55" Ultra HD LED LCD-teler Samsung

Tootekood: UE55NU7172UXXH

Tavahind: 899,95 €

Special Price 619,96 €

Säästad: 280€
Kuumakse alates 17.57 €.
Naudi teravaid, täpseid pilte 4K UHD-teleriga, millel on 4 korda rohkem piksleid kui FHD-teleril. Nüüd näed igas stseenis ka kõige väiksemaid detaile.

Järelmaksukalkulaator
Arvestuslik kuutasu!
  • 14 päeva tagastusõigus
  • 24 kuud garantii

Turvaline ostukoht

UHD, ole ühenduses, naudi suuremaid elamusi
* Toote disain ja spetsifikatsioonid võivad erineda, olenevalt mudelist ning teleri suurusest.
Tõeline 4K UHD-lahutusvõime
Naudi teravaid, täpseid pilte 4K UHD-teleriga, millel on 4 korda rohkem piksleid kui FHD-teleril. Nüüd näed igas stseenis ka kõige väiksemaid detaile.
HDR, et näeksid rohkem detaile
Saad HDR-sisu vaadata selgemalt ja täpsema värviväljendusega. Samsung UHD TV edastab heledates ja tumedates stseenides täpsemad detailid.
* Ühilduvus kogu HDR-sisuga ei ole tagatud.
PurColour
Vaata oma lemmiksisu loomulikes värvides, mis edastavad detaile tõetruu teravusega. Naudi värvikamat vaatamiskogemust.
UHD Dimming
Naudi oma vaatamiskeskkonna järgi kohandatud värvide, teravuse ja kontrastsuse tasemeid. UHD Dimming jaotab ja töötleb ekraani väikesteks plokkideks, et tuua sinuni täpsemad detailid.
Eriti suur teler, vaata suuremat pilti
Naudi meelelahutust ekraanil palju suuremas ulatuses. Naudi hingematvat kinoelamust ja tunne, et oled spordivõistlusesse veel rohkem kaasa haaratud.
Õhuke ja stiilne sinu toas
* Tegelik toode võib pildil kujutatust erineda. Vaata meie tootegaleriid.
Õhuke disain
Tänapäevane ja viimistletud õhuke disain täidab sinu toa kontuurid loomulikult rafineeritud disainiga.
* Tegelik toode võib pildil kujutatust erineda. Vaata meie tootegaleriid.
Nutikas viis nutitelerit nautida
Jõua oma meelelahutuseni kiiremat, kergemat ja targemat teed pidi. Kasutajaliidese One Depth abil saad koguda erineva sisu ühele ekraanile. Naudi lihtsat juurdepääsu erinevatele sisupakkujatele ja enne põhjalikumat süüvimist vaadake pisipiltidest eelvaadet.
* Kujutised on simuleeritud ja üksnes illustratiivsed. Toote välimust ja disainiandmeid, mis toote toimivust ei mõjuta, võidakse ette teatamata muuta.
** Nutiteenused ja GUI (Graphic User Interface – graafiline kasutajaliides) võivad erineda, olenevalt mudelist ja piirkonnast.
*** Kõik seadmed peavad olema samas võrgus ning nõutav on internetiühendus.
**** Nõutav on Netflixi voogedastuse liikmelisus.
Rakendus SmartThings, vaid üks rakendus kõige jaoks
Rakendus SmartThings pakub ka selliseid funktsioone nagu kaugjuhtimispult ja Mirror Screen.
* SmartThingsiga ühilduvad seadmed võivad erineda, olenevalt piirkonnast.
** See teenus ja GUI (Graphic User Interface – graafiline kasutajaliides) võivad erineda, olenevalt piirkonnast.
*** See funktsioon võib erineda, olenevalt mobiilseadmest ja operatsioonisüsteemist.
**** Tuleb alla laadida ja paigaldada rakendus SmartThings.
Mobiilne seadistamine
1. samm
Nutiteleri seadistamiseks laadi alla rakendus SmartThings.
3. samm
Kui sinu mobiil on Samsungi kontoga ühendatud, siis jagatakse konto teavet sinu teleriga automaatselt.*
2. samm
Kui sinu mobiilseade on Wi-Fi-ühendusega, jagatakse võrgu teavet sinu teleriga.
4. samm
Vali rakendused, mida soovid kasutada, ja lisa need Smart Hubile. Ongi valmis! Nüüd lihtsalt lõõgastu ja naudi oma nutitelerit!**
Sisu sünkroonimine ja jagamine (Sync & Share)
Kasuta Samsung Cloudi kõiki eeliseid. Ühenda sujuvalt oma Samsungi nutiseadmed fotode sünkroonimiseks. Nüüd saad jagada oma mobiilseadme pilte ja nautida neid teleri või külmiku ekraanil.
* Ainult ühilduvad seadmed.
Rohkem sisu
See pole veel kõik. Sind ootab lõputu hulk meelelahutus- ja infosisu.
Steam Link
Naudi oma kiireid arvutimänge teleris seadme Steam Link abil. Saad lemmikarvutimänge mängida suurel ekraanil, ilma et peaksid väikse ekraani kohal küürutama ja silmi kissitama.

