-25%
Tarne 1-4 tp
Nullkampaania
Robottolmuimeja Samsung FullView Sensor™ 2.0 tehnoloogiaga

Robottolmuimeja Samsung FullView Sensor™ 2.0 tehnoloogiaga

Tootekood: VR20M707BWD/SB

Tavahind: 599,95 €

Special Price 449,95 €

Säästad: 150€
Kuumakse alates 13.12 €.

Puhastab tõhusalt raskesti ligipääsetavad kohad

Õhema korpusega, kuid imemisvõimsuses järeleandmisi tegemata. 40 korda suurem imemisvõimsus*, et imeda tolmu ja mustust vaibalt ja madala mööbli alt.


 

Järelmaksukalkulaator
Arvestuslik kuutasu!
  • 14 päeva tagastusõigus
  • 24 kuud garantii

Turvaline ostukoht

Puhastab tõhusalt raskesti ligipääsetavad kohad
Õhema korpusega, kuid imemisvõimsuses järeleandmisi tegemata. 40 korda suurem imemisvõimsus*, et imeda tolmu ja mustust vaibalt ja madala mööbli alt.
*Põhineb sisetestidel võrrelduna tavapärase Samsungi mudeliga VR10BTATBB. **Võrreldes Samsungi mudeliga POWERbot VR9000.
Skanneerib ruumi, tuvastab takistused
Suure jõudlusega täiustatud FullView Sensor™ 2.0 skannib ja tuvastab väga kitsad või väikesed takistused laial alal. Seade tuvastab ruumi nurgad ja puhastab need kolm korda 10% suurema imemisvõimsusega.*
*Tagab 10% suurema imemisvõimsuse kui režiimid Max, Normaalne ja Vaikne.
Puhastab hästi ka mööda seinaääri
Edge Clean Master puhastab servad ja nurgad tõhusamalt tänu harjastega harjale, mis on esiotsale võimalikult lähedal. Kui see puutub vastu seina, langeb automaatsulgur alla, et moodustada tõke, mis võimaldab koguda rohkem tolmu.
Vähem tolmu ja karvade takerdumist harja külge
Unikaalne isepuhastuv hari vähendab märkimisväärselt harjastesse kinni jääva tolmu ja karvade kogust. See kogub need harja keskele, kust neid on lihtne tolmukotti imeda.
Alati optimaalne võimsus
Nutikas võimsuskontroll tuvastab pinna tüübi ja tekitab optimaalse imemisvõimsuse. Vaipkattelt imedes tekitab mootor suurema imemisvõimsuse, et vaibas olev tolm välja imeda.
Hoiab ära filtri ummistumise
CycloneForce tagab ülima imemisvõimsuse pikaks ajaks*. See tekitab tugeva tsentrifugaaljõu, mis eraldab mustuse ja prahi välisesse kambrisse. Nii püsib filter puhas ja ei ummistu nii kiiresti.
*Põhineb sisetestidel võrrelduna tavapärase Samsungi mudeliga VR10BTATBB.
Osuta, kust puhastada
Point Cleaning™ tekitab juhtvalguse, mida saad kasutada POWERboti juhtimiseks kindlate alade või eriti tolmuste kohtade puhastamiseks. Lihtsalt suunake valgus kuni 0,5 meetri kaugusele seadme ette ja tolmuimeja alustab valgusele järgnedes puhastamist.
Puhastab laiema ala kiiresti ja tõhusalt
Lai hari puhastab suuremad alad kiiremini ja tõhusamalt. Kuna selle laius on 290 mm, mis on 42% rohkem kui tavapärastel 204 mm harjadel, puhastab see suurema pinna väiksema liikumise ja lühema ajaga.
Juhi seda eemalt
Wi-Fi juhtimine võimaldab seadet juhtida eemalt nutitelefoni rakenduse abil*. Lihtsa puudutusega saad seadme käivitada või peatada, ajastada puhastusaegu ja kontrollida puhastuse ajalugu, kui oled kodust eemal.
* Saadaval iPhone’idele ja Android-seadmetele. Vajalik on Wi-Fi ühendus.
Kaardistab ja leiab parimad puhastusteed
Süsteem Visionary Mapping™ Plus leiab optimaalse teekonna kiireks puhastamiseks. Seadme võimsad andurid ja digikaamera koostavad majast täieliku kaardi ning arvutavad välja kõige tõhusama puhastusteekonna.
*Põhineb sisetestidel võrrelduna tavapärase Samsungi mudeliga VR10BTATBB.
Suured rattad
Täiustatud Easy Pass™-rattad ületavad kergelt enamiku takistusi, nagu näiteks uksepiidad, nii et seade jätkab tööd, kui sind pole kohal. Korpus on nüüd põrandast 15 mm kõrgemal, mistõttu selle kinnijäämine millegi otsa on vähem tõenäoline.
Vali parim viis
Erinevatest puhastusrežiimidest saad valida parima režiimi konkreetse olukorra jaoks. Sellel on 3 puhastusrežiimi, 3 imemistüüpi, ajastamisrežiimid, mida saate eelseadistada kuni seitsmeks korraks nädalas.
Alati laetud
Automaatse laadimise funktsioon tähendab, et kui aku hakkab tühjenema, läheb tolmuimeja automaatselt dokki ennast laadima. Ja kui aku on täis, läheb tolmuimeja tagasi kohta, kus töö pooleli jäi, ja jätkab puhastamist.
Määra keelatud alad
Virtual Guard™ aitab kaitsta hinnalist mööblit, lemmikloomapesasid või teisi kohti kahjustumise eest. Aktiveeri see lihtsalt nupuvajutusega ja määra keelatud alad või koosta spetsiifiline puhastusjärjestus.
* Saadaval seeriatele VR20M705 ja VR20M707.

