-30%
Parima hinna garantii
Multifunktsionaalne toiduvalmistaja Redmond

Multifunktsionaalne toiduvalmistaja Redmond

Tootekood: RMC-M4510

Tavahind: 129,95 €

Special Price 90,95 €

Säästad: 39€
Kuumakse alates 2.88 €.
Multikeetja REDMOND RMC-М4510 – on kõrgtehnoloogiline, ranges, tagasihoidlikus stiilis võimas mudel, mis tänu funktsioonile „МАСТЕРШЕФ ЛАЙТ“ on varustatud optimaalsete kulinaarsete võimalustega enda retseptide järgi toiduvalmistamiseks (1000 sätet iga programmi jaoks). Multikeetja М4510 omab täiendavat eelist – programm „МУЛЬТИПОВАР“ (MULTIKOKK) on ette nähtud mistahes autoriretseptide järgi toidu valmistamiseks. Temperatuuri saate muuta vahemikus alates 35 kuni 170 °С. Mudel omab 40 programmi ja terve komplekti praktilisi valikuid: automaatne soojendamine kuni 24 tundi, selle eelnev väljalülitamise võimalus, kuni 12 tunni pikkune kuumutus, kuni 24 tunnine viitkäivitus. М4510 võimaldab automaatses toiduvalmistamise režiimis muuta temperatuuri ja toiduvalmistamise kestust. Võite toitu oma isiklike retseptide järgi valmistada!
Järelmaksukalkulaator
Arvestuslik kuutasu!
  • 14 päeva tagastusõigus
  • 24 kuud garantii


Turvaline ostukoht

• Programm „МУЛЬТИПОВАР” (MULTIKOKK) on ette nähtud praktiliselt igasuguste toitude valmistamiseks kasutaja etteantud temperatuuri ja kestuse juures.
• Programmi „ПЛОВ” (Pilaff) soovitatakse kasutada erinevat tüüpi pilaffide valmistamiseks.
• Programm „НА ПАРУ“ (Aurutamine) — režiimi soovitatakse kasutada köögiviljade, kala, liha, mantide, dieet-, taime- ning lastetoitude aurutamiseks.
• Programmi „СУП“ (Supp) kasutatakse erinevate suppide (borš, rassolnik, uhhaa, kapsasupp, seljanka jms), süldi keetmiseks, aga ka kompottide ja jookide valmistamiseks.
• Programmi „МАКАРОНЫ“ (Pasta) soovitatakse kasutada erinevate pastatoodete keetmiseks.
• Programmi „МОЛОЧНАЯ КАША“ (Piimapudru) soovitatakse kasutada igasuguste piimaputrude valmistamiseks.
• Programm „ТУШЕНИЕ“ (hautamine) — kasutatakse köögiviljade, liha, linnuliha, mereandide hautamiseks.
• Programmi „ВЫПЕЧКА“ (Küpsetamine) soovitatakse kasutada pärmi- ja lehttainast pirukate, biskviitide, vormiroogade küpsetamiseks.
• Programm „ЖАРКА“ (Praadimine) – režiimi kasutatakse liha, köögiviljade, linnuliha ja mereandide praadimiseks.
• Programmi „ЙОГУРТ“ (Jogurt) kasutatakse koduse jogurti valmistamiseks.
• Programmi „ХЛЕБ“ (Leib) kasutatakse erinevat tüüpi nisujahust või rukkijahu lisandiga leiva küpsetamiseks. Programm sisaldab täielikult automatiseeritud tsüklit alates kerkimisest kuni küpsetamiseni.
• Programm „ТОМЛЕНИЕ“ (Aeglane hautamine) on ette nähtud lihahautiste, kootide, aga ka ahjupiima valmistamiseks.
• Programmi „ЭКСПРЕСС” (Kiirrežiim) kasutatakse riisi ja teraliste kruubiputrude kiireks valmistamiseks.