ID534982
Ekraani diagonaal55"
Ekraani tehnoloogiaLED LCD
Ekraani resolutsioon3840 x 2160
CI (Common interface)CI+
DigituunerDVB-C,DVB-S2,DVB-T2
Analoog tuunerJah
Smart TVJah
VeebibrauserJah
HbbTVJah
NetflixJah
koduvõrk (DLNA)Jah
USB mälupulgale või välisele kõvakettale salvestamise võimalusJah
ekraani peegeldamineJah
seadmete ühilduvussüsteemAnynet+
taimerJah
KellJah
TeletekstJah
HDRJah
Pildiparanduse süsteemidUHD Dimming, Auto Motion Plus, Contrast Enhancer
heli võimsus (RMS)20 W
helisüsteemidDolby Digital Plus
BluetoothJah
HDMI3 tk
KomponentJah
KomposiitJah
LAN (võrguliides, RJ45)Jah
optiline väljundJah
USB 2.02 tk
WiFi valmidusJah
EnergiaklassA
Võimsus105 W
TootjaSAMSUNG

Küsimused-vastused

Üldised küsimused ja tingimused

  • Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?
    Kui soovite saada täiendavat infot oma tellimuse kohta, siis tuleks suhelda meie klienditeenindusega vestlusaknas või saata kiri info@reset.ee.
  • Kas kaupa on võimalik tagastada?
    Juhul kui kaup ei sobi või ei meeldi, on Teil võimalus 15 päeva jooksul toode meile tagastada ning kanname tellimuse summa tagasi. Loe lähemalt SIIT.
  • Kui täpne on veebis Teie toodete saadavus?
    Toodete laoseis veebis uuendab end iga tunni aja tagant. Mõndadel juhtudel võib toode suure nõudluse tõttu lõppeda müügilt ka loetud minutite jooksul. Kõige täpsema vastuse saamiseks soovitame suhelda klienditeenindusega.
  • Kas Teiega on võimalik ka otse suhelda?
    Reset.ee klienditeenindus on valmis vastama iga päev 10.00 - 17.00 Teie päringutele ning aitama Teil valida välja sobivaid tooteid. Võta meiega ühendust SIIT.
  • Miks registreeruda püsikliendiks?
    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini.
  • Kuidas lahkuda uudiskirjast?
    Uudiskirja lõpust on võimalik leida link, mille kaudu saab loobuda uudiskirjast. Juhul kui mingil põhjusel lahkumine Teie jaoks ei tööta, saab meie klienditeenindus Teid uudiskirjast eemaldada.

Tellimused, hinnad ja maksmine

  • Kas saadate mulle tellimuse kinnituse?
    Peale tellimuse vormistamist saadetakse Teile automaatselt tellimuse kinnituse info meilile.
  • Kas tehtud tellimust on võimalik muuta või lisada tooteid?
    Tellimused täidetakse väga kiiresti ning seetõttu soovitame teha eraldi tellimuse teistele toodetele.
  • Ma ei leia tellimuse arvet. Kas Teil on võimalik see mulle uuesti saata?
    Loomulikult. Kõige lihtsam viis saada tellimuse arvet on logida sisse oma Reset.ee kontole ning salvestada arve "Minu tellimused" alt. Teine võimalus on suhelda klienditeenindusega.
  • Miks Teie hinnad nii odavad on?
    Reset.ee ei oma suurt poepinda ning hulka klienditeenindajaid, mistõttu on võimalik pakkuda klientidele parimat hinda.
  • Kuidas ma saan muuta nime, telefoninumbrit või aadressi oma tellimuses?
    Sellisel juhul palume võtta ühendust meie klienditeenindusega ning saame vastavad andmed ära muuta.
  • Kas kannate mulle raha tagasi kui toote hind langeb enne kauba kohale jõudmist?
    Jah. Sellises olukorras võite meiega ühendust võtta ning kanname Teile tellimuse summa vahe tagasi.

