-21%
Muusikakeskus Sony MHC-V77DW

Muusikakeskus Sony MHC-V77DW

Tootekood: MHC-V77DW

Tavahind: 659,95 €

Special Price 519,95 €

Säästad: 140€
Kuumakse alates 14.73 €.
Muusikakeskus Sony MHC-V77DW.
Järelmaksukalkulaator
Arvestuslik kuutasu!
  • 14 päeva tagastusõigus
  • 24 kuud garantii

Turvaline ostukoht

Voogedastage heli üle WiFi
WiFi voogedastus annab teile võimaluse nautida oma lemmiksisu seadmetelt, mis toetavad Google Casti™ ning kuulata muusikat oma koduvõrku ühendatud arvutitest.

Juhtmevaba ühendus NFC ja Bluetoothi abil
NFC ja Bluetooth tehnoloogia kaotavad vajaduse juhtmete kasutmiseks ning hoiavad teid keerulistest ühendustest. Lihtsalt puudutage oma NFC seadet muusikakeskusega, et luua kiirelt ühendus ja alustage oma kogumike esitamist. Seade ei toeta NFC-d? Pole probleemi. Lihtsalt ühendage need omavahel tänu Bluetoothile.

Lihtne moodus edastamaks muusikat võimekatest kõlaritest
MHC-V77DW-le on sisseehitatud Google Cast™ - te saate esitada muusikat oma lemmikrakendustest. Lihtsalt vajutage oma arvutis, Android või Apple seadme muusikarakenduses Cast nuppu, valige Sony muusikakeskus ja alustage.

FM raadio teile meeldivate raadiosaadete kuulamiseks
Soovite kuulda oma lemmik DJ-sid? Lihtsalt valige õige kanal ja kuulake seda jaama, mida soovite.

Multi-room ühendus ja SongPal Link
SongPal Linki ja multi-room võimalustega on muusika teiega, kus iganes te oma kodus viibite. Ühendage oma vahel mitmed Sony multi-room seadmed ja kasutage SongPal rakendust, et juhtida muusikat erinevatest seadmetest. Te võite kogu majas lasta kosta samal muusikal või mängida erinevat heli soovitud seadmetest.

Valgustid, mis loovad tõelise peomeeleolu
Muutke õhkkond veelgi elavamaks tänu klubilikele valgustitele. Tuled suunatakse kaugele ulatuvate kiirtena täitmaks kogu tuba. Juhtige neid Fiestable rakendusega või otse juhtpaneelilt ning sünkroniseerige valgusmäng muusikaga. Looge tõeline tantsupõrand oma koju.

USB pesa - ühendage ja esitage
Läbi USB pesa saate ühendada mälupulga, nutitelefoni, tahvelarvuti või sülearvuti ning esitada digitaalseid faile. USB esitus toetab formaate MP3, AAC, WMA, WAV/AIFF, FLAC, ALAC ja DSD.

Muutke viipega oma seadistusi
Muutke vaid viipega oma pidu omapärasemaks. Lõbusad ja intuitiivsed viipevalikud annavad teile võimaluse seadistada ja kohandada heli oma muusikakeskusest. Kasutage DJ efekte, kontrollige valgusteid ja seadistage mikrofoni. Liigutage oma kätt vasakule-paremale, et vahetada lugusid ja üles-alla, et reguleerida helitugevust.

HDMI televiisoriga ühendamiseks
Ühendage MHC-V77DW oma teleriga, et nautida võimeka heliga oma lemmikfilme ja seriaale.

Pritsmekindel juhtpaneeliga
MHC-V77DW pealmine juhtpaneel on pritsme- ja tolmukindel ning seda on lihtne puhastada. Ärge muretsege, kui keegi öö jooksul joogi pillab.

Rattad ja kandekäepide mugavaks transpordiks
Muusikakeskust on lihtne transportida - hoidke ruumitäitev heli endaga.

