-26%
Küsi tarneaega
Nullkampaania
Pesumasin-kuivati LG / 1200 p / min

Pesumasin-kuivati LG / 1200 p / min

Tootekood: F2J7HG2W

Tavahind: 599,95 €

Special Price 445,00 €

Säästad: 154.95€
Kuumakse alates 12.98 €.

• WiFi toega pesumasin, mida on võimalik eemalt juhtida ja kontrollida, alla laadida lisaprogramme, saada nutikaid teavitusi ning veateateid
• 6 Motion DD tehnoloogia
• Veateate alarm/indikaator
• Smart Diagnosis funktsioon

Järelmaksukalkulaator
Arvestuslik kuutasu!
  • 14 päeva tagastusõigus
  • 24 kuud garantii

Turvaline ostukoht

Integreeritud kuivatiga pesumasin
LG pesumasin-kuivati on veel üks meie juhtiv kodumasinatehnoloogia. Säästa kodus ruumi ja jäta rohkem perekonnale. LG pesumasin-kuivati tähendab, et Sa ei vaja enam eraldi kuivatit aga riided on alati nii puhtad kui ka kuivad.

Peata ja lisa esemeid
Kui unustad midagi pesema panna, vajuta „Paus“ nupule ja lisa kas üksikuid sokke või kasvõi mõni jakk. Sõltumata sellest, kas valisid Cotton, Mix, Easy Care, Speed14 või mõne muu režiimi, saad ukse avada* viivitamatult (ligikaudu 3 sekundit)** pesu ajal.

NFC tagab nutika mugavuse
Tag On võimaldab kasutajatel nutitelefoniga alla laadida uusi pesuprogramme. Toksa programmi masinasse installimiseks lihtsalt NFC Tag On sümbolile. Cycle Download salvestab kuni 20 tsüklit. Smart Diagnosis tõrkeotsing leiab kiirelt suurema osa väiksematest probleemidest ja seda enne, kui need suuremaks muutuvad.

Vähem vibratsiooni, vähem müra, tänu Inverter Direct Drive mootorile
Meie pesumasinate Direct Drive mootor on erakordselt usaldusväärne ja tõeliselt vaikne. Teame, et see on üks turu parimaid pesumasinamootoreid ja seetõttu anname kõigile mootoritele ja osadele standardina 10-aastase garantii. See pole sugugui tavapärane!

6 Motion DD tagab OPTIMAALSE PESUTULEMUSE 
Vali pesuprogramm ja 6 Motion Direct Drive tehnoloogia liigutab trumlit mitmes suunas, hoolitsedes kangaste eest ja pestes pesu eriti puhtaks. 6 Motion võimaldab pesuvahendil kiiresti lahustuda ja riietesse imenduda. See vähendab tsükli aega ja energiakulu. 

Võidelge allergeenidega auru jõul
Allergy Care tsükkel kasutab vett ja soojust eriti desinfitseeriva auru tekitamiseks, mis steriliseerib rõivad, kuid käitleb neid siiski õrnalt. See eemaldab 99,9% allegeenidest, nagu tolmulestad, mis võivad põhjustada allergiaid või hingamisteede probleeme. Parandage oma elukvaliteeti, hoides tervislikku, allergeenivaba keskkonda.

• TRUMMELDUS 
6 Motion: põhiline pesemisliigutus, mille puhul liigutatakse pesu ringiratast trumli põhjast trumli ülaossa. See rahuldab teie põhilised pesemisvajadused. 
• ASTUMINE 
Tavaline: riided jäävad pärast keerlemist trumli külge. 
6 Motion: riided tõstetakse trumli ülaossaja kukutatakse seejärel alla, vabastades need ja vähendades kortsumist. 
• KÜÜRIMINE 
Tavaline: pesuvahend jääb trumli põhja. 
6 Motion: tugev küljelt küljele küürimisliigutus lahustab pesuvahendi tõhusalt ja kiiresti ning aitab plekke eemaldada. 
• HEITMINE 
Tavaline: ei pese õrnpesu vajavaid kangaid õrnalt. 
6 Motion: riided pestakse õrnalt, et säilitada õrnade kangaste kvaliteet. 
• FILTREERIMINE 
Tavaline: pesuvahend on suurte trumlite ja pesukoguste puhul ebaühtlaselt küllastunud. 
6 Motion: pesu laotatakse trumli küljele ja pesuvahend pihustatakse ühtlaselt pesule. 
• PÖÖRLEMINE 
Tavaline: märgade riiete trummeldus tekitab müra. 
6 Motion: pesu pestakse veetasemest allpool veeretava liigutusega, mis muudab pesemise vaevu kuuldavaks.

