-29%
Tarne 2-5 tp
Parima hinna garantii
55'' Ultra HD LED LCD-teler Sony

55'' Ultra HD LED LCD-teler Sony

Tootekood: KD55XF9005BAEP

Tavahind: 1 299,95 €

Special Price 917,95 €

Säästad: 382€
Kuumakse alates 26.01 €.
Selle 4K HDR suure kontrastiga X-tended Dynamic Range Pro tehnoloogiaga teleri kuvatava pildi heledamad ja tumedad alad on täiuslikud! Näe kütkestavaid detaile ja rohkem olulisi nüansse igasugust sisu nautides.

Järelmaksukalkulaator
Arvestuslik kuutasu!
  • 14 päeva tagastusõigus
  • 24 kuud garantii


Turvaline ostukoht

X-tended Dynamic Range™ Pro paljastab reaalsuse
Naudi kauneid öökaadreid, mida täiustavad sügav must ja eriti loomulikud tuled. Tavalistest LED-teleritest 6 korda suurem kontrast aitab muuta kõik hämaramad või heledamad stseenid palju paremini jälgitavaks.

X-Motion Clarity™ teeb iga liikumise selgeks ja detailseks
X-Motion Clarity tehnoloogia suudab ka kiirema tegevuse esitada selgelt. Et minimeerida udusust, on liikuvad pildid hoolikalt optimiseeritud. Ka kõige intensiivsemaid ja äkilisemaid stseene saadab loomulik heledus ja selgus.

TRILUMINOS™ Display
Näe erksaid värve kõikjal enda ümber. Tänu TRILUMINOS Display tehnoloogiale kaardistatakse värve tunduvalt laiema spektriga, kuvades iga varju ja tooni erakordse selgusega.

4K X-Reality™ PRO
4K X-Reality PRO abil skaleeritakse igasugune sisu 4K kvaliteeti suurepärase selgusega. Pilti muudetakse reaalajas järjest teravamaks, tuues nii esile lisadetailid, mida sa enne ei osanud otsidagi.

Avasta põnev 4K HDR meelelahutus
Selles telerid kombineeritakse 4K selguse briljantsus koos HDR-i heleduse, värvide ja detailidega ülimaks pildikvaliteediks. Esita kõiki levinumaid HDR-formaate - HDR10, Hybrid Log-Gamma ja Dolby Vision™.

Loodud kuulamiseks: ClearAudio+
Helid, mis on sama loomulikud kui pilt! ClearAudio+ suudab telerist kostuva heli peenhäälestada tõeliselt ümbritseva kogemuse saamiseks. Kuula muusikat, dialooge ja ruumilise heli efekte lummava selgusega ja eristatult ning seda ükskõik millise sisu esitamisel.

Taasta kõik oma tihendatud digitaalsed helifailid
Madala resolutsiooniga video internetis, mõned telesaated või tihendatud helifailid ei kõla alati just väga hästi. Andmete tihendamisel läheb kaotsi suur hulk andmeid, mille nüüd saab taastada tänu DSEE-tehnoloogiale (Digital Sound Enhancement Engine). See muudab esitused märgatavalt loomulikumaks ning taastab olulisi sagedusi, eriti just kõrgsageduste juures.

Kinosarnane S-Force Front Surround
Ümbritsev helipilt lausa tõmbab sind sündmuste keskele. S-Force Front Surround käitub vastavalt sinu kuulamisomadustele ja suudab täiusliku helitugevuse, viivituse ning helilainete liikumiskiirusega luua vaid parem- ja vasakpoolse helikanaliga ruumilise esituse kogemuse.

Kitsas alumiiniumraam
Suurenda ruumi, vähenda juhtmeid. Õhuke ja peenikeste ekraaniääristega teler on niivõrd kaunis ja sulandub täiuslikult sinu eluruumidesse.

Integreeritud Chromecast
BRAVIA™-teleritel on sisseehitatud Chromecast - ole valmis lihtsalt ja mugavalt esitama oma lemmikteenuste sisu, nagu YouTube™ või Netflix, isiklikust seadmest esitama kütkestaval BRAVIA™ ekraanil. Soovitud meediat on võimalik edastada Android™-, iOS™-seadmest ja sülearvutist.