ID256276
TootjaSONY

Küsimused-vastused

Üldised küsimused ja tingimused

  • Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?
    Kui soovite saada täiendavat infot oma tellimuse kohta, siis tuleks suhelda meie klienditeenindusega vestlusaknas või saata kiri info@reset.ee.
  • Kas kaupa on võimalik tagastada?
    Juhul kui kaup ei sobi või ei meeldi, on Teil võimalus 14 päeva jooksul toode meile tagastada ning kanname tellimuse summa tagasi. Loe lähemalt SIIT.
  • Kui täpne on veebis Teie toodete saadavus?
    Toodete laoseis veebis uuendab end iga tunni aja tagant. Mõndadel juhtudel võib toode suure nõudluse tõttu lõppeda müügilt ka loetud minutite jooksul. Kõige täpsema vastuse saamiseks soovitame suhelda klienditeenindusega.
  • Kas Teiega on võimalik ka otse suhelda?
    Reset.ee klienditeenindus on valmis vastama iga päev 9.00 - 17.00 Teie päringutele ning aitama Teil valida välja sobivaid tooteid. Võta meiega ühendust SIIT.
  • Miks registreeruda püsikliendiks?
    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini.
  • Kuidas lahkuda uudiskirjast?
    Uudiskirja lõpust on võimalik leida link, mille kaudu saab loobuda uudiskirjast. Juhul kui mingil põhjusel lahkumine Teie jaoks ei tööta, saab meie klienditeenindus Teid uudiskirjast eemaldada.

Tellimused, hinnad ja maksmine

  • Kas saadate mulle tellimuse kinnituse?
    Peale tellimuse vormistamist saadetakse Teile automaatselt tellimuse kinnituse info meilile.
  • Kas tehtud tellimust on võimalik muuta või lisada tooteid?
    Tellimused täidetakse väga kiiresti ning seetõttu soovitame teha eraldi tellimuse teistele toodetele.
  • Ma ei leia tellimuse arvet. Kas Teil on võimalik see mulle uuesti saata?
    Loomulikult. Kõige lihtsam viis saada tellimuse arvet on logida sisse oma Reset.ee kontole ning salvestada arve "Minu tellimused" alt. Teine võimalus on suhelda klienditeenindusega.
  • Miks Teie hinnad nii odavad on?
    Reset.ee ei oma suurt poepinda ning hulka klienditeenindajaid, mistõttu on võimalik pakkuda klientidele parimat hinda. Ostame tooteid oma lattu suurtes kogustes, mis võimaldab meil pakkuda ka paremaid allahindlusi.
  • Kuidas ma saan muuta nime, telefoninumbrit või aadressi oma tellimuses?
    Sellisel juhul palume võtta ühendust meie klienditeenindusega ning saame vastavad andmed ära muuta.
  • Kas kannate mulle raha tagasi kui toote hind langeb enne kauba kohale jõudmist?
    Jah. Sellises olukorras võite meiega ühendust võtta ning kanname Teile tellimuse summa vahe tagasi.

Kohaletoimetamine ja tagastused

  • Kui palju maksab transport?
    Meie erinevate transpordiviiside ning hindadega on võimalik tutvuda SIIT.
  • Kas on võimalik kokku leppida täpne kellaaeg kauba saabumiseks?
    Tellimust vormistades on võimalik valida soovitud ajavahemik, mil kuller kaubaga jõuab. Kuller helistab Teile ette 1-2 tundi enne kaubaga saabumist.
  • Kas kuller helistab ette kui on tellimusega saabumas?
    Meie kullerid teavitavad Teid 1-2 tundi ette kui on kaubaga saabumas.
  • Kuidas ma saan muuta nime, telefoninumbrit või aadressi oma tellimuses?
    Sellisel juhul palume võtta ühendust meie klienditeenindusega.
  • Kõik minu tellitud tooted ei jõudnud kohale. Mida teha?
    Palun võtke ühendust meie klienditeenindusega. Meie klienditeenindus kontrollib Teie tellimust ning teeb kindlaks, et puuduvad tooted Teieni jõuaks.
  • Kas on võimalik lattu kaubale järele tulla?
    Kahjuks ei ole võimalik toodetele otse lattu järele tulla, sest saadame kauba välja meie kesklaost Helsingis, partnerladudest või otse tootja laost.
  • Tagastasin Teile toote. Kui kiiresti jõuab tagasikanne minu kontole?
    Teeme Teile tagasikande koheselt kui tagastatud toode on jõudnud meieni ning eksperdid on jõudnud toote üle vaadata. Selleks kulub maksimaalselt 14 päeva.

