QuietComfort® 35 II mürasummutavad kõrvaklapid

Tootekood: 789564-0010

Tavahind: 379,00 €

Special Price 344,95 €

Säästad: 34.05€
Kuumakse alates 10.06 €.
QuietComfort 35 II kõrvaklapid on varustatud esmaklassilise mürasummutusega ja nüüd on need klapid veelgi paremad! Sisseehitatud Google Assistant on sinu mugav abiline esituste alustamisel, sõnumite lugemisel ja saamaks vastuseid oma küsimustele isegi ilma telefoniekraani vaatamata.

Järelmaksukalkulaator
Arvestuslik kuutasu!
  • 14 päeva tagastusõigus
  • 24 kuud garantii

Turvaline ostukoht

BOSE + VOICE - räägi!
QC35 II kõrvaklappidesse on integreeritud Google Assistant, mis tähendab et sul on võimalik esitada muusikat, kuulata sõnumeid, organiseerida oma toimetusi ja saada vastuseid oma küsimustele kõigest rääkides. Lihtsalt vajuta ja hoia Action-nuppu ning alusta vestlus Assistantiga. Lisaks sellisele mugavusele on need klapid jätkuvalt varustatud tippklassi mürasummutamise tehnoloogiaga, mis eraldab sind täielikult välisest mürast ja annab võimaluse keskenduda sajaprotsendiliselt oma lemmikmuusikale.

Vajuta nuppu ja tunneta midagi erakordset
Kas tead seda tunnet, kui kogu ülejäänud maailm kuidagi maagiliselt eraldub ja sinule jääb täiuslikult privaatne nauding oma lemmikmuusika kuulamisest? Koos Bose Acoustic Noise Cancelling mürasummutamise tehnoloogiaga on see imeline tunne sinust vaid nupuvajutuse kaugusel. See mõõdab pidevalt sinu ümber kostuvat mürataset, võrdleb seda ning loob vastupidise signaali, mis sind kõrvalistest helidest eraldab. Ja see ei ole veel kõik - Bose annab sulle ka võimaluse valida kolme erineva summutustaseme vahel, et leida parim sobivus sõltuvalt keskkonnast kus viibid. Mis iganes emotsiooni sa oma kuulamiskogemustelt ootad, need klapid täidavad sinu soovi ilma kahtluseta.

Parem ehituskvaliteet
Kui soovid oma esitusi kuulata kõikjal, vajad kõrvaklappe mis selle võimaluse sulle tagaksid. Põrutuskindlad materjalid, nailonist ja roostevabast terasest konstruktsioon on loodud kestma pikalt. Kuid pikema kuulamise jaoks peab olema tagatud ka mugavus ning ka siin ei vea Bose sind alt - QC35 II peatugi pole mitte ainult pehme, vaid tõesti luksuslik. Eksklusiivse Alcantra® nahast kattega tagatakse ergonoomiline sobivus kasvõi terveks päevaks. Ja kõrvapadjad, mis on loodud sünteetilisest nahast, jätavad tunde nagu sa isegi ei kannaks kõrvaklappe.

20 tundi aku tööaega
Naudi vajadusel kuni 20 tundi järjestikkust kuulamiskogemust, mille vältel saad kuulata läbi kõik parimad esitusloendid. Kui aku ongi tühjenemas, saad kõigest 15 minutilise laadimisega jätkata kuulamist veel 2,5 tundi. Ning kui juhuse läbi on aku tühjaks saanud ja laadida pole ka enam võimalik, võid need lihtsalt ühendada oma esitusseadmega helikaabli abil.

Lummav heli igal helitugevusel
Igaüks soovib selget ja puhast heli, vahet ei ole millise helitugevuse juures. Just sellepärast on need kõlarielemendid täiendatud põhjalikult optimiseeritud ekvalaiseriga. Sa võid kuulata madala helitugevusega muusikat vaikses kontoris või keerata helitugevust juurde kärarohkematel tänavatel, mõlemal juhul jõuab sinuni suurepärase kvaliteediga tasakaalustatud heli.

