Garmin Auto GPS Garmin DriveSmart 51

Tootekood: 010-01680-17

Tavahind: 229,96 €

Special Price 173,50 €

Säästad: 56.45€
Kuumakse alates 2.89 €.
Järelmaksukalkulaator
Arvestuslik kuutasu!
  • 14 päeva tagastusõigus
  • 24 kuud garantii


Turvaline ostukoht

Edasijõudnud navigatsiooniseade nutiteavitustega

  • Suure 5" ekraaniga GPS navigatsioonisüsteem
  • Detailne Euroopa kaart koos eluaegsete tasuta uuendustega*
  • Liiklusinfo (LMT-D, LMT-S)
  • Bluetooth
  • Wifi kaartide ja tarkvara lihtsamaks uuendamiseks
  • Hoiatused tähelepanu tõstmiseks nagu järsud kurvid, kooli alad, kiirusemuudatused ja muud.
  • Kohandatavad nutitelefoni märguanded kuvavad kõnesid, sõnumeid ja teisi märguandeid seadme ekraanil

Garmin DriveSmart

 

Koos Garmin DriveSmart seadmega püsid ühenduses ka rooli taga olles. Tegemist on navigaatoriga, mis pakub valikut erinevaid nutiteavitusi, et aidata juhti hoiatuste ja lihtsasti järgitavate juhistega. Alates käed-vabad helistamisest ja reaalajas liiklusinfost kuni sisse-ehitatud Wi-Fi ühenduseni ning veel rohkemgi - tulevik ongi sinu Garmin. Ainult vaata ette ja sõida.

Reaalajas teenused sinu Drive seadmes

Kavalda ummikud üle aega säästvate alternatiivsete teekondadega või hoopiski ummikuid täielikult vältides. Seejärel, koos reaalajas infoga, kuluta vähem aega ka parkimiskoha otsimisele. Uue DriveSmart seadmega ole kursis reaalajas tänava-äärse parkimise infoga, värskete ilmateadetega ning enamaga. Oma sihtkohale lähenedes ei pea enam muretsema parkimishindade ja -võimaluste pärast, mis avalikes kohtades parkides kehtivad. Smartphone Link telefonirakendus võimaldab samuti ka LiveTrack kasutamist, mis võimaldab juhil jagada oma asukohta teistega. Nii saavad sõbrad näha juhi asukohta ning seda, kas oled parasjagu täitmas tööülesandeid või hoopis pikemal reisil.

Paigutada "nutikas" nutiühendustesse

Kui ühendad Bloetoothi kaudu oma nutiseadme Garmin DriveSmart seadmega, saad vastu palju omadusi, mis võimaldavad sul kõigega kursis olla ilma käsi roolilt tõstmata. Tee käed-vabad telefonikõnestid ja võta vastu isikupärastamise võimalusega nutiteavitusi, mida näed otse oma navigaatori ekraanil. See tähendab, et navigaatori ekraanilt saab näha nii sissetulevaid kõnesid, sõnumeid kui ka kalendri meeldetuletusi - seda kõike käsi roolilt tõstmata.

Häälkäsklusega aktiveeritav navigeerimine

Vajad juhiseid? Lihtsalt ütle sõna. Garmin DriveSmart võimaldab häälkäsklusega aktiveeritavat navigeerimist, mis vastab sinu käskudele ja siis navigeerib sinna, kuhu tarvis. (Kogu Euroopa mudelitel ainult)

Wi-Fi hoiab sind kaasaaegsena

Me teeme kaartide ja tarkvara värskena hoidmise lihtsaks nüüd, kui Garmin DriveSmart sisaldab endas sisse-ehitatud Wi-Fi tuge. Kui värske uuendus on saadaval ja oled oma koduvõrgu Wi-Fi levialas, annab seade automaatselt ekraanile teavituse. See on märksõna, et ühendada oma seade vooluvõrku  ja lasta tal end üle WiFi võrgu ise ära uuendada samal ajal seadme akut laadides. Peale uuendusi oled taas valmis sõitmiseks.

