavatele tellimustele võib tulla ka mitu erinevat saadetist - vastavalt Teie tellitud kaupade laost välja saatmise ajale võivad pakid saabuda teile ka erinevatel päevadel.

Juhul, kui Sinu tellimus peaks hilinema, siis oleme nõus pakkuma iga hilinenud päeva eest 1 kuu tasuta lisagarantiid - Tellimuse hilinemise kaitse