-21%
Tarne 3-6 tp
Nullkampaania
Pesumasin-kuivati, AEG / pesukogus: 10kg / 6kg

Pesumasin-kuivati, AEG / pesukogus: 10kg / 6kg

Tootekood: L9WBC61B

Tavahind: 1 199,95 €

Special Price 948,95 €

Säästad: 251€
Kuumakse alates 26.89 €.

3 kg pesu puhtaks ja kuivaks 3 tunniga? Meie pesumasin-kuivatiga on see võimalik.

NonStop 3 h/3 kg programm peseb ja kuivatab kolme tunniga kuni 3 kg pesu. See tähendab puhtaid ja kandmiseks valmis riideid vaid ühe katkematu programmi abil. Mugavaim viis riiete hoolduseks – kompromisse tegemata

Järelmaksukalkulaator
Arvestuslik kuutasu!
  • 14 päeva tagastusõigus
  • 24 kuud garantii
Kindlusta enda seade:
Pikenda kindlustunnet - Vali endale sobiv seadmekindlustus!
Rohkem infot tingimuste kohta leiad siit!

Turvaline ostukoht

Pesumasin-kuivati L9WBC61B

SEE ON KOGU TEIE GARDEROOBI KAITSEINGEL.

Peske ja kuivatage kogu oma pesu ühekorraga. Uudne ÖKOKombi koos SensiDry-tehnoloogiaga kohandab süsteemi vastavalt pesu tüübile, olgu tegu õrnade villaste või vastupidavate välisriietega. Soojuspumba-tehnoloogia reguleerib temperatuuri ja trumli pöördeid, tagades alati ühtlase pesu ja kuivatuse. Alati.

 
Video galerii

Videos näidatud tehnilised omadused võivad sel mudelil olla vaid osaliselt.

Toote eelised
SEE ON KOGU TEIE GARDEROOBI KAITSEINGEL.

Peske ja kuivatage kogu oma pesu ühekorraga. Uudne ÖKOKombi koos SensiDry-tehnoloogiaga kohandab süsteemi vastavalt pesu tüübile, olgu tegu õrnade villaste või vastupidavate välisriietega. Soojuspumba-tehnoloogia reguleerib temperatuuri ja trumli pöördeid, tagades alati ühtlase pesu ja kuivatuse. Alati.

MADALAD TEMPERATUURID TAGAVAD PAREMA TÕHUSUSE JA ÖKONOOMSUSE

Meie pesumasin-kuivati on esimene omalaadne maailmas, sest selle juurde kuulub SensiDry Technology® koos unikaalse soojuspumbaga. ÖKOKombi väljatöötamisel uuriti põhjalikult erinevaid riidematerjale, tagamaks pesuprogrammide maksimaalne tõhusus ja ökonoomsus. Võrreldes teiste pesumasinatega on selle seadme pesutsüklid kuni 40% energia- ja veesäästlikumad.

 
KOHANDATUD TSÜKLID TAGAVAD TÕELISE MUGAVUSE

ProSense Technology® kohandab pesu- ja kuivatusaegu automaatselt vastavalt pesukogusele. Otstarbekad ja ökonoomsed pesutsüklid – säästes aega, energiat ja vett – olenemata sellest, kas tegu on suure või väikese pesuga.

KAKSIKTEHNOLOOGIA VÕIMALDAB TÄPPISHOOLDUST

Meie DualSense-tehnoloogia valib vastavalt pestavate riiete materjalile sobiva temperatuuri ja trumlipöörded ning kohandab programmi pikkust. Madalam kiirus ja kontrollitud pöörded tähendavad seda, et kogu pesu alates õueriietest kuni õrnade esemeteni saab puhtaks ja kuivaks ühekorraga.

 
KUIV JA PUHAS PESU VAID KOLME TUNNIGA

NonStop 3 h/3 kg programm peseb ja kuivatab kolme tunniga kuni 3 kg pesu. See tähendab puhtaid ja kandmiseks valmis riideid vaid ühe katkematu programmi abil. Mugavaim viis riiete hoolduseks – kompromisse tegemata.