ID556849
RetseptiraamatJah
Komplektistoiduvalmistamise nõu, kulp, mõõteklaas,
TootjaREDMOND

Küsimused-vastused

Üldised küsimused ja tingimused

  • Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?
    Kui soovite saada täiendavat infot oma tellimuse kohta, siis tuleks suhelda meie klienditeenindusega ning saata kiri info@reset.ee või võtta ühendust telefoni teel.
  • Kas kaupa on võimalik tagastada?
    Juhul kui kaup ei sobi või ei meeldi, on Teil võimalus 14 päeva jooksul toode meile tagastada ning kanname tellimuse summa tagasi. Loe lähemalt SIIT.
  • Kui täpne on veebis Teie toodete saadavus?
    Toodete laoseis veebis uuendab end iga kaheksa tunni aja tagant. Mõndadel juhtudel võib toode suure nõudluse tõttu lõppeda müügilt ka loetud minutite jooksul. Kõige täpsema vastuse saamiseks soovitame suhelda klienditeenindusega.
  • Kas Teiega on võimalik ka otse suhelda?
    Reset.ee klienditeenindus on valmis vastama iga päev 10.00 - 17.00 Teie päringutele ning aitama Teil valida välja sobivaid tooteid. Võta meiega ühendust SIIT.
  • Miks registreeruda püsikliendiks?
    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini.
  • Kuidas lahkuda uudiskirjast?
    Uudiskirja lõpust on võimalik leida link, mille kaudu saab loobuda uudiskirjast. Juhul kui mingil põhjusel lahkumine Teie jaoks ei tööta, saab meie klienditeenindus Teid uudiskirjast eemaldada.

Tellimused, hinnad ja maksmine

  • Kas saadate mulle tellimuse kinnituse?
    Peale tellimuse vormistamist saadetakse Teile automaatselt tellimuse kinnituse info meilile.
  • Kas tehtud tellimust on võimalik muuta või lisada tooteid?
    Tellimused täidetakse väga kiiresti ning seetõttu soovitame teha eraldi tellimuse teistele toodetele.
  • Ma ei leia tellimuse arvet. Kas Teil on võimalik see mulle uuesti saata?
    Loomulikult. Kõige lihtsam viis saada tellimuse arvet on logida sisse oma Reset.ee kontole ning salvestada arve "Minu tellimused" alt. Teine võimalus on suhelda klienditeenindusega.
  • Miks Teie hinnad nii odavad on?
    Reset.ee ei oma suurt poepinda ning hulka klienditeenindajaid, mistõttu on võimalik pakkuda klientidele parimat hinda.
  • Kuidas ma saan muuta nime, telefoninumbrit või aadressi oma tellimuses?
    Sellisel juhul palume võtta ühendust meie klienditeenindusega ning saame vastavad andmed ära muuta.
  • Kas kannate mulle raha tagasi kui toote hind langeb enne kauba kohale jõudmist?
    Jah. Sellises olukorras võite meiega ühendust võtta ning kanname Teile tellimuse summa vahe tagasi.

Kohaletoimetamine ja tagastused

  • Kui palju maksab transport?
    Meie erinevate transpordiviiside ning hindadega on võimalik tutvuda SIIT.
  • Kas on võimalik kokku leppida täpne kellaaeg kauba saabumiseks?
    Tellimust vormistades on võimalik valida soovitud ajavahemik, mil kuller kaubaga jõuab.
  • Kas kuller helistab ette kui on tellimusega saabumas?
    Meie kullerid teavitavad Teid 1-2 tundi ette kui on kaubaga saabumas.
  • Kuidas ma saan muuta nime, telefoninumbrit või aadressi oma tellimuses?
    Sellisel juhul palume võtta ühendust meie klienditeenindusega.
  • Kõik minu tellitud tooted ei jõudnud kohale. Mida teha?
    Palun võtke ühendust meie klienditeenindusega. Meie klienditeenindus kontrollib Teie tellimust ning teeb kindlaks, et puuduvad tooted Teieni jõuaks.
  • Tagastasin Teile toote. Kui kiiresti jõuab tagasikanne minu kontole?
    Tagastame Teile taganemisavalduse kättesaamisel viivitamatult kõik lepingu alusel saadud tasud ning muu hulgas asja kättetoimetamise kulud, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel.