Juhi hoiatused: Tea, mis sind ümbitseb

Et aidata kaasa ohutumale liiklemisele ning suurendada situatsiooni teadlikkust, pakub Garmin DriveSmart juhile hoiatusi järskudes kurvides, piirkiiruse muutuste korral, raudtee ületustel ja ka loomade teeületuskohtades. Lisaks, navigaator hoiatab ka siis, kui peaksite sõitma vastassuunas ühesuunalisel tänaval või kui oled kooli vahetus läheduses. Saa teavitusi saabuvatest punase tule kaameratest ja kiiruskaameratest. Ühtlasi annab seade ka väsimuse teavitusi , mis soovitavad kosutavat puhkust peale mitmetunnist sõitmist.

Rohkem navigeerimist Sinu Garmini nutikellalt

Kui ühendada navigaator kokkusobiva Garmini nutikellaga (müüakse eraldi), saad navigeerimisjuhised otse oma randmele, isegi peale auto parkimist, kui kõnnid edasi saabumiskoha poole. Ühtlasi saad ka abistavaid hoiatusi oma kellale. Enam ei ole vaja muretseda oma auto kaotamise pärast ülerahvastatud parklasse: navigaatoriga ühendatud Garmini nutikell pakub võimalust kompassi noolega juhiseid pargitud autost lõpp-sihtkohta ning pärast oma pargitud auto juurde tagasi.

Autoreisid läksid koos TripAdvisor®-iga just paremaks

Kui sa ei ole kohaliku regiooniga tuttav, on hea omada miskit, mis annaks kätte õige suuna. Seepärast olemegi toonud TripAdvisori SInu Garmin DriveSmart seadmesse. Vaata hinnanguid, mis kasutajad on andnud erinevatele huvipunktidele, nagu hotellid, restoranid ja atraktsioonid, mis jäävad sinu teekonnale või sihtkoha lähedusse. Maailma suurimalt reisileheküljelt otse sinu autosse - aitame leida peatuskohad ja huvipunktid, mis muudavad toreda ja meeleoluka teekonna tähtsaks ning meeldejäävaks osaks sihtpunkti jõudmisel. Ühtlasi saad tuvastada erinevaid atraktsioone seadmesse sisse-ehitatud Trip Planner tööriistaga, mis teeb autoreisid veelgi huvitavamaks, soovitades ise võimalikke peatuseid marsruudi peal.

Sõbralikud juhised Garmini Real Directions™ käsklustega

Nüüd võid tänu Garmin Real Directions võimalusele ümber defineerida "häälkäsklused igal sammul". Meie selgesti arusaadavad sõidujuhised kasutavad äratuntavaid maamärke, ehitisi ja valgusfoore, et tuvastada tänavanimesid. Tänu sellele on uued juhised sellised, nagu neid annaks sinu kõrvalistmel olev sõber. Enam ei ole vaja kissitada, et näha tänavanimede silte. Piisab sellest, kui kuulad Garmin Real Direction'i, kes ütleb "Keera vasakule peale bensiinijaama" või "Keera paremale peale punast maja". Juhiste järgi sõitmine pole eales olnud lihtsam.

Ühenda tagurduskaameraga

Täiuslikuks navigeerimiseks ühendub Garmin DriveSmart ka BC™ 30 juhtmevaba tagurduskaameraga (müügil eraldi; paigaldus professionaalide poolt on rangelt soovitatud). Pärast kaamera ühendmist näed tagurdades kõiki võimalikke sõidukeid, jalakäijaid või muid takistusi otse oma Garmin DriveSmart ekraanil.

Kõrge kvaliteediga kaardid

Kaardiinfo kvalitedist sõltub erinevus selle vahel, kas jõuad õnnelikult oma sihtkohta või eksid sootuks ära. Kõrge kvaliteediga HERE kaardiinfo võimaldab hoida Garmini seades kursis vajaliku informatsiooniga just siis, kui seda on kõige rohkem vaja - vähendades ärritust ummikute ja seisakute vältimisega ning minimeerides autos veedetud aega.