Avasta maailma Android TV-ga™
Sinu nutiteler on nüüd veelgi targem. Naudi oma nutitelefoni ja tahvelarvuti sisu suurel ja kaunil BRAVIA™-ekraanil. Android TV™ koos arenenud hääljuhtimisega annab võimaluse mugavaks ühendamiseks ja sisu kasutamiseks filmidest ning seriaalidest tuhendete rakendusteni.

 

ID556518
Ekraani diagonaal55"
TootjaSONY
TootjaSONY
KõlaridJah

Küsimused-vastused

Üldised küsimused ja tingimused

  • Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?
    Kui soovite saada täiendavat infot oma tellimuse kohta, siis tuleks suhelda meie klienditeenindusega ning saata kiri info@reset.ee või võtta ühendust telefoni teel.
  • Kas kaupa on võimalik tagastada?
    Juhul kui kaup ei sobi või ei meeldi, on Teil võimalus 14 päeva jooksul toode meile tagastada ning kanname tellimuse summa tagasi. Loe lähemalt SIIT.
  • Kui täpne on veebis Teie toodete saadavus?
    Toodete laoseis veebis uuendab end iga kaheksa tunni aja tagant. Mõndadel juhtudel võib toode suure nõudluse tõttu lõppeda müügilt ka loetud minutite jooksul. Kõige täpsema vastuse saamiseks soovitame suhelda klienditeenindusega.
  • Kas Teiega on võimalik ka otse suhelda?
    Reset.ee klienditeenindus on valmis vastama iga päev 10.00 - 17.00 Teie päringutele ning aitama Teil valida välja sobivaid tooteid. Võta meiega ühendust SIIT.
  • Miks registreeruda püsikliendiks?
    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini.
  • Kuidas lahkuda uudiskirjast?
    Uudiskirja lõpust on võimalik leida link, mille kaudu saab loobuda uudiskirjast. Juhul kui mingil põhjusel lahkumine Teie jaoks ei tööta, saab meie klienditeenindus Teid uudiskirjast eemaldada.

Tellimused, hinnad ja maksmine

  • Kas saadate mulle tellimuse kinnituse?
    Peale tellimuse vormistamist saadetakse Teile automaatselt tellimuse kinnituse info meilile.
  • Kas tehtud tellimust on võimalik muuta või lisada tooteid?
    Tellimused täidetakse väga kiiresti ning seetõttu soovitame teha eraldi tellimuse teistele toodetele.
  • Ma ei leia tellimuse arvet. Kas Teil on võimalik see mulle uuesti saata?
    Loomulikult. Kõige lihtsam viis saada tellimuse arvet on logida sisse oma Reset.ee kontole ning salvestada arve "Minu tellimused" alt. Teine võimalus on suhelda klienditeenindusega.
  • Miks Teie hinnad nii odavad on?
    Reset.ee ei oma suurt poepinda ning hulka klienditeenindajaid, mistõttu on võimalik pakkuda klientidele parimat hinda.
  • Kuidas ma saan muuta nime, telefoninumbrit või aadressi oma tellimuses?
    Sellisel juhul palume võtta ühendust meie klienditeenindusega ning saame vastavad andmed ära muuta.
  • Kas kannate mulle raha tagasi kui toote hind langeb enne kauba kohale jõudmist?
    Jah. Sellises olukorras võite meiega ühendust võtta ning kanname Teile tellimuse summa vahe tagasi.