Garantii ja hooldus

  • Kui kaua kehtib kaupadele garantiiperiood?
    Pretensioonide esitamise aeg eraisikule on 2 aastat alates toote kättesaamisest. Juriidiliste isikute puhul lähtutakse tootjapoolsest garantiiajast.
  • Toode lõpetas töötamise. Mis edasi saab?
    Sellisel juhul tuleks ühendust võtta Teie toote ametliku garantiipartneriga, et toimetada toode remonti. Nimekirja garantiipartnerist leiate siit: https://www.reset.ee/ee/garantii. Suurte kodumasinate hooldus toimub üldiselt kliendi kodus. Väiksemad tooted tuleb toimetada hoolduskeskusesse.
  • Kui kaua võtab garantiiremont aega?
    Garantiiremont võtab keskmiselt aega 2-3 nädalat. Hoolduspartner teavitab Teid, kui toode on saanud garantiiremondis valmis.

Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Täpsemad tingimused leiab siit.

Kohaletoimetamine

Kättetoimetamise aeg kõikidel transpordiviisidel: tellitud tooted toimetatakse Teieni 1-5 tööpäeva jooksul alates tellimuse vormistamisest.

Juhul kui tellitud kaupa ei ole võimalik koheselt ühe saadetisena laost väljastada, saadab Reset.ee tellitud kauba mitme saadetisena ehk järeltellimusena. Järeltellimuse eest ei tasu tellija saatekulu. Vastavalt Teie tellitud kaupade laost välja saatmise ajale võivad pakid saabuda teile ka erinevatel päevadel.

Alates 80€ tellimusest pakume tasuta transporti pakiautomaati. Koju kättetoimetamine kulleriga maksab 4,99€ (v.a raskekaalulised tooted).

Raskekaaluliste kodumasinate transpordil (külmikud, pesumasinad, nõudepesumasinad, kuivatid, pliidid, integreeritavad ahjud ja õhupuhastid) pakume kõikidele tellimustele üle Eesti kojuvedu ukseni TASUTA.

Tuppa toomise hinnaks on kõikidel raskekaalulistel tellimustel 10€, sõltumata korrusest. Pakume tuppa transporti Tallinnas ja Harjumaal, Tartus, Pärnus, Jõhvis ning Kuressaares. Kui soovite transporti tuppa teistes linnades või piirkondades, siis tuleks täpsustada seda võimalust meie klienditeenindusega.

Kõikidele mööbli ja sisustuse tellimustele on transport tasuta.

Peale kella 17:00 aset leidnud makselaekumisega tellimused on käsitletavad kui järgmise päeva tellimused.

  • Tasuta kauba kättesaamine väljastuspunktist

Kaubad saate kätte meie väljastuspunktist aadressil Laki 12 / Värvi 5, Tallinn. Kaupa väljastatakse tööpäeviti 9:00 kuni 17:00. Kaupade saabumisest kontorisse teavitatakse Teid meilitsi või telefoni teel.

Kaubale järele tulles palume kaasa võtta isikut tõendav dokument või väljaprinditud tellimuse koopia. Väljastuspunkti ei toimetata suuremõõdulisi tooteid ning kaupa, mille kaal ületab 30 kg.

  • Kauba kättesaamine pakiautomaadist (2,99€)

Tellimust vormistades valige Itella või Omniva pakiautomaat. Kui kaup on jõudnud ettenähtud pakiautomaati või pakipunkti, saadetakse Teile SMS, milles on kõik vajalik informatsioon kauba kättesaamiseks.

  • Mugav kohaletoimetamine kulleriga (4,99€)

Peale tellimuse vormistamist võtab kuller Teiega ühendust, et leppida kokku täpne aeg millal kaup ära tuua. Vahetult enne kaubaga jõudmist võtab kuller teiega ühendust telefonikõne teel. Juhul kui teate tellimust tehes juba ette, et ei saa mingil kellaajal / kuupäeval kullerit vastu võtta, siis lisage see info tellimuse kommentaari või teavitage meie klienditeenindust. NB! Kuller võtab tarne osas kliendiga ühendust kauba kättesaamise päeval.

Kontrollige üle kauba seisukord väliste vigastuste ja muude mittevastavuste suhtes ning alles seejärel võtke kaup vastu.