Espressomasin CafeRomatica 660, Nivona

Tootekood: 660

Tavahind: 659,95 €

Special Price 509,95 €

Säästad: 150€
Kuumakse alates 14.45 €.

Mattmust on uus trend. Pole vahet, kas tegemist on autode, küünevärvi või prilliraamidega. Trenditeadlikule kohvijoojale pakub NIVONA viimasepeal mudelit just selles moodsas värvis.


Järelmaksukalkulaator
Arvestuslik kuutasu!
  • 14 päeva tagastusõigus
  • 24 kuud garantii

Turvaline ostukoht

• Aroma Balance System kolme Aroma profiiliga
• Sisseehitatud Bluetooth rakenduse kasutamiseks
• Lihtne käsitsi kasutatav Spumatore piimavahustaja
• TFT värviekraan
• MY COFFEE: kuni 1 programmeeritavat kohviretsepti
• Matt must korpus ja kroomitud viimistlus
• Eriti suur veemahuti (2,2 l)
• Väga madal müratase, karastatud terasest kooniline veski
• Eemaldatav tõmbekamber hügieeniliseks puhastuseks
• 3 astet kohvi temperatuuri reguleerimiseks
• 5 astet kohvi tugevuse reguleerimiseks
• Kuum vesi (3-temperatuuritasemega) tee valmistamiseks
• Kohviubade konteiner (u. 250g)
• ECO režiim, 0 W energiasäästu lüliti
• Kergesti puhastatav Spumatore piimavahustaja
• Hügieenilised hooldusprogrammid puhastamiseks, katlakivi eemaldamiseks ja loputuseks ühe nupuvajutusega
• Kuni 14 cm reguleeritava kõrgusega kohvitila
• Reguleeritav jahvatusaste
• Tassisoojendi
• Ekstra kohvipuru sahtel
• Aroomi kaitse kaas
• Aromatica System Pumba rõhk on 15 bari
• Kaasas on CLARIS veefilter, puhastustabletid, piimavoolik ja mõõtelusikas

ID401066
Värvmatt must
Valmistab ühe nupulevajutusegaespresso, must kohv
JuhtmehoidikJah
Lisafunktsioonidaroma-balance süsteem, piimasüsteemi automaatne loputus, eemaldatav keedukamber
Programmidloputusprogramm, katlakivieemaldus programm, piimasüsteemi puhastus, tasside programmeerimine, veekareduse määramine, väljalülitustaimer
Eeljahvatatud kohvi kasutusvõimalusJah
Kohvipaksusahtli maht12 portsjonit
Kohviubade mahuti250 g
Reguleeritava kõrgusega kohvitila90-140mm
Kohvivalmistamise meetodautomaatne
Kaks tassi ühe valmistuskorragaJah
Veemahuti maht (L)2.2
DispleiTFT värviline displei
Võimalus valmistada (kombineerides piimavahustaja ja kohvi kogust)cappuccino, latte macchiato, piimavaht
KomplektisVeefilter, puhastustabletid (2tk), mõõtelusikas, piimavoolik
Kaal (kg)9
EriomadusedBluetooth ühendus
Võimsus1455 W
TootjaNIVONA

Küsimused-vastused

Üldised küsimused ja tingimused

  • Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?
    Kui soovite saada täiendavat infot oma tellimuse kohta, siis tuleks suhelda meie klienditeenindusega vestlusaknas või saata kiri info@reset.ee.
  • Kas kaupa on võimalik tagastada?
    Juhul kui kaup ei sobi või ei meeldi, on Teil võimalus 15 päeva jooksul toode meile tagastada ning kanname tellimuse summa tagasi. Loe lähemalt SIIT.
  • Kui täpne on veebis Teie toodete saadavus?
    Toodete laoseis veebis uuendab end iga tunni aja tagant. Mõndadel juhtudel võib toode suure nõudluse tõttu lõppeda müügilt ka loetud minutite jooksul. Kõige täpsema vastuse saamiseks soovitame suhelda klienditeenindusega.
  • Kas Teiega on võimalik ka otse suhelda?
    Reset.ee klienditeenindus on valmis vastama iga päev 10.00 - 17.00 Teie päringutele ning aitama Teil valida välja sobivaid tooteid. Võta meiega ühendust SIIT.
  • Miks registreeruda püsikliendiks?
    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini.
  • Kuidas lahkuda uudiskirjast?
    Uudiskirja lõpust on võimalik leida link, mille kaudu saab loobuda uudiskirjast. Juhul kui mingil põhjusel lahkumine Teie jaoks ei tööta, saab meie klienditeenindus Teid uudiskirjast eemaldada.

Tellimused, hinnad ja maksmine

  • Kas saadate mulle tellimuse kinnituse?
    Peale tellimuse vormistamist saadetakse Teile automaatselt tellimuse kinnituse info meilile.
  • Kas tehtud tellimust on võimalik muuta või lisada tooteid?
    Tellimused täidetakse väga kiiresti ning seetõttu soovitame teha eraldi tellimuse teistele toodetele.
  • Ma ei leia tellimuse arvet. Kas Teil on võimalik see mulle uuesti saata?
    Loomulikult. Kõige lihtsam viis saada tellimuse arvet on logida sisse oma Reset.ee kontole ning salvestada arve "Minu tellimused" alt. Teine võimalus on suhelda klienditeenindusega.
  • Miks Teie hinnad nii odavad on?
    Reset.ee ei oma suurt poepinda ning hulka klienditeenindajaid, mistõttu on võimalik pakkuda klientidele parimat hinda. Ostame tooteid oma lattu suurtes kogustes, mis võimaldab meil pakkuda ka paremaid allahindlusi.
  • Kuidas ma saan muuta nime, telefoninumbrit või aadressi oma tellimuses?
    Sellisel juhul palume võtta ühendust meie klienditeenindusega ning saame vastavad andmed ära muuta.
  • Kas kannate mulle raha tagasi kui toote hind langeb enne kauba kohale jõudmist?
    Jah. Sellises olukorras võite meiega ühendust võtta ning kanname Teile tellimuse summa vahe tagasi.