ID464887
Tolmukogumissüsteemi tüüpkonteiner
EriomadusedIntelligent Power Control, Wi-fi kontroll, Planeerimine, Self-cleaning Brush, Easy Pass, Edge Clean Master, CycloneForce,Visionnary Mapping süsteem, Kohtrežiim, Turborežiim, Point Cleaning
Müratase (dB)77
TootjaSAMSUNG

Küsimused-vastused

Üldised küsimused ja tingimused

  • Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?
    Kui soovite saada täiendavat infot oma tellimuse kohta, siis tuleks suhelda meie klienditeenindusega vestlusaknas või saata kiri info@reset.ee.
  • Kas kaupa on võimalik tagastada?
    Juhul kui kaup ei sobi või ei meeldi, on Teil võimalus 14 päeva jooksul toode meile tagastada ning kanname tellimuse summa tagasi. Loe lähemalt SIIT.
  • Kui täpne on veebis Teie toodete saadavus?
    Toodete laoseis veebis uuendab end iga tunni aja tagant. Mõndadel juhtudel võib toode suure nõudluse tõttu lõppeda müügilt ka loetud minutite jooksul. Kõige täpsema vastuse saamiseks soovitame suhelda klienditeenindusega.
  • Kas Teiega on võimalik ka otse suhelda?
    Reset.ee klienditeenindus on valmis vastama iga päev 10.00 - 17.00 Teie päringutele ning aitama Teil valida välja sobivaid tooteid. Võta meiega ühendust SIIT.
  • Miks registreeruda püsikliendiks?
    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini.
  • Kuidas lahkuda uudiskirjast?
    Uudiskirja lõpust on võimalik leida link, mille kaudu saab loobuda uudiskirjast. Juhul kui mingil põhjusel lahkumine Teie jaoks ei tööta, saab meie klienditeenindus Teid uudiskirjast eemaldada.

Tellimused, hinnad ja maksmine

  • Kas saadate mulle tellimuse kinnituse?
    Peale tellimuse vormistamist saadetakse Teile automaatselt tellimuse kinnituse info meilile.
  • Kas tehtud tellimust on võimalik muuta või lisada tooteid?
    Tellimused täidetakse väga kiiresti ning seetõttu soovitame teha eraldi tellimuse teistele toodetele.
  • Ma ei leia tellimuse arvet. Kas Teil on võimalik see mulle uuesti saata?
    Loomulikult. Kõige lihtsam viis saada tellimuse arvet on logida sisse oma Reset.ee kontole ning salvestada arve "Minu tellimused" alt. Teine võimalus on suhelda klienditeenindusega.
  • Miks Teie hinnad nii odavad on?
    Reset.ee ei oma suurt poepinda ning hulka klienditeenindajaid, mistõttu on võimalik pakkuda klientidele parimat hinda.
  • Kuidas ma saan muuta nime, telefoninumbrit või aadressi oma tellimuses?
    Sellisel juhul palume võtta ühendust meie klienditeenindusega ning saame vastavad andmed ära muuta.
  • Kas kannate mulle raha tagasi kui toote hind langeb enne kauba kohale jõudmist?
    Jah. Sellises olukorras võite meiega ühendust võtta ning kanname Teile tellimuse summa vahe tagasi.