 
Funktsioonid
  • Eraldiseisev pesumasin-kuivati
  • Suurim pesukogus: 10 kg
  • Maksimaalne tsentrifuugimiskiirus: 1600 p/min
  • Kuivatuskogus: 6 kg
  • Viitstardi võimalus
  • Villaprogramm, mis võimaldab villa märgistusega esemeid pesta masinaga
  • Programmid: +
  • Lisaloputus
  • Trumli tasakaalukontroll
  • Jalad: 4 reguleeritavat
  • Üleujutuskaitse
  • image
 
Spetsifikatsioonid
TootekujundusTootekujundus
Värvusvalge
MõõtmedMõõtmed
Mõõtmed KxLxS, mm870x600x630
Toitejuhtme pikkus, m1.8
MahutavusMahutavus
Suurim pesukogus, kg10
Suurim pesukogus kuivatamisel, kg6
TooteomadusedTooteomadused
EnergiaklassA
Müratase pesemisel, dBA (IEC7043)51
Müratase kuivatamisel, dBA (IEC7043)66
EnergiatarbivusEnergiatarbivus
Aastane energiakulu, kWh180
Võimsustarve, W2200
Pinge, V230
Kaitse, A10
MuuMuu
Lisadlapselukk|lisaloputus|ebemepuhastus|põhjakate|vedela loputusaine klapp|mutrivõti
Netokaal, kg98.5

ID485821
Sügavus (cm)63
Kõrgus (cm)87
Maksimaalne pesukogus (kg)10
Maksimaalne kuivatamise kogus (kg)6
Aastane energiakulu (kWh)180
EnergiaklassA
Tsentrifuugimiskiirus (p/m)1600
PesutulemusklassA
Laius (cm)60
TootjaAEG

Küsimused-vastused

Üldised küsimused ja tingimused

  • Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?
    Kui soovite saada täiendavat infot oma tellimuse kohta, siis tuleks suhelda meie klienditeenindusega vestlusaknas või saata kiri info@reset.ee.
  • Kas kaupa on võimalik tagastada?
    Juhul kui kaup ei sobi või ei meeldi, on Teil võimalus 14 päeva jooksul toode meile tagastada ning kanname tellimuse summa tagasi. Loe lähemalt SIIT.
  • Kui täpne on veebis Teie toodete saadavus?
    Toodete laoseis veebis uuendab end iga tunni aja tagant. Mõndadel juhtudel võib toode suure nõudluse tõttu lõppeda müügilt ka loetud minutite jooksul. Kõige täpsema vastuse saamiseks soovitame suhelda klienditeenindusega.
  • Kas Teiega on võimalik ka otse suhelda?
    Reset.ee klienditeenindus on valmis vastama iga päev 10.00 - 17.00 Teie päringutele ning aitama Teil valida välja sobivaid tooteid. Võta meiega ühendust SIIT.
  • Miks registreeruda püsikliendiks?
    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini.
  • Kuidas lahkuda uudiskirjast?
    Uudiskirja lõpust on võimalik leida link, mille kaudu saab loobuda uudiskirjast. Juhul kui mingil põhjusel lahkumine Teie jaoks ei tööta, saab meie klienditeenindus Teid uudiskirjast eemaldada.

Tellimused, hinnad ja maksmine

  • Kas saadate mulle tellimuse kinnituse?
    Peale tellimuse vormistamist saadetakse Teile automaatselt tellimuse kinnituse info meilile.
  • Kas tehtud tellimust on võimalik muuta või lisada tooteid?
    Tellimused täidetakse väga kiiresti ning seetõttu soovitame teha eraldi tellimuse teistele toodetele.
  • Ma ei leia tellimuse arvet. Kas Teil on võimalik see mulle uuesti saata?
    Loomulikult. Kõige lihtsam viis saada tellimuse arvet on logida sisse oma Reset.ee kontole ning salvestada arve "Minu tellimused" alt. Teine võimalus on suhelda klienditeenindusega.
  • Miks Teie hinnad nii odavad on?
    Reset.ee ei oma suurt poepinda ning hulka klienditeenindajaid, mistõttu on võimalik pakkuda klientidele parimat hinda.
  • Kuidas ma saan muuta nime, telefoninumbrit või aadressi oma tellimuses?
    Sellisel juhul palume võtta ühendust meie klienditeenindusega ning saame vastavad andmed ära muuta.
  • Kas kannate mulle raha tagasi kui toote hind langeb enne kauba kohale jõudmist?
    Jah. Sellises olukorras võite meiega ühendust võtta ning kanname Teile tellimuse summa vahe tagasi.