ID464950
Sügavus (cm)45
Kõrgus (cm)85
Maksimaalne pesukogus (kg)7
SüsteemidInverter Direct Drive mootor
Maksimaalne kuivatamise kogus (kg)4
Aastane energiakulu (kWh)204
EnergiaklassB
Tsentrifuugimise tulemusA
Tsentrifuugimiskiirus (p/m)1200
PesutulemusklassA
Laius (cm)60
TootjaLG

Küsimused-vastused

Üldised küsimused ja tingimused

  • Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?
    Kui soovite saada täiendavat infot oma tellimuse kohta, siis tuleks suhelda meie klienditeenindusega vestlusaknas või saata kiri info@reset.ee.
  • Kas kaupa on võimalik tagastada?
    Juhul kui kaup ei sobi või ei meeldi, on Teil võimalus 15 päeva jooksul toode meile tagastada ning kanname tellimuse summa tagasi. Loe lähemalt SIIT.
  • Kui täpne on veebis Teie toodete saadavus?
    Toodete laoseis veebis uuendab end iga tunni aja tagant. Mõndadel juhtudel võib toode suure nõudluse tõttu lõppeda müügilt ka loetud minutite jooksul. Kõige täpsema vastuse saamiseks soovitame suhelda klienditeenindusega.
  • Kas Teiega on võimalik ka otse suhelda?
    Reset.ee klienditeenindus on valmis vastama iga päev 10.00 - 16.00 Teie päringutele ning aitama Teil valida välja sobivaid tooteid. Võta meiega ühendust SIIT.
  • Miks registreeruda püsikliendiks?
    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini.
  • Kuidas lahkuda uudiskirjast?
    Uudiskirja lõpust on võimalik leida link, mille kaudu saab loobuda uudiskirjast. Juhul kui mingil põhjusel lahkumine Teie jaoks ei tööta, saab meie klienditeenindus Teid uudiskirjast eemaldada.

Tellimused, hinnad ja maksmine

  • Kas saadate mulle tellimuse kinnituse?
    Peale tellimuse vormistamist saadetakse Teile automaatselt tellimuse kinnituse info meilile.
  • Kas tehtud tellimust on võimalik muuta või lisada tooteid?
    Tellimused täidetakse väga kiiresti ning seetõttu soovitame teha eraldi tellimuse teistele toodetele.
  • Ma ei leia tellimuse arvet. Kas Teil on võimalik see mulle uuesti saata?
    Loomulikult. Kõige lihtsam viis saada tellimuse arvet on logida sisse oma Reset.ee kontole ning salvestada arve "Minu tellimused" alt. Teine võimalus on suhelda klienditeenindusega.
  • Miks Teie hinnad nii odavad on?
    Reset.ee ei oma suurt poepinda ning hulka klienditeenindajaid, mistõttu on võimalik pakkuda klientidele parimat hinda.
  • Kuidas ma saan muuta nime, telefoninumbrit või aadressi oma tellimuses?
    Sellisel juhul palume võtta ühendust meie klienditeenindusega ning saame vastavad andmed ära muuta.
  • Kas kannate mulle raha tagasi kui toote hind langeb enne kauba kohale jõudmist?
    Jah. Sellises olukorras võite meiega ühendust võtta ning kanname Teile tellimuse summa vahe tagasi.