ID518100
TootjaGARMIN

Küsimused-vastused

Üldised küsimused ja tingimused

  • Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?
    Kui soovite saada täiendavat infot oma tellimuse kohta, siis tuleks suhelda meie klienditeenindusega vestlusaknas või saata kiri info@reset.ee.
  • Kas kaupa on võimalik tagastada?
    Juhul kui kaup ei sobi või ei meeldi, on Teil võimalus 14 päeva jooksul toode meile tagastada ning kanname tellimuse summa tagasi. Loe lähemalt SIIT.
  • Kui täpne on veebis Teie toodete saadavus?
    Toodete laoseis veebis uuendab end iga tunni aja tagant. Mõndadel juhtudel võib toode suure nõudluse tõttu lõppeda müügilt ka loetud minutite jooksul. Kõige täpsema vastuse saamiseks soovitame suhelda klienditeenindusega.
  • Kas Teiega on võimalik ka otse suhelda?
    Reset.ee klienditeenindus on valmis vastama iga päev 10.00 - 17.00 Teie päringutele ning aitama Teil valida välja sobivaid tooteid. Võta meiega ühendust SIIT.
  • Miks registreeruda püsikliendiks?
    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini.
  • Kuidas lahkuda uudiskirjast?
    Uudiskirja lõpust on võimalik leida link, mille kaudu saab loobuda uudiskirjast. Juhul kui mingil põhjusel lahkumine Teie jaoks ei tööta, saab meie klienditeenindus Teid uudiskirjast eemaldada.

Tellimused, hinnad ja maksmine

  • Kas saadate mulle tellimuse kinnituse?
    Peale tellimuse vormistamist saadetakse Teile automaatselt tellimuse kinnituse info meilile.
  • Kas tehtud tellimust on võimalik muuta või lisada tooteid?
    Tellimused täidetakse väga kiiresti ning seetõttu soovitame teha eraldi tellimuse teistele toodetele.
  • Ma ei leia tellimuse arvet. Kas Teil on võimalik see mulle uuesti saata?
    Loomulikult. Kõige lihtsam viis saada tellimuse arvet on logida sisse oma Reset.ee kontole ning salvestada arve "Minu tellimused" alt. Teine võimalus on suhelda klienditeenindusega.
  • Miks Teie hinnad nii odavad on?
    Reset.ee ei oma suurt poepinda ning hulka klienditeenindajaid, mistõttu on võimalik pakkuda klientidele parimat hinda.
  • Kuidas ma saan muuta nime, telefoninumbrit või aadressi oma tellimuses?
    Sellisel juhul palume võtta ühendust meie klienditeenindusega ning saame vastavad andmed ära muuta.
  • Kas kannate mulle raha tagasi kui toote hind langeb enne kauba kohale jõudmist?
    Jah. Sellises olukorras võite meiega ühendust võtta ning kanname Teile tellimuse summa vahe tagasi.

Kohaletoimetamine ja tagastused

  • Kui palju maksab transport?
    Meie erinevate transpordiviiside ning hindadega on võimalik tutvuda SIIT.
  • Kas on võimalik kokku leppida täpne kellaaeg kauba saabumiseks?
    Tellimust vormistades on võimalik valida soovitud ajavahemik, mil kuller kaubaga jõuab.
  • Kas kuller helistab ette kui on tellimusega saabumas?
    Meie kullerid teavitavad Teid 1-2 tundi ette kui on kaubaga saabumas.
  • Kuidas ma saan muuta nime, telefoninumbrit või aadressi oma tellimuses?
    Sellisel juhul palume võtta ühendust meie klienditeenindusega.
  • Kõik minu tellitud tooted ei jõudnud kohale. Mida teha?
    Palun võtke ühendust meie klienditeenindusega. Meie klienditeenindus kontrollib Teie tellimust ning teeb kindlaks, et puuduvad tooted Teieni jõuaks.
  • Tagastasin Teile toote. Kui kiiresti jõuab tagasikanne minu kontole?
    Tagastame Teile taganemisavalduse kättesaamisel viivitamatult kõik lepingu alusel saadud tasud ning muu hulgas asja kättetoimetamise kulud, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel.