Kohaletoimetamine ja tagastused

  • Kui palju maksab transport?
    Meie erinevate transpordiviiside ning hindadega on võimalik tutvuda SIIT.
  • Kas on võimalik kokku leppida täpne kellaaeg kauba saabumiseks?
    Tellimust vormistades on võimalik valida soovitud ajavahemik, mil kuller kaubaga jõuab. Kuller helistab Teile ette 1-2 tundi enne kaubaga saabumist.
  • Kas kuller helistab ette kui on tellimusega saabumas?
    Meie kullerid teavitavad Teid 1-2 tundi ette kui on kaubaga saabumas.
  • Kuidas ma saan muuta nime, telefoninumbrit või aadressi oma tellimuses?
    Sellisel juhul palume võtta ühendust meie klienditeenindusega.
  • Kõik minu tellitud tooted ei jõudnud kohale. Mida teha?
    Palun võtke ühendust meie klienditeenindusega. Meie klienditeenindus kontrollib Teie tellimust ning teeb kindlaks, et puuduvad tooted Teieni jõuaks.
  • Kas on võimalik lattu kaubale järele tulla?
    Kahjuks ei ole võimalik toodetele otse lattu järele tulla, sest saadame kauba välja meie kesklaost Riias, partnerladudest või otse tootja laost.
  • Tagastasin Teile toote. Kui kiiresti jõuab tagasikanne minu kontole?
    Tagastame Teile taganemisavalduse kättesaamisel viivitamatult kõik lepingu alusel saadud tasud ning muu hulgas asja kättetoimetamise kulud, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel.

Pretensioonide esitamise õigus ja hooldus

  • Kui kaua kehtib kaupadele pretensioonide esitamise õigus?
    Pretensioonide esitamise aeg eraisikule on 2 aastat alates toote kättesaamisest. Juriidiliste isikute puhul lähtutakse tootja poolt ette nähtud ajast.
  • Toode lõpetas töötamise. Mis edasi saab?
    Sellisel juhul tuleks ühendust võtta Teie toote ametliku garantiipartneriga, et toimetada toode remonti. Nimekirja garantiipartnerist leiate siit: https://www.reset.ee/ee/garantii. Suurte kodumasinate hooldus toimub üldiselt kliendi kodus. Väiksemad tooted tuleb toimetada hoolduskeskusesse.
  • Kui kaua võtab garantiiremont aega?
    Garantiiremont võtab keskmiselt aega 2-3 nädalat. Hoolduspartner teavitab Teid, kui toode on saanud garantiiremondis valmis.

Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 15-päeva jooksul tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Täpsemad tingimused leiab siit.

Kohaletoimetamine

Tasuta kauba kättesaamine väljastuspunktist

Kaubad saad kätte meie väljastuspunktist aadressil Laki 12 / Värvi 5, Tallinn. Meie kontor asub maja A-korpuses, 3. korrusel.

Loe lähemalt

DPD Pick-Up (1,90€) või pakiautomaadid (2,40€) 

Kui kaup on jõudnud ettenähtud pakiautomaati, saadetakse Teile SMS, milles on kõik vajalik informatsioon kauba kättesaamiseks.

Loe lähemalt

Mugav kohaletoimetamine kulleriga ukseni (4,99€)

Raskekaalulised saadetised - 10€. Tuppa toomise hinnaks Tallinnas kuni 80 kg toodetel 20€, sõltumata korrusest.

Loe lähemalt

Telli Resetist kaubad kiirelt ja soodsalt otse pick-up pointi, pakiautomaati või kulleriga tööle, koju või ükskõik millisele aadressile.

Suuname Sinu tellimuse kiirelt töötlemisse. Kui tellimus on vormistatud ning tasutud, liigub informatsioon tellimusest automaatselt meie logistikaosakonda ja Sinu tellimus suunatakse lattu komplekteerimisele ning lähetamisele.

Meie inimesed on tööpäeval alati arvuti juures olemas ning asuvad koheselt Sinu vormistatud tellimusega tegelema, kui oled tellimuse vormistanud.

Tellimuse kättetoimetamise aeg on toodud välja konkreetse toote juures tootekaardil:

  • 1-3 tp. Kaup on olemas meie kesklaos ning valmis välja saatmiseks.
    Täiendame aktiivselt kesklao sortimenti ning suurendame laovarusid, et pakkuda Sulle veelgi kiiremaid tarneid!
  • 2-5 tp või 3-7 tp. Kaup saadetakse välja meie partnerlaost.
  • 7-21 tp. Kaup on tellimisel.

Peale kella 15:00 aset leidnud makselaekumisega tellimused on käsitletavad kui järgmise päeva tellimused.

Mitut toodet sisaldavatele tellimustele võib tulla ka mitu erinevat saadetist - vastavalt Teie tellitud kaupade laost välja saatmise ajale võivad pakid saabuda teile ka erinevatel päevadel.

Kõikidele mööbli ja mänguasjade tellimustele on transport tasuta.