Rakendus võib muuta palju
Bose soovib, et saaksid oma kõrvaklappidest võtta maksimumi ja sellepärast lõid nad tasuta allalaetava rakenduse, mille abil on seadmeid ühendada ning ühenduste vahel valida tõeliselt lihtne. Lisaks on sul juurdepääs erinevatele nippidele, kuidas oma seadistusi isikupärasemaks muuta. Veendu ise, kui palju mugavamaks muudab üks intuitiivne rakendus sinu kõrvaklappide kasutamise!

 

ID111451
TootjaBOSE

Küsimused-vastused

Üldised küsimused ja tingimused

  • Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?
    Kui soovite saada täiendavat infot oma tellimuse kohta, siis tuleks suhelda meie klienditeenindusega vestlusaknas või saata kiri info@reset.ee.
  • Kas kaupa on võimalik tagastada?
    Juhul kui kaup ei sobi või ei meeldi, on Teil võimalus 15 päeva jooksul toode meile tagastada ning kanname tellimuse summa tagasi. Loe lähemalt SIIT.
  • Kui täpne on veebis Teie toodete saadavus?
    Toodete laoseis veebis uuendab end iga tunni aja tagant. Mõndadel juhtudel võib toode suure nõudluse tõttu lõppeda müügilt ka loetud minutite jooksul. Kõige täpsema vastuse saamiseks soovitame suhelda klienditeenindusega.
  • Kas Teiega on võimalik ka otse suhelda?
    Reset.ee klienditeenindus on valmis vastama iga päev 10.00 - 16.00 Teie päringutele ning aitama Teil valida välja sobivaid tooteid. Võta meiega ühendust SIIT.
  • Miks registreeruda püsikliendiks?
    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini.
  • Kuidas lahkuda uudiskirjast?
    Uudiskirja lõpust on võimalik leida link, mille kaudu saab loobuda uudiskirjast. Juhul kui mingil põhjusel lahkumine Teie jaoks ei tööta, saab meie klienditeenindus Teid uudiskirjast eemaldada.

Tellimused, hinnad ja maksmine

  • Kas saadate mulle tellimuse kinnituse?
    Peale tellimuse vormistamist saadetakse Teile automaatselt tellimuse kinnituse info meilile.
  • Kas tehtud tellimust on võimalik muuta või lisada tooteid?
    Tellimused täidetakse väga kiiresti ning seetõttu soovitame teha eraldi tellimuse teistele toodetele.
  • Ma ei leia tellimuse arvet. Kas Teil on võimalik see mulle uuesti saata?
    Loomulikult. Kõige lihtsam viis saada tellimuse arvet on logida sisse oma Reset.ee kontole ning salvestada arve "Minu tellimused" alt. Teine võimalus on suhelda klienditeenindusega.
  • Miks Teie hinnad nii odavad on?
    Reset.ee ei oma suurt poepinda ning hulka klienditeenindajaid, mistõttu on võimalik pakkuda klientidele parimat hinda.
  • Kuidas ma saan muuta nime, telefoninumbrit või aadressi oma tellimuses?
    Sellisel juhul palume võtta ühendust meie klienditeenindusega ning saame vastavad andmed ära muuta.
  • Kas kannate mulle raha tagasi kui toote hind langeb enne kauba kohale jõudmist?
    Jah. Sellises olukorras võite meiega ühendust võtta ning kanname Teile tellimuse summa vahe tagasi.