Pretensioonide esitamise õigus ja hooldus

  • Kui kaua kehtib kaupadele pretensioonide esitamise õigus?
    Pretensioonide esitamise aeg eraisikule on 2 aastat alates toote kättesaamisest. Juriidiliste isikute puhul lähtutakse tootja poolt ette nähtud ajast.
  • Toode lõpetas töötamise. Mis edasi saab?
    Sellisel juhul tuleks ühendust võtta Teie toote ametliku garantiipartneriga, et toimetada toode remonti. Nimekirja garantiipartnerist leiate siit: https://www.reset.ee/ee/garantii. Suurte kodumasinate hooldus toimub üldiselt kliendi kodus. Väiksemad tooted tuleb toimetada hoolduskeskusesse.
  • Kui kaua võtab garantiiremont aega?
    Garantiiremont võtab keskmiselt aega 2-3 nädalat. Hoolduspartner teavitab Teid, kui toode on saanud garantiiremondis valmis.

Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Täpsemad tingimused leiab siit.

Kohaletoimetamine

Tasuta kauba kättesaamine väljastuspunktist

Kaubad saad kätte meie väljastuspunktist aadressil Laki 12 / Värvi 5, Tallinn. Meie kontor asub maja A-korpuses, 3. korrusel.

Loe lähemalt

DPD Pick-Up (1.80€), Itella pakiautomaat (1.90€) või Omniva pakiautomaati (2.40€) 

Kui kaup on jõudnud ettenähtud pakiautomaati, saadetakse Teile SMS, milles on kõik vajalik informatsioon kauba kättesaamiseks.

Loe lähemalt

Mugav kohaletoimetamine kulleriga ukseni (4.99€)

Mööblitellimustele kojuvedu ukseni tasuta. Suurte kodumasinate kojuvedu ukseni tasuta ja tuppa toomise hinnaks Tallinnas 14.90€, sõltumata korrusest.

Loe lähemalt

Telli kaubad kiirelt ja soodsalt otse pick-up punkti, pakiautomaati või kulleriga tööle, koju või ükskõik millisele aadressile.

Alates 80€ tellimusest tasuta transport pakiautomaati. Tasuta transport kehtib ka kõikidele mööblitellimustele.

Täpsem toote ja tellimuse kättetoimetamise aeg on kirjas vastava toote juures ning kehtib kõikide transpordiviiside puhul:

  • 1-3 tööpäeva. Toode on olemas meie laos ning saadetakse Teile välja järgmisel hommikul peale ostu sooritamist.
  • 2-5 tööpäeva või 3-6 tööpäeva. Toode tellitakse meie lattu ning saadetakse Teile välja kohe, kui toode on jõudnud lattu.
  • Küsi tarneaega. Sellisel juhul tuleks täpsustada klienditeenindusega tarneaja pikkus.
  • Paigaldus ja vana toote äravedu. Lisaks pakume suurte kodumasinate tellimustele Tallinnas ja lähiümbruses paigaldust ja vana toote äravedu. Loe lähemalt SIIT.

Kui tellimus on vormistatud, informeerime Sind tellimuse liikumisest meili teel kuni Sinu tellimus on kullerfirmale üle antud.

Samas tellimuses olevad erinevate tarneaegadega tooted saavad tellimuse kinnitamisel lõpliku tarneaja just kõige pikema ooteajaga toote järgi. 

Mitut toodet sisaldavatele tellimustele võib tulla ka mitu erinevat saadetist - vastavalt Teie tellitud kaupade laost välja saatmise ajale võivad pakid saabuda teile ka erinevatel päevadel.