Kohaletoimetamine ja tagastused

  • Kui palju maksab transport?
    Meie erinevate transpordiviiside ning hindadega on võimalik tutvuda SIIT.
  • Kas on võimalik kokku leppida täpne kellaaeg kauba saabumiseks?
    Tellimust vormistades on võimalik valida soovitud ajavahemik, mil kuller kaubaga jõuab.
  • Kas kuller helistab ette kui on tellimusega saabumas?
    Meie kullerid teavitavad Teid 1-2 tundi ette kui on kaubaga saabumas.
  • Kuidas ma saan muuta nime, telefoninumbrit või aadressi oma tellimuses?
    Sellisel juhul palume võtta ühendust meie klienditeenindusega.
  • Kõik minu tellitud tooted ei jõudnud kohale. Mida teha?
    Palun võtke ühendust meie klienditeenindusega. Meie klienditeenindus kontrollib Teie tellimust ning teeb kindlaks, et puuduvad tooted Teieni jõuaks.
  • Tagastasin Teile toote. Kui kiiresti jõuab tagasikanne minu kontole?
    Tagastame Teile taganemisavalduse kättesaamisel viivitamatult kõik lepingu alusel saadud tasud ning muu hulgas asja kättetoimetamise kulud, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel.

Pretensioonide esitamise õigus ja hooldus

  • Kui kaua kehtib kaupadele pretensioonide esitamise õigus?
    Pretensioonide esitamise aeg eraisikule on 2 aastat alates toote kättesaamisest. Juriidiliste isikute puhul lähtutakse tootja poolt ette nähtud ajast.
  • Toode lõpetas töötamise. Mis edasi saab?
    Sellisel juhul tuleks ühendust võtta Teie toote ametliku garantiipartneriga, et toimetada toode remonti. Nimekirja garantiipartnerist leiate siit: https://www.reset.ee/ee/garantii. Suurte kodumasinate hooldus toimub üldiselt kliendi kodus. Väiksemad tooted tuleb toimetada hoolduskeskusesse.
  • Kui kaua võtab garantiiremont aega?
    Garantiiremont võtab keskmiselt aega 2-3 nädalat. Hoolduspartner teavitab Teid, kui toode on saanud garantiiremondis valmis.

Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Täpsemad tingimused leiab siit.

Kohaletoimetamine

Tasuta kauba kättesaamine väljastuspunktist

Kaubad saad kätte meie väljastuspunktist aadressil Laki 12 / Värvi 5, Tallinn. Meie kontor asub maja A-korpuses, 3. korrusel.

Loe lähemalt

Itella pakiautomaat ja DPD Pick-Up (1,80€) või Omniva pakiautomaati (2,40€) 

Kui kaup on jõudnud ettenähtud pakiautomaati, saadetakse Teile SMS, milles on kõik vajalik informatsioon kauba kättesaamiseks.

Loe lähemalt

Mugav kohaletoimetamine kulleriga ukseni (4,99€)

Raskekaalulised saadetised - 0€. Tuppa toomise hinnaks Tallinnas kuni 80 kg toodetel 15€, sõltumata korrusest.

Loe lähemalt

Telli Resetist kaubad kiirelt ja soodsalt otse pick-up pointi, pakiautomaati või kulleriga tööle, koju või ükskõik millisele aadressile.

Kui tellimus on vormistatud, informeerime Sind meili teel Sinu tellimuse järgnevast liikumisest seni kuni oled kauba kätte saanud.

Pakume suurte kodumasinate tellimustele Tallinnas ja lähiümbruses paigaldust ja vana toote äravedu. Loe lähemalt SIIT.

Toote ja tellimuse kättetoimetamise aeg on kirjas vastava toote juures ning kehtib kõikide transpordiviiside puhul.

Juhul, kui tootele on lisatud märge "Küsi tarneaega", siis tuleks täpsustada klienditeenindusega tarneaja pikkus.

Samas tellimuses olevad erinevate tarneaegadega tooted saavad tellimuse kinnitamisel lõpliku tarneaja just kõige pikema ooteajaga toote järgi. 

Mitut toodet sisaldavatele tellimustele võib tulla ka mitu erinevat saadetist - vastavalt Teie tellitud kaupade laost välja saatmise ajale võivad pakid saabuda teile ka erinevatel päevadel.