Kohaletoimetamine ja tagastused

  • Kui palju maksab transport?
    Meie erinevate transpordiviiside ning hindadega on võimalik tutvuda SIIT.
  • Kas on võimalik kokku leppida täpne kellaaeg kauba saabumiseks?
    Tellimust vormistades on võimalik valida soovitud ajavahemik, mil kuller kaubaga jõuab.
  • Kas kuller helistab ette kui on tellimusega saabumas?
    Meie kullerid teavitavad Teid 1-2 tundi ette kui on kaubaga saabumas.
  • Kuidas ma saan muuta nime, telefoninumbrit või aadressi oma tellimuses?
    Sellisel juhul palume võtta ühendust meie klienditeenindusega.
  • Kõik minu tellitud tooted ei jõudnud kohale. Mida teha?
    Palun võtke ühendust meie klienditeenindusega. Meie klienditeenindus kontrollib Teie tellimust ning teeb kindlaks, et puuduvad tooted Teieni jõuaks.
  • Tagastasin Teile toote. Kui kiiresti jõuab tagasikanne minu kontole?
    Tagastame Teile taganemisavalduse kättesaamisel viivitamatult kõik lepingu alusel saadud tasud ning muu hulgas asja kättetoimetamise kulud, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel.

Pretensioonide esitamise õigus ja hooldus

  • Kui kaua kehtib kaupadele pretensioonide esitamise õigus?
    Pretensioonide esitamise aeg eraisikule on 2 aastat alates toote kättesaamisest. Juriidiliste isikute puhul lähtutakse tootja poolt ette nähtud ajast.
  • Toode lõpetas töötamise. Mis edasi saab?
    Sellisel juhul tuleks ühendust võtta Teie toote ametliku garantiipartneriga, et toimetada toode remonti. Nimekirja garantiipartnerist leiate siit: https://www.reset.ee/ee/garantii. Suurte kodumasinate hooldus toimub üldiselt kliendi kodus. Väiksemad tooted tuleb toimetada hoolduskeskusesse.
  • Kui kaua võtab garantiiremont aega?
    Garantiiremont võtab keskmiselt aega 2-3 nädalat. Hoolduspartner teavitab Teid, kui toode on saanud garantiiremondis valmis.

Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Täpsemad tingimused leiab siit.

Kohaletoimetamine

Tasuta kauba kättesaamine väljastuspunktist

Kaubad saad kätte meie väljastuspunktist aadressil Laki 12 / Värvi 5, Tallinn. Meie kontor asub maja A-korpuses, 3. korrusel.

Loe lähemalt

DPD Pick-Up (1.80€), Itella pakiautomaat (1.90€) või Omniva pakiautomaati (2.40€) 

Kui kaup on jõudnud ettenähtud pakiautomaati, saadetakse Teile SMS, milles on kõik vajalik informatsioon kauba kättesaamiseks.

Loe lähemalt

Mugav kohaletoimetamine kulleriga ukseni (4.99€)

Mööblitellimustele kojuvedu ukseni tasuta. Suurte kodumasinate kojuvedu ukseni tasuta ja tuppa toomise hinnaks Tallinnas 14.90€, sõltumata korrusest.

Loe lähemalt

Telli kaubad kiirelt ja soodsalt otse pick-up punkti, pakiautomaati või kulleriga tööle, koju või ükskõik millisele aadressile.

Täpsem toote ja tellimuse kättetoimetamise aeg on kirjas vastava toote juures ning kehtib kõikide transpordiviiside puhul:

  • 1-4 tööpäeva. Toode on olemas meie laos või partnerlaos ja saadetakse Teile välja.
  • 3-7 tööpäeva või 5-8 tööpäeva. Toode tellitakse meie lattu ning saadetakse Teile välja kohe, kui toode on jõudnud lattu.
  • Küsi tarneaega või tarneaeg puudub. Sellisel juhul tuleks täpsustada klienditeenindusega tarneaja pikkus.
  • Paigaldus ja vana toote äravedu. Lisaks pakume suurte kodumasinate tellimustele Tallinnas ja lähiümbruses paigaldust ja vana toote äravedu. Loe lähemalt SIIT.

Kui tellimus on vormistatud, informeerime Sind tellimuse liikumisest meili teel kuni Sinu tellimus on kullerfirmale üle antud.

Samas tellimuses olevad erinevate tarneaegadega tooted saavad tellimuse kinnitamisel lõpliku tarneaja just kõige pikema ooteajaga toote järgi. 

Mitut toodet sisaldavatele tellimustele võib tulla ka mitu erinevat saadetist - vastavalt Teie tellitud kaupade laost välja saatmise ajale võivad pakid saabuda teile ka erinevatel päevadel.