-16%
Tarne 2-5 tp
Kampaania
Pesumasin-kuivati Bosch (10 kg / 6 kg)

Pesumasin-kuivati Bosch (10 kg / 6 kg)

Tootekood: WDU285S1SN

Tavahind: 899,95 €

Special Price 753,50 €

Säästad: 146.45€
Kuumakse alates 21.35 €.

• Pesu ja kuivatus kuni 6 kg või pesu kuni 10 kg
• AutoDry: kuivatab pesu õrnalt soovitud kuivatusastmeni
• Õrn ja tõhus pesu tänu vett ühtlaselt jaotavale unikaalse disainiga trumlile
• EcoSilence Drive™: eriti energiasäästlik ja vaikne mootor, 10-aastase garantiiga
• Eriti mugav kasutus: DirectSelect ekraan ja valgustatud pöördnupp programmi valimiseks

Järelmaksukalkulaator
Arvestuslik kuutasu!
  • 14 päeva tagastusõigus
  • 24 kuud garantii


Turvaline ostukoht

ActiveWater Plus
Kaks andurit ja spetsiaalne pesutrummel – need on Boschi pesumasinate väikese veekulu saladused. Vooluandur ja veetaseme andur kohandavad veekoguse täpselt riidesordile ja pesukogusele vastavaks. Seda nimetame me sujuvaks koguseautomaatikaks. VarioSoft ja kohandatav pesutrummel võimaldavad pesul optimaalse vee sissevõtu juures kiiresti ja ühtlaselt märguda. Iga veetilk kasutatakse efektiivselt.

Viitstardi seadmine kuni 24 tundi
Kogege vabadust programmi 24-tunnise viitstardi võimalusega. Saate edasi lükata aja, mil pesumasin programmi alustab. Saate ise otsustada, millal pesu lõppeb.

VarioPerfectTM
VarioPerfectTM pakub suurepärast pesutulemust kõigi riideesemete ja pesukoguste juures. Süsteem VarioPerfectTM võimaldab seada enamikku programme pesema kiiresti või energiasäästlikult funktsioonidega SpeedPerfect või EcoPerfect – mis teevad programmi kas eriti kiireks või eriti energiasäästlikuks. Saate säästa kuni 65% aega või kuni 50% energiat.

AntiVibration-designTM
Seadme külgede uus disain ei ole mitte ainult mugav. Struktuur hoiab stabiilsust ja tekitab vähem vibratsiooni. Peale selle on kõigil meie pesumasinate ja trummelkuivatitel optimaalne mürasummutus –isegi tsentrifuugimine toimub väga vaikselt.

EcoSilence-süsteem
Nutikad tehnoloogiad, nt EcoSilence Drive™, vähendavad müra, et pesu saaks pesta ka siis, kui laps magab. Võite olla kindlad parima tulemuse saavutamises: optimaalne puhkus ning täiuslik pesemisjõudlus neile, kes hindavad oma rahu.

ID558390
Laius (cm)62
Müra kuivatamisel (dB)(pesemisel) 47 / (kuivatamisel) 71 dB
Tsentrifuugimiskiirus (p/m)1600
Kõrgus (cm)85
Maksimaalne pesukogus (kg)10
Pesuprogrammide arv6 kg esemete automaatne pesu- ja kuivatusprogramm, trikimise lihtsustamine, hõlpsa hoolduse programm, valge ja värvilise pesu programm, villa käsipesuprogramm, õrna pesu programm, sulejope, värskendamine, loputus/tsentrifuug/väljapumpamine
TootjaBosch
EnergiaklassA
Sügavus (cm)60
Maksimaalne kuivatamise kogus (kg)6

Küsimused-vastused

Üldised küsimused ja tingimused

  • Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?
    Kui soovite saada täiendavat infot oma tellimuse kohta, siis tuleks suhelda meie klienditeenindusega ning saata kiri info@reset.ee või võtta ühendust telefoni teel.
  • Kas kaupa on võimalik tagastada?
    Juhul kui kaup ei sobi või ei meeldi, on Teil võimalus 14 päeva jooksul toode meile tagastada ning kanname tellimuse summa tagasi. Loe lähemalt SIIT.
  • Kui täpne on veebis Teie toodete saadavus?
    Toodete laoseis veebis uuendab end iga kaheksa tunni aja tagant. Mõndadel juhtudel võib toode suure nõudluse tõttu lõppeda müügilt ka loetud minutite jooksul. Kõige täpsema vastuse saamiseks soovitame suhelda klienditeenindusega.
  • Kas Teiega on võimalik ka otse suhelda?
    Reset.ee klienditeenindus on valmis vastama iga päev 10.00 - 17.00 Teie päringutele ning aitama Teil valida välja sobivaid tooteid. Võta meiega ühendust SIIT.
  • Miks registreeruda püsikliendiks?
    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini.
  • Kuidas lahkuda uudiskirjast?
    Uudiskirja lõpust on võimalik leida link, mille kaudu saab loobuda uudiskirjast. Juhul kui mingil põhjusel lahkumine Teie jaoks ei tööta, saab meie klienditeenindus Teid uudiskirjast eemaldada.