Pretensioonide esitamise õigus ja hooldus

  • Kui kaua kehtib kaupadele pretensioonide esitamise õigus?
    Pretensioonide esitamise aeg eraisikule on 2 aastat alates toote kättesaamisest. Juriidiliste isikute puhul lähtutakse tootja poolt ette nähtud ajast.
  • Toode lõpetas töötamise. Mis edasi saab?
    Sellisel juhul tuleks ühendust võtta Teie toote ametliku garantiipartneriga, et toimetada toode remonti. Nimekirja garantiipartnerist leiate siit: https://www.reset.ee/ee/garantii. Suurte kodumasinate hooldus toimub üldiselt kliendi kodus. Väiksemad tooted tuleb toimetada hoolduskeskusesse.
  • Kui kaua võtab garantiiremont aega?
    Garantiiremont võtab keskmiselt aega 2-3 nädalat. Hoolduspartner teavitab Teid, kui toode on saanud garantiiremondis valmis.

Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Täpsemad tingimused leiab siit.

Kohaletoimetamine

Tasuta kauba kättesaamine väljastuspunktist

Kaubad saad kätte meie väljastuspunktist aadressil Laki 12 / Värvi 5, Tallinn. Meie kontor asub maja A-korpuses, 3. korrusel.

Loe lähemalt

DPD Pick-Up (1.80€), Itella pakiautomaat (1.90€) või Omniva pakiautomaati (2.40€) 

Kui kaup on jõudnud ettenähtud pakiautomaati, saadetakse Teile SMS, milles on kõik vajalik informatsioon kauba kättesaamiseks.

Loe lähemalt

Mugav kohaletoimetamine kulleriga ukseni (4.99€)

Mööblitellimustele kojuvedu ukseni tasuta. Suurte kodumasinate kojuvedu ukseni tasuta ja tuppa toomise hinnaks Tallinnas 14.90€, sõltumata korrusest.

Loe lähemalt

Telli kaubad kiirelt ja soodsalt otse pick-up punkti, pakiautomaati või kulleriga tööle, koju või ükskõik millisele aadressile.

Täpsem toote ja tellimuse kättetoimetamise aeg on kirjas vastava toote juures ning kehtib kõikide transpordiviiside puhul:

  • 1-4 tööpäeva. Toode on olemas meie laos või partnerlaos ja saadetakse Teile välja.
  • 3-7 tööpäeva või 5-8 tööpäeva. Toode tellitakse meie lattu ning saadetakse Teile välja kohe, kui toode on jõudnud lattu.
  • Küsi tarneaega või tarneaeg puudub. Eraldi tellimisel tooted. Sellisel juhul tuleks täpsustada klienditeenindusega tarneaja pikkus.
  • Paigaldus ja vana toote äravedu. Lisaks pakume suurte kodumasinate tellimustele Tallinnas ja lähiümbruses paigaldust ja vana toote äravedu. Loe lähemalt SIIT.

Kui tellimus on vormistatud, informeerime Sind tellimuse liikumisest meili teel kuni Sinu tellimus on kullerfirmale üle antud.

Samas tellimuses olevad erinevate tarneaegadega tooted saavad tellimuse kinnitamisel lõpliku tarneaja just kõige pikema ooteajaga toote järgi. 

Mitut toodet sisaldavatele tellimustele võib tulla ka mitu erinevat saadetist - vastavalt Teie tellitud kaupade laost välja saatmise ajale võivad pakid saabuda teile ka erinevatel päevadel.