Kohaletoimetamine ja tagastused

  • Kui palju maksab transport?
    Meie erinevate transpordiviiside ning hindadega on võimalik tutvuda SIIT.
  • Kas on võimalik kokku leppida täpne kellaaeg kauba saabumiseks?
    Tellimust vormistades on võimalik valida soovitud ajavahemik, mil kuller kaubaga jõuab.
  • Kas kuller helistab ette kui on tellimusega saabumas?
    Meie kullerid teavitavad Teid 1-2 tundi ette kui on kaubaga saabumas.
  • Kuidas ma saan muuta nime, telefoninumbrit või aadressi oma tellimuses?
    Sellisel juhul palume võtta ühendust meie klienditeenindusega.
  • Kõik minu tellitud tooted ei jõudnud kohale. Mida teha?
    Palun võtke ühendust meie klienditeenindusega. Meie klienditeenindus kontrollib Teie tellimust ning teeb kindlaks, et puuduvad tooted Teieni jõuaks.
  • Tagastasin Teile toote. Kui kiiresti jõuab tagasikanne minu kontole?
    Tagastame Teile taganemisavalduse kättesaamisel viivitamatult kõik lepingu alusel saadud tasud ning muu hulgas asja kättetoimetamise kulud, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel.

Pretensioonide esitamise õigus ja hooldus

  • Kui kaua kehtib kaupadele pretensioonide esitamise õigus?
    Pretensioonide esitamise aeg eraisikule on 2 aastat alates toote kättesaamisest. Juriidiliste isikute puhul lähtutakse tootja poolt ette nähtud ajast.
  • Toode lõpetas töötamise. Mis edasi saab?
    Sellisel juhul tuleks ühendust võtta Teie toote ametliku garantiipartneriga, et toimetada toode remonti. Nimekirja garantiipartnerist leiate siit: https://www.reset.ee/ee/garantii. Suurte kodumasinate hooldus toimub üldiselt kliendi kodus. Väiksemad tooted tuleb toimetada hoolduskeskusesse.
  • Kui kaua võtab garantiiremont aega?
    Garantiiremont võtab keskmiselt aega 2-3 nädalat. Hoolduspartner teavitab Teid, kui toode on saanud garantiiremondis valmis.

Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 15-päeva jooksul tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Täpsemad tingimused leiab siit.

Kohaletoimetamine

Tasuta kauba kättesaamine väljastuspunktist

Kaubad saad kätte meie väljastuspunktist aadressil Laki 12 / Värvi 5, Tallinn. Meie kontor asub maja A-korpuses, 3. korrusel.

Loe lähemalt

DPD Pick-Up (1,90€) või pakiautomaadid (2,40€) 

Kui kaup on jõudnud ettenähtud pakiautomaati, saadetakse Teile SMS, milles on kõik vajalik informatsioon kauba kättesaamiseks.

Loe lähemalt

Mugav kohaletoimetamine kulleriga ukseni (4,99€)

Raskekaalulised saadetised - 0€. Tuppa toomise hinnaks Tallinnas kuni 80 kg toodetel 20€, sõltumata korrusest.

Loe lähemalt

Telli Resetist kaubad kiirelt ja soodsalt otse pick-up pointi, pakiautomaati või kulleriga tööle, koju või ükskõik millisele aadressile.

Tellimuse kättetoimetamise aeg on toodud välja konkreetse toote juures tootekaardil.

• Tarne 1-3 tp või 2-5 tp. Saadame kauba välja meie laost.
 Tarne 3-7 tp. Saadame kauba välja partnerlaost.
• Küsi tarneaega. Täpsusta meie klienditeenindusega täpne tarneaeg.

Kõikidele suure kodumasina ja mööbli tellimustele on transport tasuta. 

Suuname Sinu tellimuse kiirelt töötlemisse. Kui tellimus on vormistatud ning tasutud, liigub informatsioon tellimusest automaatselt meie logistikaosakonda ja Sinu tellimus suunatakse lattu komplekteerimisele ning lähetamisele.

Meie inimesed on tööpäeval alati arvuti juures olemas ning asuvad koheselt Sinu vormistatud tellimusega tegelema, kui oled tellimuse vormistanud.

Mitut toodet sisaldavatele tellimustele võib tulla ka mitu erinevat saadetist - vastavalt Teie tellitud kaupade laost välja saatmise ajale võivad pakid saabuda teile ka erinevatel päevadel.

Juhul, kui Sinu tellimus peaks hilinema, siis oleme nõus pakkuma iga hilinenud päeva eest 1 kuu tasuta lisagarantiid - Tellimuse hilinemise kaitse