Kohaletoimetamine ja tagastused

  • Kui palju maksab transport?
    Meie erinevate transpordiviiside ning hindadega on võimalik tutvuda SIIT.
  • Kas on võimalik kokku leppida täpne kellaaeg kauba saabumiseks?
    Tellimust vormistades on võimalik valida soovitud ajavahemik, mil kuller kaubaga jõuab.
  • Kas kuller helistab ette kui on tellimusega saabumas?
    Meie kullerid teavitavad Teid 1-2 tundi ette kui on kaubaga saabumas.
  • Kuidas ma saan muuta nime, telefoninumbrit või aadressi oma tellimuses?
    Sellisel juhul palume võtta ühendust meie klienditeenindusega.
  • Kõik minu tellitud tooted ei jõudnud kohale. Mida teha?
    Palun võtke ühendust meie klienditeenindusega. Meie klienditeenindus kontrollib Teie tellimust ning teeb kindlaks, et puuduvad tooted Teieni jõuaks.
  • Tagastasin Teile toote. Kui kiiresti jõuab tagasikanne minu kontole?
    Tagastame Teile taganemisavalduse kättesaamisel viivitamatult kõik lepingu alusel saadud tasud ning muu hulgas asja kättetoimetamise kulud, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel.

Pretensioonide esitamise õigus ja hooldus

  • Kui kaua kehtib kaupadele pretensioonide esitamise õigus?
    Pretensioonide esitamise aeg eraisikule on 2 aastat alates toote kättesaamisest. Juriidiliste isikute puhul lähtutakse tootja poolt ette nähtud ajast.
  • Toode lõpetas töötamise. Mis edasi saab?
    Sellisel juhul tuleks ühendust võtta Teie toote ametliku garantiipartneriga, et toimetada toode remonti. Nimekirja garantiipartnerist leiate siit: https://www.reset.ee/ee/garantii. Suurte kodumasinate hooldus toimub üldiselt kliendi kodus. Väiksemad tooted tuleb toimetada hoolduskeskusesse.
  • Kui kaua võtab garantiiremont aega?
    Garantiiremont võtab keskmiselt aega 2-3 nädalat. Hoolduspartner teavitab Teid, kui toode on saanud garantiiremondis valmis.

Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 15-päeva jooksul tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Täpsemad tingimused leiab siit.

Kohaletoimetamine

Tasuta kauba kättesaamine väljastuspunktist

Kaubad saad kätte meie väljastuspunktist aadressil Laki 12 / Värvi 5, Tallinn. Meie kontor asub maja A-korpuses, 3. korrusel.

Loe lähemalt

DPD Pick-Up (1,90€) või pakiautomaadid (2,40€) 

Kui kaup on jõudnud ettenähtud pakiautomaati, saadetakse Teile SMS, milles on kõik vajalik informatsioon kauba kättesaamiseks.

Loe lähemalt

Mugav kohaletoimetamine kulleriga ukseni (4,99€)

Raskekaalulised saadetised - 0€. Tuppa toomise hinnaks Tallinnas kuni 80 kg toodetel 20€, sõltumata korrusest.

Loe lähemalt

Telli Resetist kaubad kiirelt ja soodsalt otse pick-up pointi, pakiautomaati või kulleriga tööle, koju või ükskõik millisele aadressile.

Tellimuse kättetoimetamise aeg on toodud välja konkreetse toote juures tootekaardil.

• Tarne 1-3 tp või 2-5 tp. Saadame kauba välja meie laost.
 Tarne 3-7 tp. Saadame kauba välja partnerlaost.
• Küsi tarneaega. Täpsusta meie klienditeenindusega täpne tarneaeg.

Kõikidele suure kodumasina ja mööbli tellimustele on transport tasuta. 

Suuname Sinu tellimuse kiirelt töötlemisse. Kui tellimus on vormistatud ning tasutud, liigub informatsioon tellimusest automaatselt meie logistikaosakonda ja Sinu tellimus suunatakse lattu komplekteerimisele ning lähetamisele.

Meie inimesed on tööpäeval alati arvuti juures olemas ning asuvad koheselt Sinu vormistatud tellimusega tegelema, kui oled tellimuse vormistanud.

Mitut toodet sisaldavatele tellimustele võib tulla ka mitu erinevat saadetist - vastavalt Teie tellitud kaupade laost välja saatmise ajale võivad pakid saabuda teile ka erinevatel päevadel.

Juhul, kui Sinu tellimus peaks hilinema, siis oleme nõus pakkuma iga hilinenud päeva eest 1 kuu tasuta lisagarantiid - Tellimuse hilinemise kaitse