Kohaletoimetamine ja tagastused

  • Kui palju maksab transport?
    Meie erinevate transpordiviiside ning hindadega on võimalik tutvuda SIIT.
  • Kas on võimalik kokku leppida täpne kellaaeg kauba saabumiseks?
    Tellimust vormistades on võimalik valida soovitud ajavahemik, mil kuller kaubaga jõuab.
  • Kas kuller helistab ette kui on tellimusega saabumas?
    Meie kullerid teavitavad Teid 1-2 tundi ette kui on kaubaga saabumas.
  • Kuidas ma saan muuta nime, telefoninumbrit või aadressi oma tellimuses?
    Sellisel juhul palume võtta ühendust meie klienditeenindusega.
  • Kõik minu tellitud tooted ei jõudnud kohale. Mida teha?
    Palun võtke ühendust meie klienditeenindusega. Meie klienditeenindus kontrollib Teie tellimust ning teeb kindlaks, et puuduvad tooted Teieni jõuaks.
  • Tagastasin Teile toote. Kui kiiresti jõuab tagasikanne minu kontole?
    Tagastame Teile taganemisavalduse kättesaamisel viivitamatult kõik lepingu alusel saadud tasud ning muu hulgas asja kättetoimetamise kulud, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel.

Pretensioonide esitamise õigus ja hooldus

  • Kui kaua kehtib kaupadele pretensioonide esitamise õigus?
    Pretensioonide esitamise aeg eraisikule on 2 aastat alates toote kättesaamisest. Juriidiliste isikute puhul lähtutakse tootja poolt ette nähtud ajast.
  • Toode lõpetas töötamise. Mis edasi saab?
    Sellisel juhul tuleks ühendust võtta Teie toote ametliku garantiipartneriga, et toimetada toode remonti. Nimekirja garantiipartnerist leiate siit: https://www.reset.ee/ee/garantii. Suurte kodumasinate hooldus toimub üldiselt kliendi kodus. Väiksemad tooted tuleb toimetada hoolduskeskusesse.
  • Kui kaua võtab garantiiremont aega?
    Garantiiremont võtab keskmiselt aega 2-3 nädalat. Hoolduspartner teavitab Teid, kui toode on saanud garantiiremondis valmis.

Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 15-päeva jooksul tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Täpsemad tingimused leiab siit.

Kohaletoimetamine

Tasuta kauba kättesaamine väljastuspunktist

Kaubad saad kätte meie väljastuspunktist aadressil Laki 12 / Värvi 5, Tallinn. Meie kontor asub maja A-korpuses, 3. korrusel.

Loe lähemalt

DPD Pick-Up (1,90€) või pakiautomaadid (2,40€) 

Kui kaup on jõudnud ettenähtud pakiautomaati, saadetakse Teile SMS, milles on kõik vajalik informatsioon kauba kättesaamiseks.

Loe lähemalt

Mugav kohaletoimetamine kulleriga ukseni (4,99€)

Raskekaalulised saadetised - Tasuta. Tuppa toomise hinnaks Tallinnas kuni 80 kg toodetel 20€, sõltumata korrusest.

Loe lähemalt

Telli Resetist kaubad kiirelt ja soodsalt otse pick-up pointi, pakiautomaati või kulleriga tööle, koju või ükskõik millisele aadressile.

Tellimuse kättetoimetamise aeg on toodud välja konkreetse toote juures tootekaardil.

• Tarne 1-3 tp või 2-5 tp. Saadame kauba välja meie laost.
 Tarne 3-7 tp. Saadame kauba välja partnerlaost.
• Küsi tarneaega. Täpsusta meie klienditeenindusega täpne tarneaeg.

Kõikidele mööbli ja kodumasinate tellimustele on transport tasuta. 

Suuname Sinu tellimuse kiirelt töötlemisse. Kui tellimus on vormistatud ning tasutud, liigub informatsioon tellimusest automaatselt meie logistikaosakonda ja Sinu tellimus suunatakse lattu komplekteerimisele ning lähetamisele.

Meie inimesed on tööpäeval alati arvuti juures olemas ning asuvad koheselt Sinu vormistatud tellimusega tegelema, kui oled tellimuse vormistanud.

Mitut toodet sisaldavatele tellimustele võib tulla ka mitu erinevat saadetist - vastavalt Teie tellitud kaupade laost välja saatmise ajale võivad pakid saabuda teile ka erinevatel päevadel.

Juhul, kui Sinu tellimus peaks hilinema, siis oleme nõus pakkuma iga hilinenud päeva eest 1 kuu tasuta lisagarantiid - Tellimuse hilinemise kaitse.