Tellimused, hinnad ja maksmine

  • Kas saadate mulle tellimuse kinnituse?
    Peale tellimuse vormistamist saadetakse Teile automaatselt tellimuse kinnituse info meilile.
  • Kas tehtud tellimust on võimalik muuta või lisada tooteid?
    Tellimused täidetakse väga kiiresti ning seetõttu soovitame teha eraldi tellimuse teistele toodetele.
  • Ma ei leia tellimuse arvet. Kas Teil on võimalik see mulle uuesti saata?
    Loomulikult. Kõige lihtsam viis saada tellimuse arvet on logida sisse oma Reset.ee kontole ning salvestada arve "Minu tellimused" alt. Teine võimalus on suhelda klienditeenindusega.
  • Miks Teie hinnad nii odavad on?
    Reset.ee ei oma suurt poepinda ning hulka klienditeenindajaid, mistõttu on võimalik pakkuda klientidele parimat hinda.
  • Kuidas ma saan muuta nime, telefoninumbrit või aadressi oma tellimuses?
    Sellisel juhul palume võtta ühendust meie klienditeenindusega ning saame vastavad andmed ära muuta.
  • Kas kannate mulle raha tagasi kui toote hind langeb enne kauba kohale jõudmist?
    Jah. Sellises olukorras võite meiega ühendust võtta ning kanname Teile tellimuse summa vahe tagasi.

Kohaletoimetamine ja tagastused

  • Kui palju maksab transport?
    Meie erinevate transpordiviiside ning hindadega on võimalik tutvuda SIIT.
  • Kas on võimalik kokku leppida täpne kellaaeg kauba saabumiseks?
    Tellimust vormistades on võimalik valida soovitud ajavahemik, mil kuller kaubaga jõuab.
  • Kas kuller helistab ette kui on tellimusega saabumas?
    Meie kullerid teavitavad Teid 1-2 tundi ette kui on kaubaga saabumas.
  • Kuidas ma saan muuta nime, telefoninumbrit või aadressi oma tellimuses?
    Sellisel juhul palume võtta ühendust meie klienditeenindusega.
  • Kõik minu tellitud tooted ei jõudnud kohale. Mida teha?
    Palun võtke ühendust meie klienditeenindusega. Meie klienditeenindus kontrollib Teie tellimust ning teeb kindlaks, et puuduvad tooted Teieni jõuaks.
  • Tagastasin Teile toote. Kui kiiresti jõuab tagasikanne minu kontole?
    Tagastame Teile taganemisavalduse kättesaamisel viivitamatult kõik lepingu alusel saadud tasud ning muu hulgas asja kättetoimetamise kulud, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel.

Pretensioonide esitamise õigus ja hooldus

  • Kui kaua kehtib kaupadele pretensioonide esitamise õigus?
    Pretensioonide esitamise aeg eraisikule on 2 aastat alates toote kättesaamisest. Juriidiliste isikute puhul lähtutakse tootja poolt ette nähtud ajast.
  • Toode lõpetas töötamise. Mis edasi saab?
    Sellisel juhul tuleks ühendust võtta Teie toote ametliku garantiipartneriga, et toimetada toode remonti. Nimekirja garantiipartnerist leiate siit: https://www.reset.ee/ee/garantii. Suurte kodumasinate hooldus toimub üldiselt kliendi kodus. Väiksemad tooted tuleb toimetada hoolduskeskusesse.
  • Kui kaua võtab garantiiremont aega?
    Garantiiremont võtab keskmiselt aega 2-3 nädalat. Hoolduspartner teavitab Teid, kui toode on saanud garantiiremondis valmis.

Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Täpsemad tingimused leiab siit.

Kohaletoimetamine

Tasuta kauba kättesaamine väljastuspunktist

Kaubad saad kätte meie väljastuspunktist aadressil Laki 12 / Värvi 5, Tallinn. Meie kontor asub maja A-korpuses, 3. korrusel.

Loe lähemalt

DPD Pick-Up (1.80€), Itella pakiautomaat (1.90€) või Omniva pakiautomaati (2.40€) 

Kui kaup on jõudnud ettenähtud pakiautomaati, saadetakse Teile SMS, milles on kõik vajalik informatsioon kauba kättesaamiseks.

Loe lähemalt

Mugav kohaletoimetamine kulleriga ukseni (4.99€)

Mööblitellimustele kojuvedu ukseni tasuta. Suurte kodumasinate kojuvedu ukseni tasuta ja tuppa toomise hinnaks Tallinnas 14.90€, sõltumata korrusest.

Loe lähemalt

Telli kaubad kiirelt ja soodsalt otse pick-up punkti, pakiautomaati või kulleriga tööle, koju või ükskõik millisele aadressile.

Täpsem toote ja tellimuse kättetoimetamise aeg on kirjas vastava toote juures ning kehtib kõikide transpordiviiside puhul:

  • 1-4 tööpäeva. Toode on olemas meie laos või partnerlaos ja saadetakse Teile välja.
  • 3-7 tööpäeva või 5-8 tööpäeva. Toode tellitakse meie lattu ning saadetakse Teile välja kohe, kui toode on jõudnud lattu.
  • Küsi tarneaega või tarneaeg puudub. Eraldi tellimisel tooted. Sellisel juhul tuleks täpsustada klienditeenindusega tarneaja pikkus.
  • Paigaldus ja vana toote äravedu. Lisaks pakume suurte kodumasinate tellimustele Tallinnas ja lähiümbruses paigaldust ja vana toote äravedu. Loe lähemalt SIIT.

Kui tellimus on vormistatud, informeerime Sind tellimuse liikumisest meili teel kuni Sinu tellimus on kullerfirmale üle antud.

Samas tellimuses olevad erinevate tarneaegadega tooted saavad tellimuse kinnitamisel lõpliku tarneaja just kõige pikema ooteajaga toote järgi. 

Mitut toodet sisaldavatele tellimustele võib tulla ka mitu erinevat saadetist - vastavalt Teie tellitud kaupade laost välja saatmise ajale võivad pakid saabuda teile ka erinevatel päevadel.