Kohaletoimetamine ja tagastused

  • Kui palju maksab transport?
    Meie erinevate transpordiviiside ning hindadega on võimalik tutvuda SIIT.
  • Kas on võimalik kokku leppida täpne kellaaeg kauba saabumiseks?
    Tellimust vormistades on võimalik valida soovitud ajavahemik, mil kuller kaubaga jõuab.
  • Kas kuller helistab ette kui on tellimusega saabumas?
    Meie kullerid teavitavad Teid 1-2 tundi ette kui on kaubaga saabumas.
  • Kuidas ma saan muuta nime, telefoninumbrit või aadressi oma tellimuses?
    Sellisel juhul palume võtta ühendust meie klienditeenindusega.
  • Kõik minu tellitud tooted ei jõudnud kohale. Mida teha?
    Palun võtke ühendust meie klienditeenindusega. Meie klienditeenindus kontrollib Teie tellimust ning teeb kindlaks, et puuduvad tooted Teieni jõuaks.
  • Tagastasin Teile toote. Kui kiiresti jõuab tagasikanne minu kontole?
    Tagastame Teile taganemisavalduse kättesaamisel viivitamatult kõik lepingu alusel saadud tasud ning muu hulgas asja kättetoimetamise kulud, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel.

Pretensioonide esitamise õigus ja hooldus

  • Kui kaua kehtib kaupadele pretensioonide esitamise õigus?
    Pretensioonide esitamise aeg eraisikule on 2 aastat alates toote kättesaamisest. Juriidiliste isikute puhul lähtutakse tootja poolt ette nähtud ajast.
  • Toode lõpetas töötamise. Mis edasi saab?
    Sellisel juhul tuleks ühendust võtta Teie toote ametliku garantiipartneriga, et toimetada toode remonti. Nimekirja garantiipartnerist leiate siit: https://www.reset.ee/ee/garantii. Suurte kodumasinate hooldus toimub üldiselt kliendi kodus. Väiksemad tooted tuleb toimetada hoolduskeskusesse.
  • Kui kaua võtab garantiiremont aega?
    Garantiiremont võtab keskmiselt aega 2-3 nädalat. Hoolduspartner teavitab Teid, kui toode on saanud garantiiremondis valmis.

Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Täpsemad tingimused leiab siit.

Kohaletoimetamine

Tasuta kauba kättesaamine väljastuspunktist

Kaubad saad kätte meie väljastuspunktist aadressil Laki 12 / Värvi 5, Tallinn. Meie kontor asub maja A-korpuses, 3. korrusel.

Loe lähemalt

Itella pakiautomaat ja DPD Pick-Up (1,80€) või Omniva pakiautomaati (2,40€) 

Kui kaup on jõudnud ettenähtud pakiautomaati, saadetakse Teile SMS, milles on kõik vajalik informatsioon kauba kättesaamiseks.

Loe lähemalt

Mugav kohaletoimetamine kulleriga ukseni (4,99€)

Raskekaalulised saadetised - 0€. Tuppa toomise hinnaks Tallinnas kuni 80 kg toodetel 15€, sõltumata korrusest.

Loe lähemalt

Telli Resetist kaubad kiirelt ja soodsalt otse pick-up pointi, pakiautomaati või kulleriga tööle, koju või ükskõik millisele aadressile.

Kui tellimus on vormistatud, informeerime Sind meili teel Sinu tellimuse järgnevast liikumisest seni kuni oled kauba kätte saanud.

Pakume suurte kodumasinate tellimustele Tallinnas ja lähiümbruses paigaldust ja vana toote äravedu. Loe lähemalt SIIT.

Toote ja tellimuse kättetoimetamise aeg on kirjas vastava toote juures ning kehtib kõikide transpordiviiside puhul.

Juhul, kui tootele on lisatud märge "Küsi tarneaega", siis tuleks täpsustada klienditeenindusega tarneaja pikkus.

Samas tellimuses olevad erinevate tarneaegadega tooted saavad tellimuse kinnitamisel lõpliku tarneaja just kõige pikema ooteajaga toote järgi. 

Mitut toodet sisaldavatele tellimustele võib tulla ka mitu erinevat saadetist - vastavalt Teie tellitud kaupade laost välja saatmise ajale võivad pakid saabuda teile ka erinevatel päevadel.